Reviews over Le Val

Prachtige plek

Henk en Ellen Kok,
    17-5-2013

Hier leef je nog als god in Frankrijk. Wat een geweldige ontvangst door twee allervriendelijkste mensen, Frank en Mies. Heerlijke studio en zwembad en niets is te veel voor hun. Je kunt er ook heerlijk eten want Mies verdient minstens een Ster voor haar kookkunst. Verder goed gelegen vlak naast het dorpje Le Val en andere bezienswaardigheden zijn niet ver uit de buurt te vinden. Van harte aanbevolen.

fantastische locatie en bed and breakfast

cor en wilna duran,
    28-9-2012

Wij verbleven een aantal nachten bij Frank en Mies. De kamer was van een goede kwaliteit. Het eten en drinken waren werkelijk grandioos te noemen. Het zwembad was heerlijk van temperatuur. Wij voelden ons bij de gastheer en gastvrouw als thuis. Wij komen hier zeker terug.

Le Val scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews