Appartement Relais des Adrets

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Les Adrets de l' Esterel (Var)

9.2Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Relais des Adrets voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Relais des Adrets

• 9Ruud en Corine15-06-2017

Mooi verblijf met fantastisch uitzicht en op zee!

We zijn zeer goed ontvangen door beide gastheren. Door onze late aankomst werden we met een mooie fles Rose verwelkomd! Het is een authentiek dorpje met echt alles bij de hand zoals kleine supermarkt, bakker, pizzeria en onder het appartement gelegen restaurant. Dit is een goede omgeving voor de Fietser, hardlopen en wandelaar, je kan diverse kanten op om de omgeving te verkennen en 's-avonds terug te keren voor de rust. Het appartement is van alles voorzien en zeer schoon. Er is een publieke (gratis) parkeerplaats op ong. 100 mtr van het appartement. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jack en Ted Valkenaars27-04-2017

God in Frankrijk

Eerste maal in Les Adrets Esterel, leuk idyllisch plekje . Appartement Cannes gehuurd van Rob en Mark, geweldige gastheren ! Op afgesproken tijd aangenaam verwelkomd. Heldere uitleg over winkels, restaurant, boulangerie etc. En dat op een afstand van ...... 5 meter. Echt waar ! Resto Casa Serenade serveert een goede maaltijd tegen redelijke prijs. Appartement in perfecte staat. Fijne relax stoelen, efficiënte keuken incl vaatwasser. Badkamer met heerlijk comfortabele douche . Box spring matrassen die perfect liggen. We hebben hier een heerlijke tijd gehad, Mark en Rob zijn net als ik BigGreenEgg liefhebbers en zeer bereid hun fantastische kennis te delen. Geweldig. Dit adres is echt een pareltje .

Gereisd met partner in april 2017

• 9Floris Haanstra16-08-2016

Geweldig

Wij zijn een week verbleven in Relais des Adrets en het was geweldig! Dit jaar zaten we in de studie ´Grasse´ met een schattig frans balkonnetje met uitzicht op een pittoresk straatje met gezellig restaurant. De studio is voorzien van alle gemakken zoals een vaatwasser, ruime badkamer en airco. Voor twee personen is het ruim genoeg. We hebben dan ook heerlijk geslapen, gegeten en genoten in de studio.

Zoals beloofd werden we welkom gehete door de Nederlandse beheerders Mark en Rob. Zij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We werden zelfs uitgenodigd voor een BBQ wat ontzettend leuk was!

De ligging van Relais des Adrets is prachtig. In het dorpje zitten alle winkels die je nodig hebt, de ´locals´ zijn erg vriendelijk en het dorp geeft je een prachtig uitzicht; aan de ene kant bos en natuur en aan de andere kant de kust en de zee.

Deze vakantie was voor ons de tweede keer dat we geboekt hebben bij Relais des Adrets. We hebben een heerlijke vakantie gehad en zeker niet de laatste keer dat we boeken. Er is genoeg te zien en te beleven in de omgeving, zo zit je 20 minuutjes van het strand vandaag en de service evenals het verblijf is tip-top in orde.

Volgend jaar gaan we zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Isabelle29-06-2016

Goed verblijf met mooi uitzicht en propere kamer!

Goed gelegen in het dorpje les adrets de l'esterel. Hele vriendelijke gastheren . Proper appartement en op vraag zelfs een strijkijzer en strijkplank aanwezig!

• 9Simonne27-06-2016

Perfecte lokatie voor ons .

Hartelijk ontvangen door Mark en Rob die ons meteen wegwijs maakten . Alles is er vlakbij bakker , superette slager wijnhandel ,pinautomaat restaurant en pizzeria . Perfecte plaats om rondom de streek te verkennen en om s'avonds terug te keren naar de rust van dit sympathieke dorp. Je kan terplaatse lekker eten in het restaurant of pizzeria. Wij hadden het appartement met zicht op de pizzeria maar je hebt hier helemaal geen overlast van .Het appartement heeft alles, goede bedden opgemaakt bij aankomst. Goede douche , keuken is ok hier ontbreken naar mijn gevoel nog enkele basisstukken .vb vergiet ovenschotel een goed mes. Wij hadden wat twijfels om de auto achter te laten op de openbare parking maar dat was niet nodig .Er is altijd plaats en het is veilig. Wij hadden een leuke vakantie en hopelijk tot nog eens .

• 9Ilse25-06-2016

Wat een rust!

Heerlijk mooi, groot luxe appartement met fraai uitzicht naar de kust! De gastheren Mark en Rob zorgen dan ook dat het je aan niks ontbreekt!!! Les adrets is een heerlijk klein frans dorpje, winkels en restaurantjes op 10 meter afstand. Om te wandelen is dit de perfecte uitvalsbasis, prachtige routes door de natuur. Enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat je voor alles de auto nodig hebt, binnen een half uur ben je aan de kust bijv. Saint Aygulf,Frejus,Mandelieu) Cannes, Grasse, Antibes,en St Tropez zijn vanuit hier ook perfect te doen! Super mooie streek! Wij gaan dan ook zeker nog eens terug:)

• 9Karen Hop16-01-2016

Idyllisch en zeer goed verzorgd!

Een prachtige plek om onze eerste Kerst in het buitenland door te brengen. Een klein dorp waar alles is, een dagelijks geopende bakker, supermarkt en een markt, gecentreerd om appartementencomplex Relais des Adrets. Bij aankomst zijn de beheerders Rob en Mark aanwezig om ons een warm welkom te heten en wegwijs te maken. Het appartement is luxe, schoon, compleet, met prima bedden. Na goede nachtrust op pad om de omgeving te verkennen. De beheerders wezen ons op gemarkeerde wandelroutes. Een prachtige omgeving met kurkbossen en adembenemende vergezichten. Vanuit Nederland was ons Kerstdiner al geregeld met de beide gastheren. Niet zelf op zoek naar een restaurant maar aanschuiven aan een prachtige gedekte tafel in St.Aygulf, bij Mark en Rob. Als vegetariër kom je er op hoogtijdagen als de Kerst wel eens bekaaid van af. Niet bij deze gastheren, we hebben meer dan uitstekend gegeten. DUS: Geen Kerststress voor ons, heerlijk uitgerust en met elkaar afgesproken hier zeker terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10René van den Heuvel05-11-2015

Super plek

Een ideale uitvalbasis voor het verkennen en genieten van de omgeving. Wij sliepen in de bovenste verdieping. Mooi ingerichte ruime kamers, schoon en een prachtig uitzicht naar drie zijden van het huis. De ontvangst van de Nederlandse gastheren, Mark en Rob, was heel gastvrij en hartverwarmend. Goede informatie en altijd bereikbaar. Het pand ligt midden in een klein typisch Frans dorpje. Alles wat je nodig hebt, ligt om de hoek en naast de deur: een goed restaurant, café, pizzeria, supermarkt, vvv-kantoor, wijnboer, slager en bakker. Vanuit het dorp is de Middellandse Zee op korte afstand. Ook per fiets bereikbaar. In de omgeving prachtige wandelroutes en bergwandelingen. Een dagje naar Nice, Cannes of andere badplaatsen aan de Cote d'Azur? Fietsen of mountainbiken? Het kan allemaal dichtbij of op korte afstand. Kortom: een aanrader voor wie op zoek is naar rust, actie, zon, strand of stad of gewoon niets doen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9John28-08-2015

Geweldig!

Het geweldige aan deze appartementen is het magnifieke uitzicht, de luxe van de inrichting en de rust gecombineerd met dorpse gezelligheid om je heen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Peter en Roel27-08-2015

Verrassende aanrader!

Het complex is modern en ligt 'midden in de magie' van 'n pittoresk bergdorpje met verrassend veel faciliteiten. Dichtbij zijn een restaurant, pizzeria, bakkerij, mini-supermarkt, slagerij, apotheek, postbureau, pinautomaat, toeristisch informatiebureau en souvenirshop. In het dorp was van alles te doen: twee keer per week een marktje, feestavonden, er wordt jeu-de-boules gespeeld en er was live muziek.

Het complex staat in een kleine gemeenschap, waarbij je heel dicht op het echte Franse leven zit. Weg van het massatoerisme van sommige kustplaatsen, terwijl je daar wel betrekkelijk dicht bij zit. Zo rijd je, via een prachtige kronkelende bergweg, binnen 20 minuten naar Fréjus. Ook Cannes is in 30 minuten door de bergen te bereiken. Overigens zit het appartement ook dicht bij de tolweg A8, voor als je van snellere wegen houdt.

Van de spreekwoordelijke 'Franse slag' is in het appartement geen sprake. Alles wat proper en verzorgd! Wat wil je nog meer? Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Appartement Relais des Adrets info