FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLes IssambresAppartementen Les IssambresAppartement Domaine les Hauts de Issambres (Bastide II E3)

Appartement Domaine les Hauts de Issambres (Bastide II E3)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLes Issambres

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Domaine les Hauts de Issambres (Bastide II E3) voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 2 reviews
  • 4.5Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Domaine les Hauts de Issambres (Bastide II E3)

• 8w bischot03-01-2010

perfecte plek!

prachtig park. er is veel te doen; prachtige zwembaden met geweldig uitzicht, nieuwe tennisbanen, basketbal, volleybal, tafeltennis. kortom je hoeft je niet te vervelen. je hebt een prachtig uitzicht over de middellandse zee vanaf het appartement. je moet alleen wel even de auto pakken om bij de zee te komen. verder ligt het heel dichtbij sant maxime, sant tropez, frejus. alle winkels en supermarkten zijn dicht in de buurt en nice is maar een half uurtje rijden. ook goeie wandel- en fiets mogeijkheden in het achterland en het esterel gebergte. ik heb het er erg naar me zin gehad. ik zou er graag nog een keer heen willen!

• 7Koen25-06-2008

Verblijf

De ligging krijgt een 7. Het uizicht is super, je kijkt uit over zee en een beetje de berg af. De ligging is wel zo dat je voor alles, strand, restaurants en boodschappen, de auto nodig hebt. Ga je met het vliegtuig is het echt nodig dat je ook een huurauto hebt. Er zijn veel trappen in het park, die je nodig hebt om de klim naar de zwembaden te maken

Appartement Domaine les Hauts de Issambres (Bastide II E3) info

Veilig betalen met