Villa Le Reve

42 reviews over Villa Le Reve in het Nederlands

Fantastische plek!

Susan van Emden
20-7-2016

We hebben een fantastische week gehad in woning B van villa Le Reve. Zeker een locatie om nog een keer naartoe terug te gaan.

De ligging is ideaal, vele mooie baaitjes op loopafstand, echter wel met grote kiezels. Zandstrand was 5min met de auto richting Frejus.

We werden hartelijk ontvangen door Peter, de eigenaar, met zijn hond Belle.

Het huisje heeft een mooie inrichting, alles wat je nodig hebt.

Privacy is bij woning B iets minder omdat woning A en C beide in je 'tuin' kunnen kijken.

vergane glorie

Bert
14-11-2015

Begin september hebben wij een week in Le Reve woning B verbleven. Het is een prima plek om als uitvalsbasis voor de Cote d Azur te gebruiken. De directe omgeving is gezellig met St Maxime en St Tropez op korte afstand. De woning zelf doet gedateerd aan. De keuken is oud en waarschijnlijk een krijgertje want de deurtjes gaan consequent naar de verkeerde kant open. De beloofde combi-oven is een kleine magnetron. Van de kookplaat ontbreken knoppen. In de woning hing een rioollucht die wordt veroorzaakt door de afvoer in de douche. Verder waren er nog een aantal kleine defecten in de woning zoals een weigerachtige stortbak, losse tegels in de badkamer, een kapotte tv-decoder en herrie van de riolering van de bovenburen. Kortom de woning staat op een mooie plek maar heeft achterstallig onderhoud. Voor een paar duizend euro knap je het op en krijgen je klanten waar ze recht op hebben. O ja, voor restitutie van de borg van € 500 hebben we na drie weken zelf nog contact op moeten nemen.

Helemaal super

Rick
7-9-2015

Wij hebben woning A voor een week gehuurd en we hebben een supervakantie gehad. Villa le Reve is een heerlijke uitvalsbasis. De woning was erg netjes en van de overige huurders heb je totaal geen last.

Na een dagje in het drukke Frejus of St Maxime bijvoorbeeld is het heerlijk om bij de woning nog even lekker in alle rust een wijntje te doen.

De zee is op loopafstand maar de 'echte stranden', met hele goede (lunch)restaurants, zijn op slechts een paar minuten rijden. Op anderhalf uur rijden ligt de Gorge du Verdon, een schitterende kloof waar wij de Sentier Martel route gelopen hebben. Heerlijke afwisseling tussen luieren op het strand en een beetje activiteit! Een echte aanrader!

Saskia
1-9-2015

We hebben een fantastische week gehad in Le Reve. Smaakvol ingericht en van alle comfort voorzien.

Hartstikke mooi en perfect gelegen

Hans
8-8-2015

Wij hebben half juli een week appartement C gehuurd (de villa) en die was perfect. Bijzonder ingericht, een ruim gevoel en een fantastisch uitzicht. Het was heel mooi en warm weer dus we hebben er veel in het lekkere zwembad gelegen. Op het terras bij het zwembad heb je veel privacy. Van de mensen in de andere 2 appartementen merk je weinig.

Les Issambres is een leuk dorp, niet zo patserig als St Tropez of Cannes maar wel echt Cote d'Azur. Met de boot ben je zo in St Tropez, strand is op kruipafstand.

Peter was goed bereikbaar zonder opdringerig te zijn.

Aanrader!

Heerlijk gehad in Le Reve

Atema
9-6-2015

Twee geweldige weken gehad in Le Reve. Prachtig huis en omliggende tuin gelegen in een zeer rustige mooie buurt. Wij hadden woning B gehuurd maar bij aankomst bleken we woning A te krijgen. Een woning die van binnen lichter is en daarmee ruimtelijker oogt dan de oorspronkelijk door ons geboekte woning B (overigens ook een mooie woning).

De woning was bij aankomst netjes. Ruim genoeg voor vier personen. Twee keurige slaapkamers met goede bedden. Alles werkte naar behoren. Omdat woning C de tweede week van ons verblijf niet verhuurd was mochten we die week van het zwembad en terras gebruik maken. Het zwembad was erg netjes en de watertemperatuur fijn.

We hebben geen last gehad van buren, sterker nog: niets gehoord. Dat komt wellicht ook omdat de overige woningen niet allemaal verhuurd waren. De woning is gunstig gesitueerd tov de mooie stranden etc. Omgeving prachtig. Wifi erg goed, zowel binnen als buiten. Prima contact met de gastvrije beheerder Peter. Een absolute aanrader.

Heerlijk weekje

Pim
1-6-2014

Laatste weekje mei in villa le Reve geweest, in woning A. Hartelijke ontvangst met een heerlijk flesje Rosé. Alles zag er keurig en fris uit, met bloemen op tafel. Gezellige inrichting en alles was voorhanden.

Een heerlijke Boxspring om op te slapen en voldoende kastruimte in de slaapkamers. Lekker tot laat buiten gezeten op het terras voor de woning.

Het is op loopafstand naar het strand, maar ook maar een klein stukje met de auto naar Saint Maxime waar we op terras hebben gegeten. Ik ben niet zo’n strandganger dus ook het binnenland in geweest, op zoek naar wijnhuizen. Meerdere gevonden en heerlijke -superlicht van kleur-, rosé ingeslagen. Is echt een aanrader. De kust is mooi, maar het binnenland is ook meer dan de moeite waard!

Kortom, dank voor de goede service! Hebben een heerlijke vakantie gehad en komen graag een keertje terug!

Sfeervol appartement in prachtige omgeving

Steven Kok
22-5-2014

We hebben genoten. In deze Villa hebben wij appartement B gehuurd. Een sfeervolle, schone inrichting (Riviera Maison) en een fles rose lachte ons bij aankomst tegemoet. De ruimte is niet als thuis, maar groot genoeg voor 4 volwassenen. De twee ruime slaapkamers zijn ingericht met comfortabele box springs van normale lengte. Sanitair en keuken zijn goed geoutilleerd.

Omdat het bovenliggend woongedeelte (De Villa) niet was verhuurd, mochten wij gebruik maken van het bijbehorend terras en zwembad. Als dat niet mogelijk was geweest, was onze privacy beperkt geweest.

Vanuit het appartement loop je in enkele minuten langs prachtige huizen naar de strandjes. Hier vind je ook de epicerie (buurtsuper) en een goed Italiaans restaurant.

Vanaf Les Issambres rijd je in ca 10 minuten naar de gezellige badplaats Saint Maxime. Onderweg passeer je diverse mooie beach clubs.

Wat een mooi plekje

Van der Wiele
16-2-2014

Gedurende de feestdagen waren wij er voor 2 weken. Heerlijke rustige ligging,mooi zeezicht en het huis praktisch. Genoten en de dame die alles regelt zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Wij hebben alvast weer geboekt

Teleurstellend

SuperFly
14-2-2014

Wij verbleven een week in Woning A. Bij aankomst hing er in de woning een riool geur. Volgens de eigenaar was dit normaal en zou de geur na het luchten van de woning wel snel verdwijnen.Het tegendeel was waar. Wij hebben een hele week in deze stank moeten verblijven. Blijkbaar vond de eigenaar het niet nodig om het defecte doucheputje te laten herstellen. Dit was trouwens niet het enige defect. De deur van de koelkast en stuk van het keukenmeubel zaten los. Verroeste bouten en douchestang. Schimmel ...

Op dag 2 bleek een kolonie mieren zich een weg dwars door onze woonkamer te banen .Door de verrotte ramen uiteraard niet zo moeilijk.

Woning is zeer gehorig. (bovenburen)

Na een zomerse dag (34°)was het ook steeds zeer warm in de woning. Maar door het ontbreken van vliegengaas in de ramen was er na valavond geen enkele manier om de woning te verluchten.Dit door de vele muggen die de kamer binnendringen. Uiteindelijk leuke vakantie gehad door mooie streek. Maar nooit meer in Le Reve !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Reve in Les Issambres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Reve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.