Appartement P&V Les Rivages des Issambres

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLes Issambres

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement P&V Les Rivages des Issambres voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6.7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over P&V Les Rivages des Issambres

• 9Jacqueline06-01-2013

Prima !

Na de vorige commentaren hadden we erge toestanden verwacht ! Maar alles viel prima mee! Héél vriendelijk onthaal, prachtig zicht op ze vanuit appartement, netjes gepoetst en prima ingericht ! Denk dat er een renovatie geweest is, want alles was in orde. Wij komen hier zeker nog!

• 4Eggers Peter30-08-2009

Nee bedankt

Dit is een duidelijk voorbeeld van teloorgegane glorie , alhoewel de residentie nog niet oud is.De initieele opzet van P&V was er wel maar ondertussen zie je de sporen van jaren misbehagen van de klanten die niet meer terugkomen.Zo kregen wij bij aankomst een 'soort sleutel'voor de overdekte en ondergrondse parking maar de slagboom was er niet meer. Wel 49 € betaald voor die bewaakte parking ! Het poolhouse ,aan het 'mooie 'zwembad trouwens, Le café Blue is geen enkele maal open geweest zodat je géén drankje of ijsje voor de kinderen kan kopen. De hypcrisie van 'handdoek leggen' voor dag en dauw is hier natuurlijk ook aanwezig wat mij gedwongen heeft om elke dag naar het strand te gaan. op zich niet erg ,via een klein weggetje en een tunnel kom je op 3 minuten aan het strand. Daar raad ik ieder aan om bij het privéstrand een matellas te huren aan 17€ p.p per dag ,men kan er uitstekend eten en er is een fatsoenlijk toilet. Echter klantvriendelijkheid is aan de Azurenkust wel ver zoek!

• 7Wim21-06-2009

Heerlijke vakantie gehad

In het voorseizoen een prima bestemming. In juli en augustus zal het verkeer wel hinderlijk worden. Appartementen zijn niet zo nieuw maar worden wel bijgehouden. Schoonmaak kan beter, duidelijk de franse slag. Buiten (terras, balcon) zou ik graag even met de hogedrukspuit aan het werk gaan. Ons appartement (4/5 persoons) was ruim met een groot balcon. Mooi zwembad, goed onderhouden. Als het druk is tekort aan ligbedden waardoor "handdoekje leggen" toeslaat, maar waar is dat anders? Receptiemedewerkers vriendelijk, behulpzaam en spreken redelijk Engels. Het strand op 100 m. is prima om te zonnen. Door de vele stenen zijn waterschoenen aan te raden bij pootje baden. Op enkele kms. afstand stranden met fijn zand tot in het water.

• 5Gerda08-08-2005

Appartement was niet schoon bij aankomst en was niet compleet. Verder was het heel luidruchtig. Het zwembad was wel heel groot en mooi maar waren te weinig ligbedden. Personeel was niet echt vriendelijk. Parkeren op het park was ook aan de dure kant. Ligt wel heel mooi vlakbij zee. Voor de rest wel een leuke vakantie gehad maar ik zou er nooit meer heen gaan.

Appartement P&V Les Rivages des Issambres info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij