Reviews over Les Baux-de-Provence

Idyllisch !

VANDERMERSCH CAROLINE,
    19-7-2015

Accommodatie perfect, gezellig en warm ingericht. De omgeving is prachtig met het zicht op Les Baux en gebouwd in de rotsen; ook het personeel is charmant. Een verblijf in le Mas D'Aigret is dan ook zijn prijs waard. De kamer "troglodyte" is als in een sprookje; Mas d'Aigret is een absolute aanrader.

Een aanrader

familie Ampe,
    13-4-2010

Het hotel is uitstekend gelegen en is een echt charme hotel, dat onlangs vernieuwd werd in de Provencaalse stijl.

Via de tuin ben je in 5 minuten in Les Baux.

De gastvrouw is een Nederlandse. Hier is iedereen vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijtbuffet is goed, de maaltijden aan de kaart uitstekend. De kamers bieden alle comfort maar zijn niet al te groot. Vanaf je terras heb je een subliem panorama op de streek. Er is een leuk terras en een goed onderhouden zwembad in de tuin.

De ligging is perfect voor uitstappen in de streek.

Enig minpuntje : door de ligging op de flank heeft de wind er vrij spel.

Eenvoudig hotel

Martin&partner,
    13-5-2008

Eenvoudig hotel.Eten goed maar eenvoudig.Zwembad klein en niet verwarmd. Was ijskoud.Niet kunnen zwemmen ondanks 23° buiten. Kamers groot en netjes.Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker dorp les baux bezoeken. Hotel ligt aan drukke weg. Te veel lawaai!! Spijtig van dit laatste, anders voor herhaling vatbaar.

schitterend gelegen aan de zonnige kant van de berg met de

H. van Wieck,
    12-2-2008

schitterend gelegen aan de zonnige kant van de berg met een fantastisch panorama over de vallei.Kamers zijn relatief klein, sanitair is vernieuwd.

Ondanks het feit dat hier nog het een en ander moet worden opgeknapt, is het uitermate aangenaam te verblijven. Aanrader is de keuken, wel van te voren reserveren.

Een ZEER charmant en echt provencaals hotel, uniek met de

Dirk B,
    3-1-2008

Een ZEER charmant en echt provencaals hotel, uniek met de eetzaal in de rots gelegen.

Les Baux ligt echt op een paar stappen van dit mooie hotel verwijderd, door de tuin kan men er rustig naartoe flaneren. Ook op zeer bereikbare afstand zijn Arles, Saint Remy, Avignon, de camargue en de Luberon.

De ontvangst is zeer vriendelijk en warm. Dit is geen modern hotel, maar de authentieke, romantische sfeer en erg verzorgde kamers met goede bedden maken het verblijf meer dan behaaglijk.

De culinaire hoogstandjes van chef Eric zijn op zich de reis al waard!

Les Baux-de-Provence scoort een 8,2 uit 10, op basis van 7 reviews