Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Chateau Talaud voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

Meer bed & breakfast info

4 Reviews over Chateau Talaud

• 10chjdams12-10-2012

Koning en koningin

Je mond valt werkelijk open als je op deze prachtige plek komt aanrijden. Het is idyllisch, ontspannend, je waant je werkelijk in het paradijs. Chambre Rouge is waar wij verbleven, we kregen een upgrade van het huis. Een suite die klassieke tijden doet herleven, maar dan in met alle gemakken van nu. De tuin is ronduit grandioos, rust, pracht en een zwembad die totaal in het beeld past van het Chateau! Allerlei faceliteiten in de omgeving, van een echte stad als Avignon, tot aan knusse dorpjes. Joie de Vivre! Hier komen wij terug!

• 10dirk en kim25-07-2011

Picture Perfect in the Provence !

we logeren al jaren bij Belgen/Nederlanders maar dit is de mooiste plek waar we ooit verbleven ! Heel het plaatje klopt, supervriendelijke gastvrouw-en heer, altijd paraat met informatie en nooit een vraag verkeerd. Ook qua ligging ideaal en onze kids waren meer dan welkom !

• 9marbert26-07-2010

De perfecte plek in de Provence

Chateau Talaud is veel meer dan je van een bed & breakfast mag verwachten. Het voldoet helemaal aan het ideale provencaalse plaatje; een prachtig gebouw, smaakvolle inrichting, geweldig landgoed met veel oog voor detail en comfort. De gastvrouw en gastheer weten precies wat hun gasten op prijs stellen en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en je echt op vakantie bent. Ook met kleine kinderen voelden wij ons zeer welkom hier. Dit is een plek om nooit te vergeten en zeker naartoe terug te keren!

• 10Jan van den Berge19-02-2010

Een Franse droom!

Een van de beste bed and breakfast adressen in de wereld die we ooit bezocht hebben. Werkelijk een Franse droom, alsof je de film "a good year" binnengaat. De Nederlandse eigenaren zijn bijzonder gastvrije mensen die deze fantastische plek tot een waar paradijs hebben weten om te toveren. Liggend temidden van een eigen wijngaard, een buitengewoon smaakvol aangelegd park, prachtige fontein tuin en overal plekjes waar je direct weg kunt dromen. De kamers in het Chateau zijn adembenemend, je voelt je echt als koning en koningin. Het ontbijt is uitstekend en zittend in de tuin iets om nooit meer te vergeten. Ook de Table d'hote was een bijzonder prettige ervaring. De kok had werkelijk de sterren van de hemel gekookt en de ambiance deed de rest. Wat ons ook erg beviel was de uitgebreide informatie tafel met heel veel boeken en kaarten van de omgeving. En dan na een lange wandeling of een heerlijk bezoek aan Avignon "thuis" komen in Chateau Talaud maakte onze vakantie helemaal af. Top adres

Bed & Breakfast Chateau Talaud info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Route de Monteux, 84870