Bed and Breakfast Villa Le Grand Bleu Les Issambres

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Le Grand Bleu Les Issambres
9,6

64 reviews over Bed and Breakfast Villa Le Grand Bleu Les Issambres in het Nederlands

Leven Als God In Frankrijk ? dan moet je hier zijn

Geert Pots
24-10-2017

Leven als God in Frankrijk

Wij verbleven laatste week augustus 2015 hier.

Het is echt een prachtige B&B het is gelegen vlak aan de zee en doet zeer goed dienst als uitvalsbasis naar de prachtigste plekken die je in deze contreien kunt vinden.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Saint Tropez

• Cannes

• Monaco

• Nice

Het huis is zeer stijlvol afgewerkt met een mooi zwembad en een prachtige besloten tuin hierdoor is je privacy optimaal gewaarborgd. Ook je vervoermiddel auto of motor staat op eigen terrein veilig afgeschermd.

Het wordt door 2 Nederlandse jongens met zeer veel enthousiasme gerund.

Het ontbijt wat ze serveren is zeer uitgebreid en wordt genuttigd op een stijlvol terras wat uitzicht bied op zee.

Kamers zijn zoals je kon verwachten bij deze prachtige ambiance ook weer met zeer veel smaak ingericht en voorzien van alle hedendaagse comfort o.a. Tv. Met alle mogelijke zenders ook Nederlandse.

Met andere woorden:

Wil je je wanen als God in Frankrijk dan is Villa le Grand Bleu wat bestiert wordt door Michel en Martijn een paar uiterst gedreven, enthousiast en behulpzame mensen.dit B&B is dan ook zeer zeker een aanrader.

Mvg. Geert & Debby Pots.

Heerlijke locatie !

Ingrid
19-9-2016

Net terug en nu al heimwee naar Le Grand Bleu.....Wat een geweldige plek! Super gastvrij ontvangen door Michel en Martijn....kamers zeer ruim met nieuw sanitair....alles is tot in de puntjes verzorgd....prachtig aangelegde tuin....parkeren op eigen terrein.....zeer uitgebreid ontbijt.....Je merkt aan alles dat Michel en Martijn hier hun hart en ziel in hebben gelegd, ze zijn altijd in voor een leuk gesprek maar nooit opdringerig, je krijgt alle vrijheid, alsof je de villa voor jezelf alleen hebt, maar ze zijn in de buurt mocht het nodig zijn. Kennen de omgeving en hebben dus voldoende tips voor leuke uitstapjes in de omgeving.....voldoende restaurants op loopafstand en met de auto ben je zo in St Maxime voor nog meer aanbod qua restaurants. De villa ligt rustig gelegen op een heuvel. Ik kan nog wel even doorgaan maar je moet het echt zelf ervaren....wij hebben enorm genoten en al weer geboekt voor volgend jaar.....Michel en Martijn, bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid!

Topweek!

Gert Jan en Nathalie
22-8-2016

Wat hebben we een heerlijke week gehad in Les Issambres bij Michel en Martijn in hun villa Le Grand Bleu!

Bij aankomst bleek al dat de vriendelijke gastheren meedachten; in overleg hadden ze voor ons een idyllisch restaurantje direct aan zee gereserveerd.

De villa zelf is prachtig. Fijne kamers, mooi terras, heerlijk zwembad en alle rust.

De ligging is ideaal. Op loopafstand van de kust en het taxibootje naar St. Tropez.

Martijn en Michel zijn zo vriendelijk en gastvrij! Ook al laten ze hun gasten in alle rust genieten, wij hebben genoten van de leuke gesprekken bij het ontbijt!

Kortom: een aanrader!

Een oase van rust en schoonheid. Mooie lichte kamers, een lekker ontbijt op het terras met uitzicht op de baai van St. Tropez geserveerd door de zeer vriendelijke gastheren Michel en Martijn. Hier kan men heerlijk genieten van de rust op je eigen terrras of aan het mooie zwembad.

Zoek je de drukte dan sta je ook binnen 10 minuten wandelen op het strand of op de boulevard van Les Issambres. Kortom een geweldige vakantie. We zijn hier in 2014 en 2016 geweest en hebben alvast gereserveerd voor 2017.

een superfijne B&B. Zeer aangenaam.

lieben l.
21-8-2016

Het was een enorm fijn verblijf. Zeer aangename en vriendelijke gastheren.

Perfecte ligging. Goed ontbijt en toffe kamers. Komen zeer zeker nog eens terug.

Als godin in Frankrijk

Tineke
24-7-2016

Via internet terecht gekomen op de mooie website van B&B Le grand bleu en meteen erg gecharmeerd van het mooie aangezicht van de B&B. Echter bij aankomst overtrof het onze toch al hoog gespannen verwachtingen.

Wat een mooie locatie! Uitzicht op zee, aan een rustige weg en met een 10 min wandelen aan het strand en aan de boulevard met restaurants.

Met de auto zijn de toeristische plaatsen (Nice, St. Tropez etc) te bereiken, alleen in het hoogseizoen moet je vroeg op pad, ivm files op de kustweg. Leuker is het om met de boot naar St. Tropez te gaan of St. Maxime.

In het dorpje zijn diverse goede betaalbare restaurants aanwezig maar ook een pizza afhalen en opeten bij de B&B is geen probleem.

Het B&B zelf is een plaatje om te zien, volledig opgeknapt en voorzien van een mooi zwembad met poolbar waar je in de koelkast zelf boodschappen kan bewaren en een mooie en goed onderhouden tuin.

De kamers zijn neutraal qua inrichting maar van alle gemakken voorzien, airco, nespresso, en satelliet tv, in de kamers is het heerlijk rustig.

De gastheren Martijn en Michel zorgen in de ochtend voor een heerlijk uitgebreid ontbijt en zijn altijd in voor een gezellig praatje of om informatie over de omgeving te verstrekken maar de rest van de dag zijn ze discreet aanwezig.

Nog een pluspunt voor ons was dat er geen (kleine) kinderen aanwezig zijn in het B&B.

Al met al hebben wij hier een uitstekend verblijf gehad!

geweldige vakantie om nooit te vergeten!

Jeroen en Jantsje
21-7-2016

> We zijn net terug van een heerlijke vakantie. Martijn en Michel zijn super gastheren. Sociaal, attent, gezellig en behulpzaam en kunnen je informatie verstrekken over de bezienswaardigheden in de omgeving, zoals bijvoorbeeld Saint Tropez, Monaco, Port Grimaux en Grimaux. Ook het dorpje Les Issambres is erg gezellig. Je kunt er lekker eten, borrelen en ze hebben er Glace!

> De villa, de tuin en het zwembad zijn echt fantastisch. Mooie kamers met goede bedden en voldoende privacy op je eigen terras met uitzicht op zee of het zwembad.

> Al met al een heerlijke locatie om bij te komen, te relaxen en je te laten verwennen door een ontbijt geserveerd door de heren. Echt een aanrader!

Geweldig

Tim
19-7-2016

Een absolute aanrader om vakantie te vieren. Met de gastheren Michel en Martijn kom je aan niets te kort. Zeer gastvrij en allebei in voor een gezellig gesprek! Je hebt als gast het gevoel dat Le Grand Bleu jouw eigen privé villa is. Dit door de 3 kamers welke maximaal kunnen worden verhuurd. Elke ochtend een prima ontbijt met prachtig uitzicht op de zee, dat is lekker wakker worden! Wij zullen hier zeker weer voor kiezen wanneer wij richting de Franse kust gaan.

Topper aan Côte d'Azur!

Véro&Pascal
29-5-2016

Fantastisch mooie strakke witte villa op perfecte locatie, loopafstand van resto's en strand Les Issambres en ideale uitvalsbasis voor bezoek aan de regio (St Tropez, Ste Maxime, Gassin, Nice, Cannes, ...). Luxe B&B met 3 kamers die zeer smaakvol zijn ingericht en voorzien zijn van alle comfort (satelliet TV, Nespresso, etc), mooi aangelegde, verzorgde en afgesloten tuin met zwembad en pool house. Hier kom je volledig tot rust.

Martijn en Michel ontvangen je in zeer gemoedelijke sfeer en zijn de perfecte gastheren: zeer aangenaam, vriendelijk en discreet aanwezig.

Een absolute aanrader voor een geslaagd verblijf aan de Côte d'Azur!!!!

Villa Le Grand Bleu is echt een prachtige B&B gelegen op een zeer mooie en goed bereikbare locatie in Les Issambres aan de golf van Saint Tropez met een prachtig zicht op de zee. We verbleven er in één van de drie prachtig en zeer smaakvol ingerichte kamers. Het geheel is in zeer uitmuntende staat en wordt bestierd door 2 Nederlandse jongens Martijn & Michel. De villa Le Grand Bleu is door hen eigenhandig verbouwt en heeft een grandeur en uitstraling daar worden de Piet Boon's, Eric kusters, wolterinck's en noem ze allemaal maar op jaloers op. Het beschikt over een mooie besloten tuin met grote palmbomen en een prachtig zwembad met bijbehorende poolhouse met bar. Parkeren van motor of auto doe je op eigen terrein wat hermetisch is afgesloten door een grote elektrische Poort. Super ook als uitvalsbasis naar bijvoorbeeld : Saint Tropez, Cannes, Nice en meer prachtige steden. De verzorging is inclusief zeer uitgebreid ontbijt waar je het echt aan helemaal niets ontbreekt. Aanrader dus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le Grand Bleu Les Issambres in Les Issambres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le Grand Bleu Les Issambres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.