Vakantiehuis Villa l'Aquarelle

Vakantiehuis

We hebben een aantal aanbieders voor Villa l'Aquarelle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Villa l'Aquarelle in het Nederlands

2008

geweldig vakantiehuis en enorm 'frans' omringd door en een

Jenny Holleman
18-1-2008

geweldig vakantiehuis en enorm 'frans' omringd door terrassen, planten en bloemen. tegen een berg aan gelegen, tussen St. Raphael en St. Tropez. vanuit het huis kun je nét de zee niet zien. niet luxe, maar wel heel gezellig. wie 'als een god in frankrijk' bedacht, lag vast van het uitzicht te genieten vanuit het zwembad van dit huis! we waren met 10 vrienden en een kindje, goed te doen met twee keukens en twee badkamers

Gereisd Met vrienden in januari 2008
2007

Supervilla voor 10 personen

Sander Linssen
23-8-2007

Supervilla voor 10 personen. Als je de brochure ziet denkt je dat het ouderwets is, maar op er aan gekomen is het een mooie tegen de berg aanliggende villa, met 2 aparte wooneenheden. Na een stuk of 20 steile traptreden kom je bij het zwembad. Jammer dat het maar max. 1.40 diep is. Interieur is niet modern maar ja je zit toch meestal op het terras naar het uitzicht te kijken. Jammer is dat je 10 minuten moet rijden met de auto voor je bij het 1ste strand bent. Wil je naar St. Tropez of St. Maxime dan moet je altijd gebruik maken van de 's avonds zeer drukke kustweg.

Verder een super vakantie gehad van 28 juli tot en met 4 augustus 2007.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• Adres580 Boulevard Des Aouettes 83380
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa l'Aquarelle in Les Issambres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa l'Aquarelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.