Camping Au Paradis des Campeurs

62 reviews over Camping Au Paradis des Campeurs in het Nederlands

Eenmalig leuk

Danielle
16-8-2019

Begin van de camping heel erg sombere en donkere plekken, vol met dorre bladeren. Verderop wordt het wat beter. Oud sanitair, douches zelf zijn fijn. Wel superkrap. Heel veel overlast van de clubs aan de kant van de weg naast de camping, verder weg gaan staan! Veilige omgeving omdat er overal hekken staan waar je een toegangscode moet invoeren om in/uit te gaan. Vanaf de camping een meter of 30 naar het strand, onder een viaduct door. Strand is leuk, wel erg druk maar dat zijn nu eenmaal de zomermaanden. Lifeguards aanwezig. Het restaurantje ‘Windy’s’ is erg leuk en lekker, redelijke prijzen. Zit direct achter de camping aan de doorgaande weg. Lijn 7601 naar St.Tropez, wel ff checken en zeker op zondag want dan is de dienstregeling anders. Naar Cannes overstappen in St.Raphael op de trein. Bus stopt net voorbij de camping op de doorgaande weg. Nederlandse vrouw aan de receptie. Totaalbeeld: aardig, maar geen 4* camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig vertoeven aan de kust

Mike
20-7-2019

Al jaren onze vaste plek voor een 3 weekse vakantie. Prima uitvalsbasis om veel van de cotes dazur te kunnen bekijken. Camping voorzien van netjes verzorgde ( wel gedateerd) sanitair en wasruimtes/douches. Vanuit de poort slechts meter van het strand. Wil je rustig slapen kies dan voor een plek achterin de camping waar de muziek van de strandtenten nauwelijks hoorbaar is. Prijzen zijn wel flink gestegen 30% wellicht voor het het zwembad wat gerealiseerd moet gaan worden. We gaan het volgend jaar meemaken.

Prima camping maar de disco verpest je nachtrust.

C.G.M. Volkers
20-7-2019

Prima camping aan de Zuidfranse kust, redelijke prijs buiten het seizoen. Mooie ruime schaduwplekken voor de camper en een eigen toegang tot het strand. Winkeltje om de hoek en een Nederlandse receptioniste. Waren hier voor de tweede keer maar zijn eerder vertrokken vanwege geluidoverlast van de stranddisco. Nachtrust wordt hierdoor aardig verknalt.

Gaan nooit meer.

D vellema
13-7-2019

Lang niet meer wat het was, veel lawaai en vooral MEGA veel last van de discotheken op het strand en boven de camping. Voor 5 uur snachts is slapen niet mogelijk tenzij je alle ramen sluit en je oren vol propt met watten. Hier worden toeristen niet meer blij van Een NO GO dus

Gereisd Met partner in juli 2018

Te duur voor wat ze bieden.

Greetje en Peter
16-6-2019

Afvalscheiding is doorgeslagen," mestbakken" bij toiletten. Prijzen verhoogd, voorzieningen niet, poort om de haverklap defect. Hoog tijd dat broers zich beraden wat ze willen, alles duurder maken om in de toekomst te kunnen investeren in zwembad lijkt ons niet de juiste weg.

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij gaan niet meer . Helaas vooraf betaald.

Frans Henning
9-5-2019

Deze camping is thans geheel verpest door de nieuwe eigenaar. Er zijn 20 stacar en het gras isavans bijgeplaatst en de aanleg is nog lang niet af. Bovendien zijn de huisjes lukraak tussen de plekken neergezet en zeer groot en dominant in het uitzicht. De camping is 35% duurder geworden en de service is op dit moment abominabel. Geen verlichting in de nacht. Het hek staat de hele dag open en het gras is meer dan kniehoog. Veel overlast van bouwverkeer en terreinen die open liggen. Op dit moment een absolute afrader

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima camping helaas zeer slechte WIFI

Maria
28-9-2018

Heerlijk camping ; direct aan zee met leuke restaurantjes en winkel. Helaas werd ik vooral veel door muggen gestoken ; schijnbaar hebben ze op veel campings aan de cote d'Azur/ Zuid Frankrijk daar last van vw natte zomer.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima camping aan het strand

Yvonne
5-9-2017

Gelegen aan drukke doorgaande weg, maar daar heb je achter op de camping geen last van. Klein supermarktje aanwezig, maar voor een grote moet je wel een eindje rijden. Begin juni al grote drukte op de weg ri. St. Tropez. Weinig veilige wandelmogelijkheden vanaf de camping. Heerlijk om zo het strand op te stappen. Betaalbare camping met desgewenst (en tegen iets meer betaling) een rustige plek met een eigen watervoorziening. Prima pizzeria naast de camping. Voor de rest moest je wel zoeken naar een redelijk restaurant. Op "Kindvriendelijkheid" heb ik niet gelet ;-)

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooie plek

Gidion Brouwer
8-7-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze locatie! Eigenaaresse was heel aardig en mooie plekjes voor de tent met kraantje en dergelijke. Kortom top camping

Gereisd Met partner in juli 2014

Sanitair slecht schoongemaakt, vlooien!

Pieter den Hooglander
7-7-2017

Deze camping mag het woord paradijs zeker niet voeren. Als men na ieder bezoek aan de sanitair ruimte terug komt met " vlooien pikken" dan mag men zich wel afvragen, wordt hier voldoende schoongemaakt. Een vochtige wisser is dat voldoende? let wel op eerdere stopplaatsen kenden wij dit euvel niet. Verder is onze hond goed beschermd met allerlei middelen. Over de hond gesproken, die mocht uitgelaten worden op een uitlaatveld. Prima! maar geef geen veld met hoog onkruid en een bodem bezaaid met klisters. Typisch was dat ik er geen honden zag. Ik heb maar gekozen voor een uitlaatplek op een parkeerplaats. Een over ijverige strandwacht sommeerde mij te vertrekken. Nergens stond een bord met "chiens interdit". Goed op het strand wel. dus daar kwamen wij niet. 100 meter lopen was wel een hondenstrandje. Hier zat je echter op een dikke laag houtsnippers!! Vies en vuil. Onze campingplaats was redelijk, maar daar betaal je ook meer voor. Helaas werd er in een aangrenzende vakantiewoning tot diep in de nacht gefeest. We hebben het hier 10 dagen uitgehouden. Hier komen we nooit meer terug.

Gereisd Met partner in juni 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Paradis des Campeurs in Les Issambres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Paradis des Campeurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.