Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

6 Reviews over Plein Voile

• 7Linda31-08-2017

Aardig verblijf voor een paar dagen

In klein centrum, vlakbij het strand (100 m, te bereiken via zeer steil pad). Kiezel'strand' bij het meer. Kleine kamer, smal bed (1.20m) en in onze kamer was geen airco.

• 9Prendes20-08-2012

super bien situer

Nous avons loué un petit studio équipé d'une cuisine pour une semaine avec un balcon et la vue sur le lac idéal pour un couple. l'hotel est situé à 200 m de la plage ce qui évite de prendre la voiture pour allez ce baigner extra. De plus le jeune patron est sympa et nous à donner plein de bon conseil pour notre séjour ainsi que pour découvrir la région, nous reviendrons dans ce petit coin de paradis merci encore pour ces vacances réussi que du bonheur.

• 7Anja25-10-2010

Betaalbaar overnachten met goede ligging

Simpele maar schone kamer met toilet/douche en kookgelegenheid/koelkast midden in het plaatsje Les Salles sur Verdon. Zeer goed betaalbaar ook in het hoogseizoen. Supermarktje is aan de overkant van de weg. Wekelijks is er een grote markt voor de deur dus hou daar rekening mee met parkeren, anders kom je niet weg! Het enorme mooie Lac de St. Croix ligt vrijwel voor de deur en is heerlijk van temperatuur! Uiteraard is ook Gorges du Verdon zeer vlakbij en absoluut de moeite waard. Bij een rondje Gorges raad ik aan om een tussenstop te maken in Castellane.

• 8Wilfried Delaere10-04-2009

Klein, maar meer moet dit niet zijn

Schitterende ligging, het terras maakt veel goed, vooral in de warme zomermaanden, er is douche, wc, kitchenette, het is er vrij rustig, strand op een goeie 100 m, prachtige omgeving. Ideaal voor 2 personen. Wij zijn er geweest in 2001, 2007 en dit jaar 2009 gaan wij er opnieuw uitrusten. Wilfried en Sonja

• 5Rianne11-08-2008

Ontzettend klein!

De ligging van het appartement is goed. Midden in het leuke dorpje Les Salles en dicht bij het mooie meer Lac de St. Croix. Het dorp heeft voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Ook voor watersporten (surfen, zeilen en zwemmen) zit je hier goed.

De kamers van het appartemnet zijn ontzettend klein! Wij hebben de eettafel met vier stoelen op het balkon gestapeld (anders kan je de kledingkast niet gebruiken) en nog was er weinig ruimte. Het tweepersoonsbed is 120 breed. Niet erg ruim. Goed dat wij een studio met balkon hadden. Indien niet dan is de ruimte echt klein! En dan hadden wij een 4 persoons appartement met 2 personen.

Verder was het appartement wel redelijk schoon. De spullen echter oud. Pluspunt dat je geen last hebt van de buren qua geluid! Rustig dus.

Ik als niet kampeerder had zoiets van: de volgende keer in deze omgeving toch maar een camping.

• 5patricia10-05-2008

prachtige omgeving, gelegen aan dorpsplein. Wij zijn echte kampeerders dus zo`n klein appartement met petit balcon viel erg tegen. Veel buiten leven en laat naar bed dan gaat het prima (blijft erg warm binnen. Een omgeving waar w egraag terug komen maar dan op een camping

Appartement Plein Voile info

• Wlan internetBeschikbaar