Appartement P&V Le Hameau des Issambres

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Issambres

7.6Goed

• 7.3Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Le Hameau des Issambres voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement P&V Le Hameau des Issambres

• 9Tim Slangen10-07-2011

Geweldig

We zijn hier 5 keer geweest, en het was iedere keer weer genieten. Het is een super netjes en vooral rustig park, waar je helemaal kunt genieten. Er niet niet tot bijna geen accomodatie voor de kinderen, maar daar hebben we ook geen behoefte aan, we amuseren ons bij het zwembad of op het grasveldje. Het is een heerlijk park. Super, voor iedereen aan te raden die van een mooi en rustig park houd. En prachtig uitzicht, 5min met de auto ben je op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 7Mirjam08-05-2011

leuke appartementen op een berg

Hameau betekent 'gat' in het Frans. Ik had verwacht dat we in een gat zouden zitten en dat klopte. Zonder auto kan je geen kant op. Eind april waren we hier. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld op het parkachtige terrein. Zeer verzorgd allemaal en zwembad schoon, maar nog wel koud water. Bovenburen hebben wij als storend ervaren door geschuif met stoelen: gehorig door de plavuizen. Ons appartement was redelijk schoon, maar de slaapkamers heel krap bemeten! Kinderclub was heel gezellig en afwisselend. Heel aardige receptionist (maar ja, ik spreek dan ook Frans;-) Brood bestellen is handig! Maar een winkeltje heb ik wel gemist. Strandje beneden aan de berg is prima. Ik zou hier niet gaan zitten in het hoogseizoen, maar in het voor-en naseizoen kan ik het zeker aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8fam k-vb26-12-2009

Prachtig uitzicht vanaf balkon

Le Hameau des Issambres is ons goed bevallen. Apart kinderbad, dat goed is gelegen tov het grote verzorgde zwembad. Ideaal met kinderen in leeftijd van 9, 7, 2 en 2. Met middagslaapjes van de kinderen goed toeven op het grote overdekte balkon met uitzicht over de baai van St Tropez! De ruimte in het appartement voor 6 personen was beperkt. Wij konden met klimmen en klauteren twee babybedjes op ouderslaapkamer plaatsen zodat de woonkamer bedvrij kon zijn. Helaas geen winkeltje bij het complex. Supermarkt op de boulevard was niet veel duurder dan de grotere verderop. Veel mogelijkheden om groeten en fruit te plukken bij boeren in de omgeving; prijzig, maar - ook voor de kids - superleuk!! De plaats Les Issambres is niet de leukste in deze omgeving. Stranden zijn verzorgd en aanrader is het Creoolse restaurant in het plaatsje. Auto nodig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 6Lisa02-10-2009

wat tegengevallen

Volgens de gids van de touroperator 4 sterren, dat was het zeker niet waard. Appartement kond wel opknapbeurtje gebruiken (wij hadden 2 kamerapp voor max. 6 personen. Kapotte plinten met vuil erachter, kapotte tv kabel, vieze geur, keukengerei liet te wensen over, slaapkamers en bedden heel klein. Zwembad werd netjes onderhouden, alleen veel te weinig ligbedden totaal maar stuk of 6 parasols, die ook nog beetje kapot waren. Bij de receptie waren ze wel heel vriendelijk. De plaats Les Issambres ligt wel heel centraal om diverse plaatsen te zoeken. Auto is wel nodig omdat het appartement het 3 km van de kustweg en het centrum ligt. Wij zouden niet meer teruggaan naar deze accommodatie.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8La tropezienne02-10-2009

mooie ligging in het groen

Residentie was mooi en rustig gelegen. Een auto is echt noodzakelijk. Buiten het domein kon je te voet niet weg. Zeer rustig, geen lawaai. Ideaal gelegen om de Côte d'Azur te ontdekken. Kamers/appartementen waren zeer krap bemeten en enkel oppervlakkig schoongemaakt. Alhoewel dat het 'uiterst geschikt' zou zijn voor kleine kinderen was er buiten een speeltuin en een zwembad niet veel 'kindvriendelijk'. We hadden een kamer op het gelijkvloers, maar het tuintje was niet echt afgemaakt en ging na een paar meter stijl naar beneden, niet echt gemakkelijk met een peuter van 18m.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 6Patrick, Marion en Yves28-06-2009

Eerst denk je prachtig en dan......

Hallo wij (Marion 37, Patrick 33 en Yves 2 jaar) waren hier in september 2007 voor een week, nadat wij net 1 dag voor vertrek te horen kregen dat onze oorspronkelijk appartementcomplex overboekt was.

Toen we kwamen aanrijden en het complex boven op de berg zagen liggen dachten we prachtig een geluk bij een ongeluk. we haden een 6/7 persoons woning met 1½ slaapkamer, 1e slaapkamer met 2 persoonsbed en de ½ slaapkamer met een stapelbed.

2 badkamers, een met douche, toilet en wastafel en de andere met ligbad en wastafel, maar op beide hing een penetrante urine/toiletlucht welke we elke dag met wat gloor weg hebben gewerkt (klacht ingediend bij de receptie). naast de paden rond de appartement lag veel hondepoep!!! in het struikgewas. Ik vond het niet erg netjes aan de achterzijde van het object, er was nog al wat achterstalig onderhoud, o.a. roestplekken slecht schilderwerk (buitenom).

wij gaan er niet meer naar toe, mischien is het nu wel verbeterd wie weet

Gereisd met jonge kinderen in september 2007

• 8Gerald & Ilse14-05-2006

Wij zijn hier meerdere keren geweest. De appartementen Bellevue zijn wat hoger gelegen. Mooi en ruim appartement dat van alle gemakken is voorzien. Een ruim balkon met een fantastisch uitzicht over de baai van St.-Maxime en St.-Tropez. Verder is er een mooi zwembad met een geweldig uitzicht op de zee. Het park is groot met vele faciliteiten. Verder een goede ligging om de Cote dÁzur te verkennen. Een bezoekje aan St-Tropez, Ramatuelle, Cannes, Nice, St-Paul de Vence en Monaco is vanuit Les Issambres goed te doen. Veel plezier!

Gereisd in mei 2006

Appartement P&V Le Hameau des Issambres info