Villa Le Mas Provencale de Luxe

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Lorgues (Var)

9.4Fenomenaal

9 reviews over Villa Le Mas Provencale de Luxe

• 2018
    10Liesbeth Bakmans01-12-2018

Een echte aanrader!

Heerlijke villa op een mooie plek en van alle gemakken voorzien. De villa was bij aankomst echt heel erg schoon. Erg fijn om tijdens de hitte in elke kamer een stille airco te hebben. Het zwembad is prachtig en de jet stream vaak gebruikt voor een massage of om lekker tegen de stroom in te zwemmen (ook erg leuk met een luchtbed). Lorgues is niet voor niets beroemd, goede boulangeries en betaalbare restaurants met sfeervolle terrassen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Wendy07-09-2018

Leven als een god in Frankrijk

Een echte top vakantie samen met onze trouwe viervoeters. Mooie villa met alles erop en eraan. Super contact met Bram Bakker. Alles worst tot in de puntjes verzorgd. Flesje wijn bij aankomst. Zalige rustige omgeving. Leuke dag uitstapjes gemaakt en de andere dagen genoten van de heerlijke villa

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8HJK07-01-2017

Comfortabele accommodatie, inspirerende omgeving.

Alles is aanwezig. Tikje gedateerd soms.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Anneke,Jon,Jinx.20-01-2016

Uitstekend!

De ligging in de Var is verrassend prettig. We rijden graag dagtochten. Langs markten, authentieke dorpjes. Naar zee of naar de Gorges. Picknick als lunch. Koken thuis s'avonds graag zelf. De fijne keuken en een goede slager zijn daarbij zeer welkom. Op een kwartier afstand zijn twee prima boucheries en een fijne traiteur, resp. in Entrechateaux, St.Antonin en Lorgues. De keuken is ook niet verkeerd. Het ontbreekt je in de Mas Provençale de Luxe so wie so aan niets. Een aanrader, voor nu (Kerst en jaarwisseling) en nog eens.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Dirk& Annet28-11-2015

Het was een prachtige vakantie in een top huis met alles erop en aan, gloednieuwe Luxe gas BBQ goed werkende vaatwasser en ruime koel vries combinatie, dat aangevuld met airco in elke kamer, draadloos internet zelfs rond het zwembad en Nederlandse TV maakt het comfort compleet. De omgeving en de streek is gewoon een lust voor het oog. Heerlijk rustig, typisch Frans en eigenlijk overal dichtbij, half uurtje van Gorges Du Verdon, en een half uur van de Côte d'Azur, wat wil je nog meer. Je waant je zoals ze zeggen als god in Frankrijk. De communicatie met de verhuurders verliep prima. Een echte Villa om lekker te genieten en te relaxen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Familie Mckay26-11-2015

Joepie, een fantastische week in en rond Lorgues,…in juli waren wij te gast in deze hele leuke en ruime villa,...Wij werden heel vriendelijk ontvangen door Alexandra en 2 flessen wijn,....De kindjes en wijzelf waren dolenthousiast. Ver van alle drukte,.. Het weer viel super mee,..zelfs het mooie zwembad werd uitgetest door de kids. De Xbox en K-nect waren natuurlijk reuze voor de kinderen. Draadloos internet, tv met nederlandstalige zenders :-), een compleet uitgeruste keuken. twee badkamers. Wij hebben iedere dag schitterende uitstappen gemaakt ahv De groene gids van Michelin. De Côte d'Azur, les Provences Vertes,...alles was super. Heel tevreden over de correcte communicatie met Alexandra en Bram. Wie meer informatie wil mag ons gerust een seintje geven. Wij konden ook steeds Alexandra bereiken indien wij vragen hadden. Kortom dit was een schitterende week.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10John en Anja26-11-2015

Droomvakantie

Al weer even terug van vakantie, maar we kunnen terug kijken op een heerlijke tijd. Een schitterend huis in een mooie omgeving met fraai uitzicht en rustig gelegen. Lekkere verkoeling in het mooie fraai gevormde groenig laguna-zwembad met jetstream. Kontakt met Bram vooraf en tijdens met Alexandra was uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader!

Alexandra Green en Bram Bakker, Verhuurmanager, 27-11-2015

Beste Anja en John,

Dank voor jullie mooie woorden, jullie waren fijne gasten!

Met vriendelijke groet,

Alexandra Green & Bram Bakker

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Janine15-08-2015

Wij hebben een fantastische tijd gehad!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in le Mas Provencal. Een schitterende villa in een prachtige omgeving, veel privacy, prachtig zwembad en heerlijk terras waar we lekker konden ontbijten en dineren. Het boeken , de sleutel ontvangen, het vertrek, alles ging erg makkelijk en aangezien er geen enkel probleem was hebben we nooit contact gehad met Bram of Alexandra. Zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten van dit prachtige gedeelte van de Provence. En niet te vergeten de heerlijk geur van de bloemen. Zorgeloos genieten!! Bedankt voor alle goede zorgen en nog bedankt voor de heerlijke fles drank bij aankomst. familie van Lanen en aanhang P.s Vaatwasser en BBQ werkten gewoon goed...;-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 5Nicole18-06-2015

Nooit meer naar dit huis

Het huis was mooi, maar er waren diverse gebreken. De vaatwasser deed het niet, er waren gebreken aan de koel/diepvries combinatie, de bbq was doorgeroest. En toen de deur van de badkamer in het slot viel, terwijl onze kleindochter daar was, was dit het toppunt. Een medewerker van de eigenaar heeft de deur ingetrapt, en hiermee de deurstijl vernield. Wij moesten voor de kosten opdraaien, want wij kregen een deel van de borg niet terug, moesten we maar declareren bij de verzekering

Bram Bakker, Verhuurmanager, 27-11-2015

Onze gemiddelde beoordeling op de verschillende verhuussites is een 9,5! dit behalen we natuurlijk alleen maar als we een zéér goede service verlenen en de villa volledig voldoet aan de beschrijving. In reactie op deze vervelende recensie: De vaatwasmachine werkte op de dag van aankomst, 3 dagen na aankomst van de client krijg ik door dat deze kapot is. dezelfde dag is er een monteur gekomen en 2 dagen later was er een gloednieuwe vaatwasser geplaatst. De luxe gasbarbecue werkte ook de dag van aankomst, deze is kapot gegaan doordat er haardhout op is gegooid (!?!?). Wederom zonder problemen ook de Barbecue vervangen en wel binnen 24 uur! Badkamerdeur, het meisje in kwestie was erg in paniek en onze poolman was gelukkig ter plekke en hij heeft de deur op verzoek van de client geforceerd, client was akkoord met het feit dat hij hiervoor zijn reisverzekering zou aanspreken. Wij hebben voor zowel de kapotte vaatwasser als de BBQ geen cent borg ingehouden. . . . .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

0 tips over Villa Le Mas Provencale de Luxe