We hebben een aantal aanbieders voor Les Orres voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Orres

Les Orres 1800 fijne plek met kinderen

J. Jansson
    9-1-2018

Heel klein dorp op twee (zelfs drie) hoogten 1800 en 1650. Fijne omgeving voor kleine kinderen. Leuke activiteiten voor kinderen. De leuke terrassen zitten op 1650, daar zitten ook de (betere) slager en bakker. Mooi skigebied met veel groene en blauwe pistes, maar ook genoeg rode en een paar zwarte. Erg fijn voor beginnende kleine skiërs. Goed geprepareerde pistes. Ik raad de “blauwe” skischool aan. Bij deze skischool maximaal 9 kinderen per groepje. Bij de “rode” skischool hebben ze niet echt een limiet. Voor de allerkleinste is de rode skischool dan wel fijner, die hebben een behoorlijk groot afgebakend speel/skigedeelte.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Familiebestemming

Martijn
    18-5-2017

Les orres is een echte familiebestemming. De pistes zijn divers genoeg om de gevorderde skieer bezig te houden terwijl de makkelijke routes nooit ver weg zijn. Je kan dus prima je eigen afdaling kiezen en elkaar bij de volgende lift weer tegenkomen. Er zijn meerdere restaurants op de piste te vinden en je kan er een behoorlijke dalafdaling maken. Een tocht skieeen gaat echter niet lukken omdat de 100 km piste geconcentreerd boven de 2 dorpskernen liggen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toplokatie voor de wintersport

yvonne
    3-5-2013

Het bevalt ons prima hier op wintersport te gaan. De kinderen (15 en 18) kunnen zelf de piste op en komen altijd weer bij het appartement uit. Voor ieder wat wils qua pistes, zwart, rood, blauw. Het appartement waar we verbleven beviel ons ook prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooie omgeving

Ronnie
    8-1-2013

Appartementen complex les balcon was niet wat ik er van had verwacht was niet schoon veel drukte van jonge gasten en de receptie was niet continu aanwezig.En de sneeuwschuivers begonnen om 10 uur en gingen de hele nacht door moet anders.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gezellig.

riawaning
    13-3-2010

Superlekker skieen daar. Zowel voor gevorderden als beginners. Met en zonder kinderen. Gevarieerde pistes. Was in het hoogst gelegen gedeelte van Les Orres op 1850 m. Leuker en knusser dan het lager gelegen deel. Winkeltje in de buurt, restaurants, wel heel duur. Relatief veel skieers en er hangt ook een relaxte sfeer, geen patsers van kijk mij nou eens mooi zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2010
Les Orres scoort een 7,4 uit 10, op basis van 17 reviews