Géén boekingskosten

Camping Domaine Naturiste des Lauzons

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLimans

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine Naturiste des Lauzons voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 43 reviews

Meer camping info

44 Reviews over Domaine Naturiste des Lauzons

• 10Remunj03-09-2021

superrr

ff een 2e revieuw. paste niet op de andere. De plekken zijn echt super. . Wat wel zo was , was dat veel zo niet de meeste plekken erg ongelijk zijn en dat je soms wel een hoogte van 20 cm moet overbruggen. plankjes en balkjes liggen her en der. maar hier zou structurelere oplossing voor bedacht moeten worden. Wij waren er dus bijna de hele maand augustus. (voor de 1x) en we weten nu dat je met een zomerdekbedje de nachten niet door komt. In de ochtend zelfs 7 graden gemeten. door omstandigheden viel de animatie uit. wellicht eens kijken naar stagiaires zodat je niet op 1 persoon hoeft te wedden.

• 10remunj03-09-2021

Fantastisch, leuke, gezellige schone camping.

Fantastisch mooie camping met zeer vriendelijk personeel. De eigenaar Cyril leuke aardige en behulpzame meneer. Let op. rij je de camping op dan is er een behoorlijk bergje. Beter is auto te laten staan. Cyril zet je caravan met de tractor op de plaats. Plaatsen zijn zeer ruim. plaats voor caravan, voortent, luifel en daarvoor zet je met gemak tuinset neer. en dan nog heb je voor je caravan nog 30 meter plaats. Sanitair geweldig. Oude gebouwtje gedateerd maar schoon. Nieuwe gebouwen gewoon top. Zwembad superleuk. In ochtend banen trekken. middags voor de kids. Pleintje voor de bar. erg gezellig. Pizza ook super. Heb ik dan helemaal niks te zanoken?? ja toch wel. Let op. vanaf 20 augustus zit het seizoen erop. Limburg had nog vakantie, Laatste week was dochter dus alleen tussen veela zeurende oude mensen. Niemand in het zwembad en toch zeggen; Een bal mag niet in het zwembad. Wie weet ga ik ook zo klagen als ik oud ben.

• 5Anneke24-08-2021

Geen aanrader als je van rust houdt

Dag allen, wij zitten nu op camping Les Lauzons. Hij valt me toch een beetje tegen. De receptie is niet erg vriendelijk en meedenkend over de plekken. Toen we aankwamen was er zogenaamd nog maar 1 lelijke plek pal voor het WC gebouw. Toen we die niet wilden, bleek er ineens toch nog 1 andere plek te zijn bij het zwembad. Toen we die na een nachtje te druk vonden, bleek er de volgende dag plots toch wel nóg een andere plek te zijn. Kortom, ze doen weinig moeite en komen steeds maar met 1 plek. Er zijn bovendien veel vaste gasten die jaarlijks de mooiste plekken voor zichzelf reserveren. Waardoor er weinig overblijft voor wanneer je op de bonnefooi langskomt.Verder hoor je bijna elke avond tot middernacht harde muziek uit de bar komen die over de hele camping schalt. Dat laatste vind ik écht aso. ‘S avonds van de rust genieten is dus niet bij.Verder hoor je de weg best wel goed. Positief is dat de kids het naar hun zin hadden!

• 8Eetgelegenheden
  • 7Natasja03-08-2018

Camping in een prachtige omgeving

Sanitair goed schoon, douches erg heet. Ruime plekken, veelal scheef David heeft veel energie en organiseert de hele dag activiteiten. Helaas gingen sommige activiteiten opeens niet door of er werd ineens een limiet gesteld aan het aantal (uur in de rij staan en dan weggestuurd worden). Onduidelijk welke activiteiten voor kinderen of volwassenen zijn. Communicatie hierover kan duidelijker. Veel diversiteit in activiteiten. Zwembad open tot 19 uur (onbegrijpelijk met deze hitte). Er zijn veel kinderen/jongeren van alle leeftijden. Mix van F, B, NL, enkele GB, D. 's Avonds na de activiteiten rijden er auto's over het terrein. Vaste gasten mogen met auto op het terrein, de rest niet. Slagboom hapert bij uitrijden, soms filevorming om uit te rijden. Prachtige omgeving met heel veel te doen en te bekijken. Heerlijk gegeten in de het restaurant. Pizza halen in St Etienne. Wij vonden de sfeer op de camping onpersoonlijk en willekeurig.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Willy14-11-2017

Goede 2e kennismaking

Ruime camping en zeer rustig, ondanks het aantal kampeerders dat er verbleef tijdens de 3 weken dat wij er verbleven. Sanitair werd goed schoongehouden door vriendelijke medewerkers. Kan geen minpuntje bedenken. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, kunnen zelf goed koken, wel heerlijk biertje gedronken op gezellig terras.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10BERNIER04-06-2017

camping calme et confortable

Nous avons passé une semaine dans ce camping ou nous avions loué un chalet super équipé et très propre. Ambiance familiale , bon restaurant, on trouve tout ce qu'il faut sur place. Belle piscine. Les propriétaires sont très serviables . Nous resterons plus longtemps cet été. Merci beaucoup pour ce séjour très agréable.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Nathalie13-05-2017

Un havre de paix

Avons sejoune une semaine dans ce bel endroit dans un chalet super équipe. La piscine chauffee et le sauna bien agréable avec cette meteo un peu fraîche. Le premier repas collectif etait excellent. Nous reviendrons, bravo à Cyril et lydia pour leur accueil

• 3syfrevi06-05-2017

decevant

Très déçu de ce camping qui ne correspond pas au descriptif du site . Naturistes depuis plusieurs années c'est une première de voir un tel camping ! Passer une semaine en mai où tout était fermé ( café, restaurant, piscine, épicerie.....) aucune activité , aucune animation alors que le site vent ses prestations haute qualité! Camping non entretenu ; non accueillant on se croit dans un camping à la ferme et encore ..... Mobilhome sans équipement ( pas de micro onde, four ....), infesté de fourmis!! PAS DE RESEAU NI WIFI Premier village à 7 KMS pour faire les courses et se restaurer. Peut être que le descriptif correspond à des années antérieures avec d'autres propriétaires ??? Malgré nos observations les propriétaires sont restés indifférents , dommage de ne pas prendre en compte les avis pour améliorer les points négatifs NOUS NE RECOMMANDONS PAS CE CAMPING

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

cyril, gerant, 09-05-2017

Je voudrais vous remercier pour votre avis qui me permet de clarifier les choses. Nous avons bien ouvert notre épicerie le 2 mai et la piscine était prête en temps et en heure. Malheureusement avec la météo capricieuse que vous avez eu je me demande à quel moment vous auriez pu vous baignez. Comme stipulé sur notre site il y a bien une zone wifi dont je vous ai remis gracieusement le code d’accès. Nous ouvrons notre Bar en Juin ce qui est également stipulé sur notre site. Vous avez eu, c'est vrai, quelques fourmis dans votre location ce qui à la campagne n'est pas improbable. Nous vous avons proposé de changer de locatif et même de vous sur-classer ce que vous avez refusé. Es cela que vous appelez de l’indifférence ? Nous pouvons faire beaucoup pour nos clients mais rien contre la mauvaise foi.

• 8Eric09-09-2016

Très bon niveau de prestations proposées

Terrain très étendu, on est pas les uns sur les autres, bons services proposés à là clientèle, infrastructures permettants de passer de bonnes vacances.

• 9Eetgelegenheden
  • 7René Kleuskens11-08-2016

Mooie camping

Erg mooie plek in de Provence. Camping met grote plaatsen en een fantastisch uitzicht. Douches hadden vaak alleen koud water.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar