Camping Les Olivettes - Little Carpe Diem

• 7.8Eetgelegenheden
  • 9.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

12 Reviews over Les Olivettes - Little Carpe Diem

• 9Emmie09-08-2020

een oase van rust in een prachtig landschap

We hebben enorm genoten van ons verblijf ,mede natuurlijk door het prachtige weer.wij stonden tussen de olijfbomen.Een prachtige plek met ook een mooi uitzicht Sylvain en Melanie deden er alles aan om het de gasten deze rare zomer {met allerlei regels vanwege corona} naar de zin te maken. We hebben uitstapjes gemaakt naar Lurs ,naar de Verdon ,de prachtige lavendelvelden bij Valensole en niet te vergeten de vele terrasjes. Een camping waar wij heerlijk uitgerust vandaan kwamen

• 8peter de visser23-11-2019

een echte camping

Een ongelooflijk fijne camping vooral in voor en naseizoen voor tent campeerders plaatsen in de zon te klijn voor caravans beneden in het hoogseizoen prima schaduw plaatsen voor caravans.Schitterend beplant erg vriendelijke eigenaars. caravan met tractor naar boven geen probleem met wegwaaien voortent kon er niet aan lag aan de vorm van de plaats niet aan de oppervlakte plaats 15 is daarvoor perfect.eigenaren doen alles om het je naar je zin te maken. ouderwets gastheerschap

• 2Eetgelegenheden
  • 9Hans & Sonia Pollemans10-08-2019

fantastisch

In mei bezocht; mooie plaatsen in de olijvenboomgaard, met uitzicht op de velden. Zeer behulpzame mensen. Bij de bar een bordje met drukbel, dat ze 24hr bereikbaar zijn voor urgente zaken. Veel privacy: olijvenboomgaard diepe plekken met weerszijden 300-jarige olijfbomen. Lager: Met hoge heg omringde kampeerplaatsen met koelkast/sanitair in een eigen mini-gebouwtje. Sylvain zingt regelmatig op het terras met zijn gitaar nummers als Imagine (Beatles) tot ‘Brave Margot’ van Brassens (soms samen met zijn 3 dochters)samen). Melanie & Sylvain tonen een hartelijkheid, die na meer dan een halve eeuw kamperen, we nog niet zo zijn tegengekomen. Verkopen eigen olijfolie. Douche en zwembad verwarmd d.m.v. zonnepanelen, automatische overschakeling bij slecht weer op electra. (Mélanie et Sylvain!: 10+ pour votre service et votre hospitalité. Nous reviendrons, et ça pas seulement pour votre huile d'olive !)

• 9Johan & Karin Gorinchem12-07-2019

Top Camping

Wat hebben wij genoten! Voor ons was het de perfecte camping. De rust en het uitzicht waren adembenemend. Super aardige en behulpzame camping eigenaars. Ze staan altijd voor je klaar met advies en hulp. Echt geweldig. Een prachtige omgeving en genoeg te bekeven.

Bedankt Mélanie et Sylvain!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Constans08-05-2019

Super camping

En famille Nous avons loué la tente safari et 2 emplacements camping car. Concernant la tente très bien aménagée très cosy et super literie. Emplacements très spacieux calmes verdoyants Camping très bien entretenu sanitaires très propres. Un accueil très sympathique un vrai camping reposant. Je recommande

• 10FabriceMarianneNatacha26-08-2018

calme, agréable, charmant et chaleureux

Camping très agréable sous les oliviers. Accueil sympathique et chaleureux. Idéal pour des vacances reposantes

• 8LiliZoéGabin24-08-2018

Carpe Diem

Très beau camping, verdoyant, ombragé et doté de grands emplacements. L'accueil est professionnel, personnel sympathique, disponible et attentif. Les sanitaires sont fonctionnels et nettoyés très régulièrement. Superbe piscine pour les enfants (et les grand aussi), C'est un magnifique camping remplis d’oliviers qui produisent de l’huile d’olive en vente directement au camping !! Lieu très propre, très agréable. Nous avons testé la livraison de pain le matin qui est plutôt bonne et les pizzas faite par un Food-truck le vendredi sont pas très chères, vraiment bonne et grande !. Une note particulière pour la Soirée à thèmes (la seule de la semaine !) les « Je dit Musique » (jeudi musique) où le gérant nous enchante par un concert acoustique accompagné de sa fille à la voix superbe, un vrai bon moment ! Pas de mobile home un pur terrain de camping Nous ne regrettons pas notre choix. Nous ne pouvons pas en dire autant d'autres campings. N’hésitez pas !! Résumé notre séjour en une phrase ? … « Cueille le jour présent sans te soucier du lendemain » (carpe diem)

• 9Anke31-07-2018

Heerlijke camping!

Wij hadden een kampeerplek met badkamer. Zeer netjes onderhouden, we hadden alle voorzieningen die we nodig hadden. Een zeer rustige kleine camping zoals geadverteerd. Wanneer het druk is, is het zwembad misschien wat aan de kleine kant maar in de omgeving zijn er voldoende andere alternatieven. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen die je graag de nodige uitleg geven over de omgeving. Wij hadden hier een top vakantie en komen zeker nog een keertje terug. Een echte aanrader voor wie van rust en ontspanning houdt.

• 9Kristien28-07-2018

Zalige vakantie! Vriendelijke eigenaars. Top!

Kleine en rustge camping. Om 22u is het stil. Omdat de camping klein is kan je je kinderen gemakkelijk op hun eentje laten rondlopen. Als de camping volledig volzet is zijn er misschien wat toiletten/douches te weinig. Ook plaatsen met keuken of badkamer op de plaats! Geen eetgelegenheid op de camping, voor ons absoluut geen minpunt

• 10Noémie10-07-2018

Super!

Zeer mooie, rustige en nette camping. Grote plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Top camping!

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar