Camping Au Paradis des Campeurs

6,9

15 reacties Camping Au Paradis des Campeurs

Huren mobile home

J v d Glas, 19-6-2019
Wij willen volgend jaar in mei 2020 een mobile home huren, kunt u ons een prijs per week mailen zo ongeveer

plattegrond camping

Andre Leeflang, 6-4-2016
kan iemand mij misschien een vertellen of er een plattegrond van deze camping bestaat en zo ja waar, of is er iemand die mij een kopie kan mailen.

Plattegrond camping

fam_de_jong, 6-1-2016

Hallo, heeft iemand misschien een plattegrond van de camping. Ik kan deze nergens vinden. Wellicht heeft iemand er ooit een afbeelding van gemaakt.

Alvast bedankt!

Fietsen vanaf de camping

Dennis, 22-11-2014
Wij willen eind april 2015 voor 2 weken naar deze camping. Weet iemand of je vanaf de camping (veilig) kunt fietsen naar leuke plaatsjes in de buurt zonder al teveel "klimwerk".

in juli

anitavergauwen, 26-7-2014

hallo moeten we begin juli reserveren en kan je reserveren.

wat is het verschil tussen de comfort en de normaal plaats.

is het een moeilijke weg om met de caravan te doen.

wie iets weet stuur een berichtje aub.

dank bij voorbaat anita

plattegrond

Nicola Lens van Rijn, 18-3-2014

Hallo, is er nog iemand die mij ook een plattegrond van de camping zou willen sturen? Evt met tips voor de mooiste plekken?

WIFI

Anja, 23-8-2013
Heeft de camping WIFI? Zo ja, op alle plaatsen goed te ontvangen of slechts bij de receptie?
2 reacties

mobiel home

W.Meijer, 10-4-2013

Een aantal jaren hebben we als kampeerder gebruik gemaakt van jullie camping. Met ERG veel plezier.

Nu willen we graag een mobiel home op jullie camping reserveren van 27 april tot 11 mei.

Is dat mogelijk? Wat is de prijs? We komen met 2 personen.

In afwachting van uw antwoord.

Vriendelijke groet.

Wim Meijer

Als u ons niet kunt helpen is er dan een vergelijkbare accommodatie in de omgeving van Les Isssambres?

jeugd

Anja, 10-1-2013
Hallo, wij hebben een dochter van 15 jaar. Kan iemand ons vertellen of zij leeftijdgenoten op de camping zal vinden? Bedankt.
6 reacties

plattegrond au paradis des campeurs

Henk Reidsma, 6-10-2012

Weet iemand of deze camping een plattegrond heeft? Ik kom hem nergens op het internet tegen.Misschien staat hij in een verkregen foldertje en kan iemand hem inscannen en mailen? I hope so?

BVD

groet, Henk