Bed and Breakfast Le Lion Blanc

BedAndBreakfastWeer vandaag32°19°
Bed and Breakfast Le Lion Blanc
9,8

21 reviews over Bed and Breakfast Le Lion Blanc in het Nederlands

Heerlijke B&B met een subliem uitzicht en lokatie

Eric Pieters
1-8-2018

Fantastische gastvrouw en -heer. Subliem accomodatie met alles erop en eraan. Heerlijke ligging met view en rust. Ontbijt op het terras was niet te overtreffen. En mogelijk om zelf een gezellige avondsouper te beleven.

Enkel ontbrak mij de mogelijkheid voor avondzwemmen na de uitstapjes.

Adembenemend mooi , wij gaan zeker terug !

Guy,Nadine en Brutus : oost vlaanderen
25-9-2017

Hartelijk ontvangen door Leo en Wilma , zeer uitgebreid ontbijt in alle rust met zicht op zee , pitoreske dorpjes te bezichtigen , overal fantastisch lekker gegeten , zeker een aanrader om de streek te ontdekken en dan tot rust komen op het prachtige domein . Bedankt voor de fijne vakantie Leo en Wilma , tot de volgende keer !

Prachtige locatie en gastvrije eigenaars

L. Boonstra
17-9-2017

Locatie en verblijf waren geweldig, mooi zwembad en heerlijk ontbijt

Fantastisch en niets teveel en warm onthaal .

Patrick en iris
11-9-2017

Een paradijs op de heuvel...een prachtig uitzicht op de baai van cannes, rustig gelegen ,indien gewenst is Leo een uitstekende gids om de mooiste plaatjes van de streek te ontdekken.

Wilma toverde iedere morgen met de glimlach een uitstekend ontbijt op tafel

Niks is teveel gevraagd aan Wilma en Leo enkel het beste voor de gasten.

Een echte aanrader.

Fantastisch, 'leven als een god in Frankrijk'!

Maarten & Patricia
4-9-2017

Fantastische locatie, praktische en fijne kamer, de gastheer en gastvrouw zijn zeer sympathiek en gastvrij. Het uitzicht is adembenemend, zowel vanuit het zwembad als vanaf de veranda waar het ontbijt geserveerd wordt.

Heerlijke plek om tot rust te komen, of om de omgeving te verkennen.

Kortom: even leven als een god in Frankrijk!

Hoge verwachting overtroffen!

Hanneke en Ed
24-7-2017

Uiterst genoeglijk, heerlijk ontspannen. Lokatie super met heerlijk zwembad. We zijn in de watten gelegd, zoals beloofd. Ontbijt fantastisch, table d'hotes: met zorg bereide maaltijden met lekkere wijn en koffie en fijne gesprekken. Meedenkende gastheer en gastvrouw: kortom het was heerlijk om zonder al te veel plannen zo verwend te worden. We willen hier zeker terugkomen!

Geweldig verblijf

Jan-Hendrik van der Giessen
23-7-2016

Paradijsje met schitterend uitzicht over de baai van Cannes. Hele mooie accommodatie, hebben heerlijke dagen gehad. Gastheer zeer aardig en heeft heel veel tips over de omgeving. Zijn nog een dag wezen varen en hebben heerlijk geluncht op strand van eilandje Ile Saint-Honorat.

Deze B&B geeft je een thuisgevoel !

Goessens Anneleen
3-7-2015

Zeer goede algemene indruk

Prachtige omgeving, mooi natuur en landschap

Ligging nabij Nice, St Tropez, Cannes ...

Zeer aangenaam, vriendelijk en sterke waardering voor deze uitbaters

Prijs/kwaliteitverhouding scoort deze B&B hoog

Kamers zijn ruim genoeg en stijlvol ingericht

Take me back!

Laura Hoek
9-6-2015

2 weken terug een lang weekend doorgebracht op deze prachtige plek. Het uitzicht is niet te beschrijven zo mooi en de gastheer en vrouw ontzettend vriendelijk. Top faciliteiten en fijne kamers. Ik zou zo morgen weer boeken!

Een topadres!

Ilona Vrauwdeunt
6-6-2015

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. Mooie kamers, heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Het ontbijt is dik in orde. Steden als Cannes, Nice en Saint-Tropez zijn goed bereikbaar vanuit deze accommodatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Lion Blanc in Les Adrets de l' Esterel (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Lion Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Lion Blanc scoort een 9.78 uit 10 op basis van 21 reviews.