Camping Les Hautes Prairies

Camping Les Hautes Prairies
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hautes Prairies voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Les Hautes Prairies in het Nederlands

Leuke camping bij mooi plaatsje

Fam. Dijk
17-8-2017

De camping ligt vlakbij een erg mooi plaatsje, Lourmarin. Er is een mooi groot zwembad met veel bedden en stoeltjes. Tijdens warme dagen zijn deze wel vaak bezet. Het aantal schaduwplekken is beperkt, dit zou beter kunnen, met heet weer is het niet fijn. De camping is verschrikkelijk stoffig, de paden zijn onverhard en er rijden veel auto's langs, elke keer een stofwolk. Dat is echt een minpunt. Er is erg veel (Franse)jeugd, die laat in de avond nogal herrie maken, gelukkig stopt het op tijd. Op de plaatsen bij de washokken kan dit storend zijn. Verder konden we met moeite een plek reserveren, terwijl richting weg erg veel plekken leeg waren. Dit zijn mooie plaatsen, misschien geen stroom wat erg zonde zou zijn. Sanitair is netjes maar niet super-de-luxe. Al met al prettige camping maar voor het geleverde erg prijzig in vergelijking met andere campings. Omgeving is erg mooi, plaatsjes ook mooi maar erg uitgestorven, met uitzondering van Lourmarin.

Prima kleine en rustige camping

Catrien
17-8-2017

Niet al te grote, gezellige camping. Leuk zwembad met glijbanen. Leuke mix tussen Franse en Nederlandse gasten. Aardig restaurant met kleine kaart tussen de middag (broodjes) en een wat uitgebreidere kaart 's avonds. Lekkere pizza's. Wifi niet op de hele camping. Winkel stelt niks voor maar wel vers brood in de ochtend. Aardig personeel. Omgeving is prachtig.

Heerlijke camping, niet te massaal. Tot snel!

Schuurman
8-8-2017

Prachtig gelegen in de Luberon, heerlijk zwembad. Fijn restaurant met terras met uitzicht op zwembad. Aardig behulpzaam personeel en super badmeester. Hij let goed op maar is niet te streng. Voldoende te doen en rond te hangen voor de kinderen. Leuke mix van allerlei nationaliteiten, voornamelijk frans, belgisch en nederlands. Lourmarin op loopafstand en de Super U ook in de buurt. We komen zeker weer eens terug.

Super mooie, schone camping met heerlijk zwembad

Fam. Leenheer
    30-7-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. Vriendelijk team dat ook goed Engels spreekt. Het zwembad is heerlijk met veel bedjes. Het sanitair was schoon en netjes. De wc met ronddraaiende, zelf reinigende bril hebben wij nog nooit gezien op een camping. Er is animatie in het Nederlands maar daar hebben onze kinderen (10 en 12 jaar) geen gebruik van gemaakt. Ons plek (nr 136) was een topplek met veel schaduw. Uitzicht op de prairie. Ook de andere plaatjes aan de rand zijn aan te bevelen vanwege de rust en de schaduw. Dorpje Lourmarin is erg leuk met een markt op vrijdag. Gezellige straatjes en leuke terrasjes en winkeltjes. Dagje Avignon of kust is aan te bevelen, evenals het klimparcours in Rustrel. Het meertje bij La Bonde was ook leuk. Echt een hele fijne vakantie gehad. Deze camping is een echte aanrader!

Prima camping voor leuke uitstapjes

Astrid
    12-7-2017

Personeel allemaal vriendelijk, restaurant heerlijke grote pizza's en het lekkerste frambose toetje ooit gegeten. Zwembad heerlijk als je terug komt. In de late middag voldoende schaduw. De hoofdweg is stoffig. De eindschoonmaak vond ik te duur. De markt in Lourmarin is perfect. Alles is aanwezig. Stadje is gezellig. Uitstapjes naar colorado de Rustrel wandeling kort maar lange duurt ook maar 5 kwartier. Ga dan eten op het pleintje in Rustrel bij de bar.

Casis en varen langs Calanque was erg leuk. Rouisillon, Gordes en de abdij een aanrader. Avignon leuk vooral tijdens festival in juli. Supermarkt U 10 min rijden richting Pluvert. Sanitair wel gebruikt want onze douche werd niet altijd warm.

Goede camping, centraal gelegen

ernatd
    24-6-2017

Schoon, nieuwe toiletgebouwen, mooie mobilhomes, goed zwembad

Mooie camping!

Trui van Bruinessen
    22-6-2017

Leuke camping met een heel goed restaurant. Jong, en zeer vriendelijk team. Geweldig mooie omgeving met pittoreske stadjes

Super camping

Fam Beking
    12-4-2017

Erg mooie en leuke camping, we hebben ons prima vermaakt, in de omgeving van alles te doen.2 weken op deze camping geweest en prachtig weer gehad.Wij zaten in mobile home nr 148, heel netjes en schoon, en met airco heerlijk afkoelen!Zwembad erg mooi met heerlijke ligbedden.Onze kinderen van 15 en 12 hadden al snel vriendinnen!Echt een aanrader!

Oude reviews (archief)

Leuke camping, wij gaan zeker terug! Een aanrader

fam Starremans
    14-10-2016

Wij zijn hier eind augustus geweest voor twee weken met 2 kinderen onder de 11 en 1 kind van 14, we hebben hier een hele leuke vakantie gehad, doordat we wat laat in het seizoen waren was het wel wat rustiger, maar zeker de moeite waard. Campinghouders deden zich erg veel moeite , spraken Engels en zelfs een woordje Nederlands, waardoor ook de kinderen zichwat vrijer voelden. Dit was een verademing na een aantal jaren te hebben doorgebracht op een Franstalige camping. De staanplaatsen zijn vrij groot, de mobile-homes en de chalets zagen er allemaal even verzorgd uit.

Het zwembad was mooi groot en de glijbanen waren helemaal super. Het sanitair was helemaal af, milieubewust en verantwoord. Er was voor de kinderen elke dag animatie waarbij ook de niet-Franse kinderen werden betrokken. Lourmarin is een hele mooie plaats waar veel te doen is en het vuurwerk eind augustus zeer de moeite waard.

Al met al een prima uitvalsbasis voor het ontdekken van een prachtig mooie streek! Wij hebben ons goed vermaakt op deze camping en komen dan ook zeker terug !!!

Debroey Mia
    27-9-2016

Rustige camping, zeer vriendelijk personeel, modern en proper sanitair, op wandelafstand van een lieflijk dorpje met alles erop en eraan. Super u wel op 5 km. Komen hopelijk nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Hautes Prairies in Lourmarin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Hautes Prairies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Hautes Prairies scoort een 8.32 uit 10 op basis van 68 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: