Reviews over Les Pennes Mirabeau

als uitvalbasis voor marseille, aix en provence ok

leonjanssen51,
    29-8-2012

hotel is gelegen op een groot industrieterrein, supermarkten in overvloed. na zonsondergang niets te beleven. 3 minuten van de autoweg vandaan.

als overnachtingshotel ok

Fijn hotel

Lars,
    8-2-2011

Enkele nachten verbleven in dit eenvoudige hotel. Het hotel is gelegen op een industrieterrein op slechts enkele minuten rijden van het vliegveld van Marseille en vlakbij de autoweg. In het weekend was het restaurant gesloten. Op enkele minuten rijden van het hotel ligt echter een groot winkelcentrum met diverse restaurantjes (voor je navigatie: Vitrolles - Passage Gegorbriges). De kamers van het hotel zijn vrij klein maar schoon. Service: waterkoker met thee, koekjes, TV, shampoo en slippers. Parkeerplaats is niet bewaakt maar 's nachts wel netjes afgesloten. Op zich dus een prima hotel !