Appartement Résidence P&V Les Calanques

7.5Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Issambres

Op vakantie geweest naar Résidence P&V Les Calanques?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V Les Calanques voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Résidence P&V Les Calanques

• 8Luc & Monique Laurijssens11-09-2006

We zijn hier geweest in september 2006. De accomodatie is uitstekend. (ruime appartementen met groot balkon). Wel best vragen om een overdekt balkon te krijgen. Zoveel te hoger je zit, zoveel te mooier het zeezicht. Het eten (half pension) is echt een aanrader. Bediening was bovendien zeer vriendelijk. Les Issambres is een kleine badplaats met enkele bars en winkeltjes. Het is wel zeer centraal gelegen en ideaal om de azurenkust te verkennen.

Gereisd in september 2006

• 7Andre23-08-2005

Juni 2004 1 week geweest. Niet echt een hartelijk ontvangst na 12 uurtjes rijden. Kleinschalig app.complex waar weinig te doen is. Je hebt een kamer en dat is het dan wel. Geen airco in de slaapkamer en de matrassen ventileren niet. Zwembad wel aanwezig maar geen kinderzwembad wat wij wel handig hadden gevonden met een kind van 3 jaar. De randen van het zwembad lopen iets af maar dat zie je niet waardoor je, wanneer je op de rand stapt, behoorlijk onderuit gaat zoals ik. Gelukkig niks gekneusd of gebroken. Ligging is goed. 200 meter naar het strand, 10 (auto) min. naar st. Maxime en 20 min. naar st. Tropez. In juni is het qua drukte nog te doen maar juli en aug. kan je maar beter vermijden denk ik.

Gereisd in augustus 2005

Appartement Résidence P&V Les Calanques info