Bed and Breakfast Vert et Bleu

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Vert et Bleu

• 9Jan Beyens16-06-2016

Zeer gastvrije uitbaters en super mooi gelegen !

Kamer met alles op en aan . Fijne regendouche . Zeer netjes . Fijne eigenaars die op vraag ook fantastisch koken. Wij zijn hier per toeval terecht gekomen tijdens ons jaarlijkse motor toertocht, maar ik zal er zeker later dit jaar terug naar toe gaan met mijn echtgenote. Leuke omgeving en zeer rustig gelegen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Anne & Ghislain06-08-2015

Bijna de absolute perfectie

Ideaal. Rustig gelegen en toch niet ver van de zee. Supervriendelijke uitbaters en formidabele keuken. De gastvrouw kookt (om de 2 dagen op aanvraag) op sterrenniveau.Ruim zwembad, prachtige tuin met allerlei gezellige zithoekjes.Dagelijks onderhoud van de kamer en de badkamer.TV Vlaanderen op de kamer. Heel veel privacy voor de gasten.(slechts 2 kamers worden verhuurd) Een aanrader op alle vlakken. Wij komen zeker terug !

Gereisd met partner in juni 2015

• 10pommier13-10-2014

Topadresje in het zuiden van Frankrijk!

Door de ervaring met onze eigen B&B, zijn we geneigd om vrij kritisch te zijn bij bezoek bij de collega's. Geen probleem bij Britt, Adel en Luc. We zijn er van overtuigd dat ze van dit adresje een toplocatie aan het maken zijn onder de B&B in het zuiden van Frankrijk. Buiten hun top accommodatie zijn deze mensen de juiste aanvulling die je alles geven wat je op een vakantiebestemming verlangd. Op een discrete manier zorgen ze er steeds voor dat je verlanglijstje wordt ingevuld. Voor ons al echte vrienden die we graag nog eens komen bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Vera De Vreese17-08-2014

Voor ons de eerste maal B & B geboekt aan Côte d'Azur en het was fantastisch. Super vriendelijke ontvangst, mooie ligging, heel nette kamer, groot zwembad, genoeg privacy kortom voor ons een plek om te koesteren. Bedankt Britt, Adele en Luc voor de mooie vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10garre.f17-07-2014

Aanrader

Voor het eerst in een B&B; uitstekende ervaring. Kamer splinternieuw, smaakvol ingericht en zeer net. Hartelijke ontvangst. Table d'hote geprobeerd en onmiddellijk voor de volgende avond opnieuw geboekt; zeer lekker, verzorgd en uitgebreid. De eigenaars zijn discreet aanwezig en hebben oog voor detail (bv koelkast met drankjes bij het zwembad) Mooie verzorgde tuin met veel privacy.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Patrick14-07-2014

Als God in Frankrijk :-)

Nieuwe Chambre d'hotes "vert et blue" in Les Issambres. En we waren de eerste gasten nog wel. Splinternieuwe accommodatie, Smaakvol ingericht, badkamer die wij wel thuis zouden willen... :-) Gebruik van de tuin en het zwembad, alsof de hele villa voor de duur van je verblijf even je persoonlijk bezit is... zo thuis laten de gastvrouwen en heer je voelen. Adel, Britt en Luc werken discreet achter de schermen maar voelen perfect aan wanneer je iets nodig hebt.

Gereisd met partner in juli 2014

Bed and Breakfast Vert et Bleu info