Villa Les Chemins Croisés

1 review over Villa Les Chemins Croisés in het Nederlands

Fantastisch vakantiehuis!

Ellen Buys
30-12-2012

Dit sfeervolle vakantiehuis voor max 12 pers.(volw., oudere kind). is ons zeer goed bevallen. Zeer ruim, mooie kamers, lekkere (al opgemaakte) bedden, een zeer complete keuken, gezellige lange houten tafel binnen én buiten (op terras beneden), heerlijk zwembad, groot genoeg voor 12 pers., schitterend uitzicht, rustig gelegen maar toch binnen 15 min. bij gezellig plaatsje Embrun, waar je prima boodschappen kunt doen en heerlijk kunt zwemen in het meer (gratis entree, ligweide van gras of zand naar keuze). Binnen 15 min. ook in prachtig ski-wandeloord "les Orres" waar zeer veel activiteiten te ondernemen zijn (wandelen, klimpark, met mountainbike van de berg af enz). Ilse is perfecte gastvrouw, geen vraag is teveel en je kunt ook aansluiten bij fietstochten of andere activiteiten die vanuit camping la vieille ferme worden georganiseerd. Fietsen te huur vlakbij camping en als tip nog: ga vooral een keer gezellig eten op de camping van ìlse en Bert! Wij keren zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Villa info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Les Chemins Croisés in Les Orres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Les Chemins Croisés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.