Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over La Bastide Barra

• 10Leroy05-10-2011

Een super vakantie

We hebben een reuze vakantie achter de rug in Bastide Barra. Het zwembad was zalig. De tables d'hôtes waren zeer lekker en verzorgd en het ontbijt was opgediend in buffetvorm, dagelijks vers, gevarieerd en ruimschoots voldoende. We kregen zeer goede tips voor uitstapjes. De kamers zijn ruim, smaakvol ingericht en zeer netjes. Een absolute aanrader.

• 10Marc Tilleman29-07-2011

Een unieke ervaring

We logeerden van 5 tot en met 13 juli 2011 in de chambres d’hôtes Bastide Barra in Lorgues. Wij vinden het op alle gebied een aanrader. De gastvrouw en gastheer zijn uiterst vriendelijk en aangenaam. Ze hebben veel aandacht voor de gasten. Stijlvol verblijf. Ruime kamers met alle comfort. Heel veel privacy. Kitchenette aanwezig waardoor het mogelijk is om zelf maaltijden klaar te maken. Prachtig zwembad (elke dag verse handdoeken op de ligstoelen) in een fantastische omgeving. Zeer verzorgde en lekkere table d’hôtes. Het ontbijt was heel lekker met elke dag verse producten. De gastheer en –vrouw geven naast tal van tips voor uitstappen eveneens heel wat info over de streek. Lorgues is een heel gezellig stadje met hele leuke restaurantjes. De (uitgebreide) markt op dinsdagmorgen is een aanrader. Goede centrale ligging voor een verkenning van de streek. Een tweede vakantie waard!

• 10Tilleman27-07-2011

Genieten

We logeerden van 5 tot en met 13 juli 2011 in de chambres d’hôtes Bastide Barra in Lorgues. Wij vinden het op alle gebied een aanrader. De gastvrouw en gastheer zijn uiterst vriendelijk en aangenaam. Ze hebben veel aandacht voor de gasten. Stijlvol verblijf. Ruime kamers met alle comfort. Heel veel privacy. Kitchenette aanwezig waardoor het mogelijk is om zelf maaltijden klaar te maken. Prachtig zwembad (elke dag verse handdoeken op de ligstoelen) in een fantastische omgeving. Zeer verzorgde en lekkere table d’hôtes. Het ontbijt was heel lekker met elke dag verse producten. De gastheer en –vrouw geven naast tal van tips voor uitstappen eveneens heel wat info over de streek. Lorgues is een heel gezellig stadje met hele leuke restaurantjes. De (uitgebreide) markt op dinsdagmorgen is een aanrader. Goede centrale ligging voor een verkenning van de streek. Beslist een tweede vakantie waard!

• 10Leroy21-07-2011

des vacances de rêve.

Nous venons de passer des vacances de rêve à la Bastide Barra. Les hôtes nous ont accueilli chaleureusement. Nous enfants se sont éclatés. La nourriture toujours fraîche et en abondance. Vraiment des vacances sans faille.

• 10de jaegher21-06-2011

Super !!

• 10Michiels06-05-2011

Schitterende vakantie

De voorbije paasvakantie hebben we doorgebracht in la Bastide Barra. Ondanks het wisselvallige weer hebben we een prachtige vakantie gehad. De gastheer en gastvrouw hebben ons echt verwent. Het ontbijt was zéér uitgebreid en vers. De table d'hôtes waren gewoon subliem. We hebben reeds geboekt voor volgend jaar.

• 10Van Hemelrijck19-09-2010

Fantastisch weekje

Wij zijn juist terug van een zalig weekje vakantie in La Bastide Barra! We kunnen alleen maar possitief commentaar geven; mooie ruime kamer, mooie groene omgeving , zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw! Het ontbijt lekker en meer dan voldoende! Zeker een aanrader !!!

• 5Ambre27-08-2010

nooit meer

De ligging is goed en de kamer op zich ook maar de service laat te wensen over. Onze kamer werd geen enkele keer gepoetst tijdens ons verblijf van 1 week. Op ons terras hadden we constant de geur van de septische put. Het ontbijt'buffet' stelde niets voor. Iedere dag gewoon stokbrood en 1x maal croissants (waarbij er niet genoeg was voor iedereen en ze waren niet vers!). Ook het beleg stelde niet veel voor.

PDG, 21-06-2011

Beste mevrouw, Het is hypocriet van u om als belgische uit West-Vlaanderen onder Nederlandse vlag te schrijven. Er was geen reukhinder tot dat u kwam en was bij uw vertrek ook weg, Ons ontbijt is dagelijks vers en zeer uitgebreid, meer dan u bij uw thuis gewoon bent. Uw kinderen waren bijzonder ongemanierd en duidelijk slecht opgevoed. U was duidelijk niet op uw plaats bij ons. Met beleefde groeten,

• 5ambre coulembier27-08-2010

niet voor herhaling vatbaar

Het is een mooie b&b (alles aanwezig: mooi zwembad en mooie kamers)met een goede ligging maar de service laat te wensen over. Onze kamer werd geen enkele keer gepoetst ( we verbleven 7 dagen) en op ons terras hadden we constant de geur van de septische put. Het ontbijt stelde niet veel voor: enkel stokbrood (1 x croissants ,maar er waren er zelf niet genoeg voor iedereen en die waren niet vers !!!), het beleg was heel schaars. zeker geen uitgebreid ontbijtbuffet. Wij komen zeker niet meer terug.

PDG, 28-08-2010

Beste familie Heirman-Dierick. Dank voor uw evaluatie. Het spijt ons dat u niet weet wat chambres d'hôtes inhoudt; er wordt namelijke geen hotelservice aangeboden. Het netjes houden van de kamer is voor de gasten, en enkel u heeft hier een probleem mee. Dat hebben we duidelijk gezien wanneer u de kamer heeft verlaten. De andere gasten hebben geen last gehad van een septische put. U heeft eveneens schade toegebracht die u niet wenst te vergoeden. Het verheugt ons te vernemen dat u volgend jaar op camping gaat, waar u zich zeker meer thuis gaat voelen. Voor de zomer 2011 zijn we reeds volgeboekt. Met vriendelijke groeten.

• 10saenen10-08-2010

Perfect

great meals, calm, splendid swimming pool, very friendly and nice people

Bed & Breakfast La Bastide Barra info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    336, Chemin du Bourrage, 83510