Villa Les Chemins Croisés

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLes Orres

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Les Chemins Croisés voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

1 Reviews over Les Chemins Croisés

• 10Ellen Buys30-12-2012

Fantastisch vakantiehuis!

Dit sfeervolle vakantiehuis voor max 12 pers.(volw., oudere kind). is ons zeer goed bevallen. Zeer ruim, mooie kamers, lekkere (al opgemaakte) bedden, een zeer complete keuken, gezellige lange houten tafel binnen én buiten (op terras beneden), heerlijk zwembad, groot genoeg voor 12 pers., schitterend uitzicht, rustig gelegen maar toch binnen 15 min. bij gezellig plaatsje Embrun, waar je prima boodschappen kunt doen en heerlijk kunt zwemen in het meer (gratis entree, ligweide van gras of zand naar keuze). Binnen 15 min. ook in prachtig ski-wandeloord "les Orres" waar zeer veel activiteiten te ondernemen zijn (wandelen, klimpark, met mountainbike van de berg af enz). Ilse is perfecte gastvrouw, geen vraag is teveel en je kunt ook aansluiten bij fietstochten of andere activiteiten die vanuit camping la vieille ferme worden georganiseerd. Fietsen te huur vlakbij camping en als tip nog: ga vooral een keer gezellig eten op de camping van ìlse en Bert! Wij keren zeker nog eens terug!

Villa Les Chemins Croisés info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij