9,4

5 reviews over Camping Les Olivettes - Little Carpe Diem in het Nederlands

fantastisch

Hans & Sonia Pollemans
10-8-2019

In mei bezocht; mooie plaatsen in de olijvenboomgaard, met uitzicht op de velden. Zeer behulpzame mensen. Bij de bar een bordje met drukbel, dat ze 24hr bereikbaar zijn voor urgente zaken. Veel privacy: olijvenboomgaard diepe plekken met weerszijden 300-jarige olijfbomen. Lager: Met hoge heg omringde kampeerplaatsen met koelkast/sanitair in een eigen mini-gebouwtje. Sylvain zingt regelmatig op het terras met zijn gitaar nummers als Imagine (Beatles) tot ‘Brave Margot’ van Brassens (soms samen met zijn 3 dochters)samen). Melanie & Sylvain tonen een hartelijkheid, die na meer dan een halve eeuw kamperen, we nog niet zo zijn tegengekomen. Verkopen eigen olijfolie. Douche en zwembad verwarmd d.m.v. zonnepanelen, automatische overschakeling bij slecht weer op electra. (Mélanie et Sylvain!: 10+ pour votre service et votre hospitalité. Nous reviendrons, et ça pas seulement pour votre huile d'olive !)

Gereisd Met partner in mei 2019

Top Camping

Johan & Karin Gorinchem
12-7-2019

Wat hebben wij genoten! Voor ons was het de perfecte camping. De rust en het uitzicht waren adembenemend. Super aardige en behulpzame camping eigenaars. Ze staan altijd voor je klaar met advies en hulp. Echt geweldig. Een prachtige omgeving en genoeg te bekeven.

Bedankt Mélanie et Sylvain!

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke camping!

Anke
31-7-2018

Wij hadden een kampeerplek met badkamer. Zeer netjes onderhouden, we hadden alle voorzieningen die we nodig hadden. Een zeer rustige kleine camping zoals geadverteerd. Wanneer het druk is, is het zwembad misschien wat aan de kleine kant maar in de omgeving zijn er voldoende andere alternatieven. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen die je graag de nodige uitleg geven over de omgeving. Wij hadden hier een top vakantie en komen zeker nog een keertje terug. Een echte aanrader voor wie van rust en ontspanning houdt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 31 2018 10:31:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalige vakantie! Vriendelijke eigenaars. Top!

Kristien
28-7-2018

Kleine en rustge camping. Om 22u is het stil. Omdat de camping klein is kan je je kinderen gemakkelijk op hun eentje laten rondlopen. Als de camping volledig volzet is zijn er misschien wat toiletten/douches te weinig. Ook plaatsen met keuken of badkamer op de plaats! Geen eetgelegenheid op de camping, voor ons absoluut geen minpunt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super!

Noémie
10-7-2018

Zeer mooie, rustige en nette camping. Grote plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Top camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Olivettes - Little Carpe Diem in Les Mées, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Olivettes - Little Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.