Villa Le Paysage *****

9,8

41 reviews over Villa Le Paysage in het Nederlands

Super huis!

Frank Wesselink, 25-8-2017

Deze zomer 2 weken verbleven in Villa Le Paysage. In de villa ontbreekt het werkelijk aan niets, het is schoon en ook buiten is het super. Mooi uitzicht van boven op zwembad en Lorgues. Afstand tot Lorgues is 2 kilometer, maar weg naar toe is heuvelachtig. In de villa is er beneden wel airco, maar niet op de slaapkamers. Zeer goed en vlot contact met de eigenaar, super! In omgeving van alles te doen, dinsdag grote markt in Lorgues. Je kunt lekker en op een leuke plek eten in de omgeving in TourTour. Strand van Port Grimaud is aanrader, zandstrand. Ook de Gorges du Verdon moet je gezien hebben. Super vakantie gehad, wellicht komen we nog een keer weer!

Fantastisch verblijf

Eddy, Marie-Jeanne , 24-7-2017

Uitstekende ligging om uitstappen te doen (Nice, Monaco)

Alles is er aanwezig om een fijne vakantie te hebben.

Vijf sterren locatie.

Jose Jonker, 15-7-2017

Komen hier niet voor niets al voor de vierde keer. Wij blijven bij onze recensies van de vorige 3 jaren: het huis, zwembad, ligging en omgeving zijn minimaal 5 sterren waard.

Een paradijsje op aarde

Familie De Laere, 19-6-2017

De ligging van het terras met een mooi zwembad en een schitterend uitzicht. Perfecte accommodatie, alles was aanwezig ook voor kinderen.

fantastisch

melanie, 30-4-2017

absolute aanrader voor zowel gezin met jonge kinderen als met oudere kinderen. het huis is geweldig van alle gemakken voorzien overal is aan gedacht. omgeving is er prachtig. wij hebben er net een week gezeten en zou het idereen aaraden

Goddelijke plek in Frankrijk

Aart Koopmans, 23-4-2017

Wij hebben 2 jaar achtereen in vroege voorjaar Villa le Paysage bezocht. Geweldige plek met aangename temperaturen (gemiddeld 24 graden!), fantastisch huis, heerlijk zwembad & sauna, veel privacy en alle ruimte in en om de Villa. De Provence in het voorjaar is heerlijk rustig en omgeving is prachtig! Een absolute aanrader!

uitstekende vakantieplek

Chantal Christiaens, 8-8-2016

Villa le Paysage biedt alles wat iemand kan verwachten van een zeer comfortabele woning of je nu als gezin reist, als koppel of met vrienden. Alles wat je verlangt is er aanwezig, dicht in de nabijheid van restaurants en winkels en toch kan je genieten van absolute rust. Zeker en vast een aanrader!

Prachtige villa in een prachtige omgeving!

Alexandra, 18-7-2016

Met onze twee kinderen van 10 en 11 jaar verbleven wij de eerste twee weken van juli in deze prachtige villa. Wij hebben ongelooflijk genoten van de rust en de prachtige omgeving.

De villa biedt alle mogelijke comfort en loste onze verwachtingen volledig in; super geëquipeerde keuken, ruime kamers, knusse loungehoek, proper en groot zwembad (zout water zalig!), speelruimte zat voor de kids.. kortom, een perfect vakantieverblijf!

Is niet van onze gewoonte maar naar deze villa keren wij zeker nog eens terug!

Meteen boeken!

Jose Jonker, 7-7-2016

Deze villa heeft echt alles voor een onvergetelijke vakantie: grote, mooie, omheinde tuin; geweldig uitzicht, overdekt terras met tv, zodat je echt de hele vakantie buiten kunt zitten en koken, heerlijk zwembad, handige buitenkeuken en Lorgues is een hele mooie gezellige plaats. De eigenaren doen er echt alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wij zijn er al voor de derde keer geweest op rij, dus wij zeggen... niet meer twijfelen, maar direct boeken.

Heerlijk huis, prachtige omgeving

We zijn in oktober in de herfstvakantie met vrienden en 2 kids van 15 jaar geweest. Alles klopt aan dit huis, de omgeving, de sfeer. Echt vakantie!

Liggend aan het zwembad kun je de stilte horen en de Provence ruiken.

Kortom we hebben een voortreffelijk verblijf gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en we voelde ons er enorm welkom. Aan alles is gedacht! Echt een aanrader als je even helemaal bij wilt tanken!

Ook het dorpje Lorgues is in de herfstvakantie nog zeer de moeite waard, zeker met de mooie Provençaalse markt.

Kunnen we hier niet blijven??

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Paysage in Lorgues (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Paysage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Paysage scoort een 9.82 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: