Villa Les Coralines

8.8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Issambres

Op vakantie geweest naar Les Coralines?

8.8Fantastisch

• 8.9Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

5 reviews over Villa Les Coralines

• 8Eva12-06-2016

zeer moderne Provençaalse villa en gunstig gelegen

We zijn in juni met twee families met 2 kindjes naar deze villa geweest. Mooi ingericht en van alle gemakken voorzien, heerlijk terras met uitzicht over de baai van St Tropez. Het huis ligt in een beveiligde domaine tegen de helling aan - heerlijk rustig- en is gelegen op 1,5 km van het strand en de winkels en de restaurants, dus heel makkelijk bereikbaar.

Er is een groot gemeenschappelijk zwembad en ieder huis heeft eigen parkeerplaatsen. De hele domaine bestaat uit 27 villa's , zeer verzorgde mooie tuinen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 7Frans02-08-2014

Goed huisje, erg eenzaam

Het interieur is netjes, compleet en schoon. Modernere Ikea-inrichting. Minpuntjes: oudere douchegordijnen, bedden met plastic (zweten) die ‘kuilen’. In de tuin heb je in juli tot 17.00 uur zon in de zomer, in de winter zal het minder zijn. Het huis ligt ver in de heuvels, voor enig vertier moet je de auto pakken: St. Maxime 15 minuten. Les Issambres zelf heeft geen echte kern met terrassen. Het strand bij Les Issambres: redelijk fijn zand en rotsen. Veel watersportmogelijkheden: surfen, waterskiën wakeborden, kajakken etc. Vanuit de kleine haven vertrekt ieder uur een Bateau Verde naar St. Tropez, eur 15 pp voor een retour. Wij hebben grote problemen gehad met de afstand naar het strand: 16 km via een steile, afgelegen weg en de zeer drukke D8. Op de website staat 1 km is en de verhuurder zegt 10-15 min lopen. Lopend is het 30 minuten over. Met watersportgear is het alleen met de auto te doen. De verhuurder was vriendelijk totdat hij de huur binnen had. Daarna onbereikbaar,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9sanne20-06-2010

Heerlijk huis

In mei vakantie gezeten. Prima huis, gelegen in mooi nieuw park.Fraai uitzicht vanaf terras.Dichtbij strand en St Maxime.

Weer was nog matig !!

Gereisd met partner in mei 2010

1 tip over Villa Les Coralines

• Frans, 02-08-2014 Rapporteren

Voor mensen die graag in eenzaamheid willen doorbrengen, geen probleem er mee hebben om met de auto naar het strand-restaurants te gaan, is dit een uitstekend huisje. Tegen de andere mensen zou ik willen zeggen: kijk nog even verder. En maak goede afspraken met de verhuurder, ze zijn erg aardig en netjes als het goed gaat maar zijn bij klachten onbereikbaar gebleken.

0 vragen over Villa Les Coralines

Villa Les Coralines info