Appartement Résidence Les Terrasses du Soleil d'Or

Appartement Résidence Les Terrasses du Soleil d'Or

7.2Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Orres

Op vakantie geweest naar Résidence Les Terrasses du Soleil d'Or?

7.2Goed

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Terrasses du Soleil d'Or voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Résidence Les Terrasses du Soleil d'Or

• 10Geen naam05-03-2012

net en ruime studio

Net en ruime studio op 200 m van de skilift.Vriendelijk personeel aan de receptie. Frans brood en croissants te bestellen bij de receptie .

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 1Debby18-04-2011

nooit meer!

na meer dan een uur zoeken eindelijk de receptie gevonden! Daarna zoek tocht naar appartement door vuille, vieze gangen. Na 2 liften en dan nog trappen te moeten nemen eindelijk ons appartement gevonden! Bij binnenkomst begon de hel!!! Het appartement was vies, de muren, zetels, bestek,...alles vas vuil! Koffiezet zonder kan, vlees van wie weet wanneer hing in frigo. Na klacht aan receptie ( waar een jonge jobstudent stond) een ander appartement gekregen......nog slechter dan het andere! Er stond zelf een tafel met maar 3 poten!! We hadden een appartement voor 6 pers. en we waren met 2volw.,en drie kindjes van 11j,6j en 2 jaar en het appartement was veel te klein!! Een eettafel met maar 3 stoelen en een zetel waar je maar met 2 in kon zitten. Met onze 3 jonge kindjes zijn we dan ook niet gebleven in zo een klein vuil appartement dus zijn we terug vertrokken zonder de valiezen te hebben uitgepakt! Volgend jaar terug naar Oostenrijk maar frankrijk nooit meer!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2011