Villa Le Renard au Soleil

8.4Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Arcs (Var)

8.4Fantastisch

• 7.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

16 reviews over Villa Le Renard au Soleil

• 8van Raaijen27-07-2020

Merci!

Ruim huis, schoon, van gemakken voorzien, lekker zwembad, heel veel privacy, prima ligging tov strand en binnenland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Erno Prosman03-09-2019

Relaxte uitvalsbasis aan de Cote d'Azur

Drie weken zomervakantie met gezin met jonge kinderen (4 en 6 jaar), waarbij we het huis gebruikt hebben als rustpunt en uitvalsbasis naar de mooie plekken in de omgeving - bijv. St Tropez, Frejus, stranden in de buurt van Monaco, Marineland, eiland Porquerolles (snorkelen en fietsen), Gorges du Verdon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mireille05-07-2019

Twee fijne weken gehad in dit huis.

Mooi huis met een fijn zwembad. Goede uitvalbasis om de mooie omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Jan de Jong07-09-2018

Zeer compleet met heerlijk zwembad

Le Renard au Soleil is een heerlijk vakantiehuis met een zwembad dat voor ons, met twee kleine kinderen van 2 en 5 jaar, perfect was en waar we dagelijks veel gebruik van hebben gemaakt. Het huis is zeer compleet ingericht met een flinke speelhoek voor de kinderen, boeken en spelletjes en alles wat je je maar kan wensen. Ons vakantieplezier werd alleen fors verstoord doordat we allemaal (we waren met z'n zevenen) dag-in-dag-uit werden lek gestoken door de muggen ondanks de spuitbussen Cinq Cinq die we hebben leeg gespoten en de gel die we gebruikten om de geweldig jeukende bulten te bestrijden. 's Avonds buiten zitten, wat gezien het fantastische weer zeer aantrekkelijk zou zijn, was daarom niet mogelijk. Wellicht hadden wij de pech dat juist in dit jaargetijde (eind augustus) dit ongedierte extra aanwezig is. Maar het huis en het zwembad: perfect!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. van der Veen03-08-2018

Wat een heerlijk (t)huis!

Geweldig huis met veel ruimte en privacy, en een heel fijn zwembad! Prachtig gelegen aan het eind van een zand/grind weggetje met eigen hek & oprit. Supermarkt in de buurt, strand op een half uur rijden (maar daar zijn we nauwelijks geweest omdat deze plek al zo fijn was!) Huis is prima koel te houden in de warme zomermaanden door de luiken en ramen te sluiten, er zijn ventilatoren in huis aanwezig. Alle (ruime) slaapkamers en een aantal ramen beneden zijn voorzien van een hor zodat het huis ook 's avonds kan doorwaaien. Doucheruimtes en toiletten zijn verder netjes. Ruime keuken voorzien van alles wat je maar nodig zou kunnen hebben (kaasschaaf, senseo-koffieapparaat, koelkast met diepvriesvak en koud water).

Onze kinderen zeiden op de laatste dag: 'we gaan dit huis heel erg missen ...' Kortom, wij hebben genoten & kunnen dit huis echt aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Jan W.12-07-2017

Heerlijk comfortabel huis: alles klopt!

Een villa waarover bij de bouw heel goed is nagedacht: heerlijke terrassen en ook in de tuin schaduwplekken te over! In de vensters die je graag geopend hebt, zijn horren (wij hadden geen last van muggen). Inrichting royaal: o.a. uitstekende bedden. Vriendelijke villa die uitnodigt tot heerlijk 'buiten leven'! Volop privacy en een niet te groot, maar perfect zwembad, dat door een zorgzame, vriendelijke onderhoudsman zeer goed werd bijgehouden. Evenals de tuin. Wij hebben twee heel plezierige weken in 'Renard au Soleil' doorgebracht!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Marielle09-04-2017

Fantastische villa, voor herhaling vatbaar

Villa Le Renard au Soleil is ons in 2016 zo goed bevallen, dat we voor 2017 weer hebben geboekt! We zijn hier in juni 3 weken geweest met twee volwassen en een kind van drie. Zeer posief is dat alles voor kinderen aanwezig is. Van kinderbed, kinderstoel tot bordjes en bestek. Dit scheelt enorm veel gesjouw vanuit Nederland. Het huis is fantastisch! Volledig ingericht en er is meer dan voldoende ruimte. De tuin is groot, net als de terrassen. Wij hebben vele keren van de bbq genoten. Om het zwembad staat een hek en dat is heel fijn met kleine kinderen. Het zwembad zelf is ook heerlijk. Er zijn leuke restaurantjes in de buurt en ook diverse winkels zijn dichtbij. Kortom, voor herhaling vatbaar dus in juni gaan we weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Barry Wijs31-08-2016

De verwachtingen overtroffen

Een fantastisch huis met alles wat je je maar wensen kunt. Heerlijk zwembad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Arjen12-08-2016

Heerlijk verblijf in mooi, ruim, schone villa.

Heerlijk ruim, schoon, mooi huis. Mooie grote tuin met omheind zwembad en genoeg plek. Mooie terrassen waar je heerlijk kan ontbijten, dineren en later op de avond een drankje kan doen. Binnen in het huis is het ook allemaal goed geregeld. Grote keuken waar alles aanwezig is, mooie woonkamer met grote tv met alle nederlandse zenders en meer, slaapkamers en badkamers zijn ruim en goed schoon te houden. In de buurt van alles te doen. Ook bakkers en grote supermarkten zijn in de buurt. Een woning om echt tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Fam. Bekema25-06-2016

Ronduit genieten!

Eigenlijk is alles top aan dit huis. We hebben allemaal genoten, in de leeftijd van 14 maanden tot 75 jaar. Wat ons betreft zitten we er morgen weer. Goede bedden. Veel ruimte, alles aanwezig. Een super lekkere houtkachel en NL satelliet TV voor als het weer even tegenzit. Veel terrassen en een heerlijke tuin. Zwembad is top. Alain, die het zwembad e.d bij houdt is erg aardig en behulpzaam. Supermarkten en bakkers in de buurt. De afstand naar St. Maxime is minder dan half uur. Neem ook zeker een watertaxi naar St. Tropez, is gaaf en handig. Kortom, Le Renard au Soleil is absoluut een aanrader, en veel voor een goede prijs. En 'last but not least', zeer prettige eigenaren en altijd prettige eerlijke en open communicatie.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Villa Le Renard au Soleil info