Tijdelijk €25 aanbetaling

6.4VoldoendeScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over l'Estirado des Adrets

• 6Daisy29-07-2020

Niet voor langer als 2 dagen!

Prachtig uitzicht.Vriendelijk personeel. Ontbijt is echt basic: enkel hesp (die grijs is alle dagen), sneetjes kaas, stokbrood en ontbijtgranen. Totaal geen variatie! Kamers zijn oud, klein, geen airco, geen hordeuren (niet handig als je dan snachts de ramen moet open zetten voor verkoeling! (muggen!!), douche/bad als je savonds wil douchen heb je amper water! Zwembad is verouderd en niet proper. Avondeten... Opgelet als je meer als een week gaat.. Je krijgt minstens 5 maal kabeljauw. Het eten op zich valt wel mee, wel niet veel keuze voor kinderen. Bij het avondeten kan het wel gebeuren dat je plots een Duitse herder naast je hebt zitten... Geen probleem, Aska is echt een doodbrave hond.

Tip voor het hotel: zorg voor meer variatie bij jullie ontbijt en fris de kamers een beetje op, jullie zitten echt op een toplocatie, profiteer hiervan!

• 9jp vignix27-08-2011

dik in orde

zeer rustig net en lekker eten. toch dicht bij alles komen nog terug

• 9Nieuwkerk19-10-2009

Geweldig, schitterende plek en hartverwarmend

Zes nachten hier geweest. Geweldig, schitterende plek, om geheel tot rust te komen. Het eten verdient een 10. Kamers op de 1e verdieping geven een prachtig uitzicht over de bergen. Geen verkeerslawaai. Door Amanda en Rene en rest personeel in de watten gelegd. Komen zeker weer terug

• 6Damien07-09-2009

geen hotel azurenkust

Hotel l'estirado hebben wij geboekt als hotel in het aanbod azurenkust, wij zijn er naartoe gereden, na een middag aan fréjus, en het is idd een 14-tal km's van de kust, via een bergweg met genoeg bochtjes en kronkels, wij hebben er niet verbleven, omdat wij 's avonds graag een terrasje doen of uit eten gaan, en dan is het zeker niet aangenaam telkens te moeten naar deze plaats terug te rijden vanuit st-raphael en fréjus, door de mottige weg naar daar, voor wandelaars is dit ongetwijfeld een goed hotel, maar wij raden het niet aan als je voor het strand of de echte kust naar het zuiden wil rijden. een hotel goed voor echte rustzoekers, die niet meer buiten het hotel komen tegen de avond, en graag natuurwandelingen maken zonder meer.

• 8Steven12-10-2008

Prina prijs/kwaliteitverhouding

Zeer plezierig verblijf gehad. Iets te weinig ligbedden aan het zwembad. Goede keuken.

• 9Jan Randsdorp31-03-2008

uitstekende keuken en heel vriendelijk personeel. Het (nederlandse) echtpaar verdient alle complimenten. Wij komen graag terug.

• 8van Vugt15-02-2008

Wij zijn hier inmiddels 2x geweest. Voor de prijs die je betaalt is het eten erg goed. De kamers zijn wat klein, maar gezien de prijs voor de Cote d'Azur echt niet slecht. Rustig gelegen dus je auto is onmisbaar. Halfpension is echt in orde, we nemen meestal geen HP omdat dat in hoteld naar onze mening bijna altijd beneden maat is, maar hier niet! Fijne ligbedden bij zwembad. Vriendelijke Nederlandse uitbaters. Het klopt wel dat je bij ala carte meer krijgt, maar dat zie je ook aan de prijs! Aanrader dus!!!

• 8fam. Broeren28-10-2007

Wij hebben er een schitterende vakantie gehad met onze 2 kinderen, hotel rustig gelegen, met vele mogelijkheden om deze schitterende streek te ontdekken. Het personeel allemaal uiterst vriendelijk en behulpzaam

• 8Luc Havekes27-02-2007

Wij waren hier met onze Golfclub ( 11 personen) en hebben genoten van het uitzicht, zwembad en eten. Golfbanen in de buurt, mooie banen en goed bereikbaar. Dit alles voor ons een reden om nog een keer terug te komen.

• 8Gunther Engelen22-01-2007

Ligging dichtbij autostrade, ideaal om uitstappen te maken naar bekenste plaatsen aan Cote d'azur. Hotel ligt in een klein dorpje in de bergketen, een 15-tal km van de zee. Zeer rustig dorpje, weinig te zien in dorpje zelf. Dus best auto bij om uitstapjes te maken. Na een kwartiertje rijden zit je in de volle drukte van de badplaatsen. Zwembad gezellig, altijd plaats (in juli geweest). Zeer lekker eten, op vraag maken ze altijd aangepast menu voor de kleintjes (1 jaar oud). Goede service, goede hulp bij ziekte kleine. S'avonds vroeg bar gesloten (vanaf 23h00). Kamer wat aan kleine kant, met weinig bergruimte. Maar prijs/kwaliteit zeer goed, zeker als je houdt van kleinere rustige hotels en niet van de grote mastadonten. Zou er zo terug naar toe gaan.

Hotel l'Estirado des Adrets info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Logis de Paris, 83600