Chalet Le Logis d'Orres

Chalet Le Logis d'Orres
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,6

5 reviews over Chalet Le Logis d'Orres in het Nederlands

Ook voor de zomer een heerlijk locatie

S.Vos
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima chalets voorzien van alle gemakken (let op dat bijv 6 pers. meer voor 4 pers is). Genoeg te doen voor kinderen en Jeugd (Veel activiteiten inclusief) Top services van de medewerkers (klant is hier nog echt koning) Uitdagende wandelingen naar hoge toppen of mooie plekken. Eigen locatie van de organisatie aan het meer (lekker Suppen, de kano of anders)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Kleine chalets midden in de bergen!

Esther
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een 8 persoonschalet gehuurd, maar deze was eigelijk meer geschikt voor 4 personen. Kleine bank, en 2 slaapkamers aanwezig. Wel een douche en bad. Er is een broodjesservice waarbij je elke morgen vers stokbrood kunt afhalen in t restaurant, wel jammer dat het niet bij je chalet wordt gebracht. We zijn een dag naar embrun geweest, niet echt de moeite waard en er ging een bus heen maar geen terug, dus we moesten met een taxi a 50 euro! Erg vervelend en we hadden de bustijden van de jongen van de receptie doorgekregen. Ook jammer dat er geen bar in het hotel is voor een drankje, wel een restaurant vlakbij gelegen. En vlakbij de pistes. Al met al een leuke vakantie gehad, maar we zouden er niet nog eens heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Alles in één

Erwin
19-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Samen met mijn vriendin 2 weken begin zomer 2011 geweest. De kleinste chalet bood genoeg ruimte voor ons. Het park is klein maar biedt alles en is mooi onderhouden. Daarnaast zeer gastvrij personeel, zeer behulpzaam en altijd in voor een drankje. Het zwembad, de hot tupe, activiteit op het meer, allemaal aanraders. Ook de omgeving geeft alle mogelijkheden voor een fantastische vakantie. Wandelingen, gletsjers, col rijden, paragliding (aanrader!), mountainbike, raften. Maak het zo rustig of zo avontuurlijk zoals je zelf wilt. Les chalet du Logis d' Orres is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijke vakantie

Miranda de Munk
6-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met het gezin in augustus 2009 geweest op dit kleinschalige parkje. Zeer vriendelijk, leuke animatie voor volwassenen en kinderen 11 en 13. Zeker aan te raden. Wij hebben echt vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 06 2009 14:05:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend kleinschalig park

willem
7-8-2009

Leuk park met uitstekende service; zeer vriendelijk personeel. De appartementen zijn uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 07 2009 19:48:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Logis d'Orres in Les Orres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Logis d'Orres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.