Villa Le Reve

Meer villa info

47 reviews over Villa Le Reve

• 3Inès10-08-2020

Teleurgesteld, Nooit meer!

Samen met familie hadden we beide huisjes zonder zwembad gehuurd (last minute). Op de gordijnen en lakens zaten gele vlekken. kasten hangen af, frigo werkt maar half en met dit warme weer was dit zeker een must. Tijdens het verblijf hadden ook beide huisjes problemen met de afvoer van de douche. Alles liep onder en toen we de eigenaar belden om te vragen wat we konden doen, want het was snikheet, en om te vragen waar we konden douchen dan kregen we volgend antwoord: "nu niet douchen. Zal ik een emmer water over je hoofd komen gieten?!!" , " ga op het strand douchen" en "wat had je verwacht voor een last-minute"!! Dit kan zeker gebeuren, maar we werden niet respectvol behandeld. Ze deed de moeite niet om langs te komen en het probleem te bekijken. Kortom: een prachtige locatie, een mooi huis, maar het interieur is dringend aan vervanging en extra hygiëne toe. De gastvrouw mag toch respectvoller zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Wendy26-07-2020

Heerlijke plek voor een relaxte vakantie!

Wij hadden het huis mét zwembad voor 2 weken gehuurd. Echt een geweldige plek. Achter het huis een fijne veranda waar je s ochtends kan ontbijten en voor een groot terras incl een bbq én zwembad. Echt een fijne plek om tot rust te komen. Tevens dicht bij het strand, de haven en gezellige restaurantjes. Mooie uitvalsbasis voor een dagje Monaco, Saint Tropez of Nice. Al met al een prima vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Barbara09-09-2019

Heerlijk!

Een heerlijk plekje, rustig en beschut en op loopafstand van zee en geweldig als uitvalsbasis naar levendige kustplaatsjes als Les Issambres, St. Maxime, Fréjus en St. Tropez. Maar ook naar het geweldige achterland. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Guus22-07-2019

Erg mooi.

we hebben het appartement c gehuurd. Mooie ligging en zeer mooi ingericht. Schoon en goede voorzieningen. Mooi zwembad. Ligging vlak bij de kust en dicht bij enkele winkels. Wij komen graag weer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Evelyn en Gert Jan meijerhof15-07-2019

Het was hier geweldig ..!!

Ik en mijn partner zijn 2 weken in appartement la Reve verbleven . !! Echt een super gezellig en knus appartement en heerlijke bedden ...ook een erg leuk en lieve gastvrouw waar je met al je vragen terecht kunt ... het appartement is dicht gelegen bij eet gelegheden en ligt mooi centraal .. we hebben erg genoten van onze vakantie hier ..!! Komen volgend jaar graag terug ..groet Gert Jan en evelyn

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Susan van Emden20-07-2016

Fantastische plek!

We hebben een fantastische week gehad in woning B van villa Le Reve. Zeker een locatie om nog een keer naartoe terug te gaan. De ligging is ideaal, vele mooie baaitjes op loopafstand, echter wel met grote kiezels. Zandstrand was 5min met de auto richting Frejus. We werden hartelijk ontvangen door Peter, de eigenaar, met zijn hond Belle. Het huisje heeft een mooie inrichting, alles wat je nodig hebt. Privacy is bij woning B iets minder omdat woning A en C beide in je 'tuin' kunnen kijken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Bert14-11-2015

vergane glorie

Begin september hebben wij een week in Le Reve woning B verbleven. Het is een prima plek om als uitvalsbasis voor de Cote d Azur te gebruiken. De directe omgeving is gezellig met St Maxime en St Tropez op korte afstand. De woning zelf doet gedateerd aan. De keuken is oud en waarschijnlijk een krijgertje want de deurtjes gaan consequent naar de verkeerde kant open. De beloofde combi-oven is een kleine magnetron. Van de kookplaat ontbreken knoppen. In de woning hing een rioollucht die wordt veroorzaakt door de afvoer in de douche. Verder waren er nog een aantal kleine defecten in de woning zoals een weigerachtige stortbak, losse tegels in de badkamer, een kapotte tv-decoder en herrie van de riolering van de bovenburen. Kortom de woning staat op een mooie plek maar heeft achterstallig onderhoud. Voor een paar duizend euro knap je het op en krijgen je klanten waar ze recht op hebben. O ja, voor restitutie van de borg van € 500 hebben we na drie weken zelf nog contact op moeten nemen.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Rick07-09-2015

Helemaal super

Wij hebben woning A voor een week gehuurd en we hebben een supervakantie gehad. Villa le Reve is een heerlijke uitvalsbasis. De woning was erg netjes en van de overige huurders heb je totaal geen last.

Na een dagje in het drukke Frejus of St Maxime bijvoorbeeld is het heerlijk om bij de woning nog even lekker in alle rust een wijntje te doen.

De zee is op loopafstand maar de 'echte stranden', met hele goede (lunch)restaurants, zijn op slechts een paar minuten rijden. Op anderhalf uur rijden ligt de Gorge du Verdon, een schitterende kloof waar wij de Sentier Martel route gelopen hebben. Heerlijke afwisseling tussen luieren op het strand en een beetje activiteit! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Saskia01-09-2015

We hebben een fantastische week gehad in Le Reve. Smaakvol ingericht en van alle comfort voorzien.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Hans08-08-2015

Hartstikke mooi en perfect gelegen

Wij hebben half juli een week appartement C gehuurd (de villa) en die was perfect. Bijzonder ingericht, een ruim gevoel en een fantastisch uitzicht. Het was heel mooi en warm weer dus we hebben er veel in het lekkere zwembad gelegen. Op het terras bij het zwembad heb je veel privacy. Van de mensen in de andere 2 appartementen merk je weinig.

Les Issambres is een leuk dorp, niet zo patserig als St Tropez of Cannes maar wel echt Cote d'Azur. Met de boot ben je zo in St Tropez, strand is op kruipafstand.

Peter was goed bereikbaar zonder opdringerig te zijn.

Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015