Villa Le Paysage

Villa
Villa Le Paysage
9,6

Laatste review

Het is een heel fijn huis, heel handig ingedeeld met de nadruk op buiten leven: door het goede weer in de regio zit je nauwelijks binnen en zelfs als het even regent kun je nog prima overdekt buiten zitten. Vanaf het terras, dat deels overdekt is met een lange eettafel onder de overkapping en een loungeset in de zon, heb je een heel mooi uitzicht over de omgeving en dat zie je hier niet vaak: bij de meeste huizen ben je omringd door bomen en heb je sowieso geen uitzicht. Groot pluspunt dus.

De verhuurders Reinder en Elly hebben ervoor gekozen om het hele huis toegankelijk te maken met gebruik van alles dat erin staat, wat ervoor zorgt dat het huis heel snel als 'thuis' voelt en dat is misschien nog wel een groter pluspunt dan het vorige: als je na twee dagen al tegen elkaar zegt 'zullen we zo naar huis gaan' en je beiden weet dat je Le Paysage bedoelt, dan zit je blijkbaar lekker op je plek.

En dat is het dus: een heel fijne plek!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

44 reviews over Villa Le Paysage in het Nederlands

Dit gaan we zeker nog eens doen! Heerlijk huis!

Boris Breuls,
16-9-2018

En dat is het dus: een heel fijne plek!

Laat niets meer te wensen over.

Jose Jonker,
14-7-2018

Komen hier voor het 5e jaar en ondanks dat we het vanaf het eerste jaar een top vakantiehuis vinden slagen de eigenaren er toch ieder jaar weer in het nog mooier en comfortabeler te maken.

Villa le Paysage is een zeer goed uitgeruste villa en heel huiselijk ingericht.

De villa is mooi gelegen met een mooi uitzicht en een nog mooier zwembad met heerlijke ligbedden.

Super huis!

Frank Wesselink,
25-8-2017

Deze zomer 2 weken verbleven in Villa Le Paysage. In de villa ontbreekt het werkelijk aan niets, het is schoon en ook buiten is het super. Mooi uitzicht van boven op zwembad en Lorgues. Afstand tot Lorgues is 2 kilometer, maar weg naar toe is heuvelachtig. In de villa is er beneden wel airco, maar niet op de slaapkamers. Zeer goed en vlot contact met de eigenaar, super! In omgeving van alles te doen, dinsdag grote markt in Lorgues. Je kunt lekker en op een leuke plek eten in de omgeving in TourTour. Strand van Port Grimaud is aanrader, zandstrand. Ook de Gorges du Verdon moet je gezien hebben. Super vakantie gehad, wellicht komen we nog een keer weer!

Fantastisch verblijf

Eddy, Marie-Jeanne ,
24-7-2017

Uitstekende ligging om uitstappen te doen (Nice, Monaco)

Alles is er aanwezig om een fijne vakantie te hebben.

Vijf sterren locatie.

Jose Jonker,
15-7-2017

Komen hier niet voor niets al voor de vierde keer. Wij blijven bij onze recensies van de vorige 3 jaren: het huis, zwembad, ligging en omgeving zijn minimaal 5 sterren waard.

Een paradijsje op aarde

Familie De Laere,
19-6-2017

De ligging van het terras met een mooi zwembad en een schitterend uitzicht. Perfecte accommodatie, alles was aanwezig ook voor kinderen.

fantastisch

melanie,
30-4-2017

absolute aanrader voor zowel gezin met jonge kinderen als met oudere kinderen. het huis is geweldig van alle gemakken voorzien overal is aan gedacht. omgeving is er prachtig. wij hebben er net een week gezeten en zou het idereen aaraden

Goddelijke plek in Frankrijk

Aart Koopmans,
23-4-2017

Wij hebben 2 jaar achtereen in vroege voorjaar Villa le Paysage bezocht. Geweldige plek met aangename temperaturen (gemiddeld 24 graden!), fantastisch huis, heerlijk zwembad & sauna, veel privacy en alle ruimte in en om de Villa. De Provence in het voorjaar is heerlijk rustig en omgeving is prachtig! Een absolute aanrader!

uitstekende vakantieplek

Chantal Christiaens
8-8-2016

Villa le Paysage biedt alles wat iemand kan verwachten van een zeer comfortabele woning of je nu als gezin reist, als koppel of met vrienden. Alles wat je verlangt is er aanwezig, dicht in de nabijheid van restaurants en winkels en toch kan je genieten van absolute rust. Zeker en vast een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Paysage in Lorgues (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Paysage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.