Hotel Hostellerie de l'Abbaye

5Matig

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Le Thoronet

Op vakantie geweest naar Hostellerie de l'Abbaye?

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie de l'Abbaye voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hostellerie de l'Abbaye

• 4J.J. Wolf12-07-2008

Geen aanrader!

Hotel oogt aan de buitenkant aardig en ligt in het groen. Echter het hotel binnen en zeker de kamers vallen bar tegen, armoedig, smakeloos en klein. Ontbijt is redelijk, diner zeer matig van kwaliteit. Wij kregen binnen 6 dagen 2 maal dezelfde maaltijd voorgeschoteld! Gezien de prijs van half-pension is de geleverde prestatie zeer onder de maat. Het is natuurlijk als 2 sterren geclassificeerd, maar zelfs dat vindt ik teveel. Het dorp le Thoronet zelf heeft absoluut NIETS te bieden. De enige bezienswaardigheid is l'Abbaye.

Gereisd met partner in juni 2008

• 4MJ11-07-2008

onwaardig!

Op de touroperator site was een 4- of 8daagse arrangement gemeld van dit hotel. Toegegeven voor 300 euro voor 4 dagen zijn je verwachtingen al wat getemperd. Onze ervaringen met dit hotel zijn als de beoordelaars hieronder. Muffe, kleine hotelkamer, welke alleen via buiten te bereiken is. De bedden waren te kort. Geen kledingkast, kleine badkamer, goedkoop "opgepimpt". De tuin bij het zwembad was niet bijgehouden, vieze oude ligstoelen. Het personeel was niet flexibel, bij het rigide af. Toen het in Juni 1 avond 23 graden was, konden en mochten we niet buiten eten. Ober stonk erg naar zweet, kwam 4 dagen in zelfde kleding aanzetten. Eettip: Ga vooral alle dagen eten bij de pizzeria 200 meter van het hotel! Leuke jonge mensen, die naast pizza's ook de franse kaart hanteren. Heerlijk gegeten daar. Verder is er niets te beleven in dit dorp.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Roger Moerenhout07-05-2008

Eenvoudig hotel, recent opgefrist. Geen luxe, maar toch alle confort. Simpel onbijt (wel voldoende), maar bij halfpensioen geen keuze tussen menu's. Keuken is geen hoogvlieger (niet slecht), net aanvaardbaar. Wij hadden rustige buren en dus goede nachtrust. Voordeel is ligging landelijke, groene regio op uurtje rijden van Toulon (met duurdere hotels). Globaal gezien: verwacht er niet teveel van en dan valt het allemaal best mee!!! In zijn catgeorie daarom toch goede beoordeling. Voor superluxe en zeer verfijnd eten moet je elders zijn, maar rust is ook waardevol!

Gereisd met partner in mei 2008

• 6Roger Moerenhout06-05-2008

Eenvoudig hoteltje (recent opgefrist) in klein rustig dorpje. Mooi zwembadje, eenvoudige kamers. Keuken niet echt hoogvlieger (net aanvaardbaar) en eet dus elders . Pluspunt is wel dat het rustig gelegen is in groene regio; amper uurtje rijden van Toulon (waar hotels veel duurder zijn) en je voor alles terecht kan. Wij hadden rustige buren en dus goede nachtrust. Ga naar dit hotel zonder er veel van te verwachten en dan valt het mee.

Gereisd met familie in mei 2008

• 4G.J. van der Werf21-09-2006

Het Hotel ziet er erg goed uit. Binnen komende ,truttig .Kamer erg klein geen kleding kast.kamer onverzorgd vieze kleur geschilderd,om in de kamer te komen moet je buiten om via een smerige trap. De bloembakken onverzorgd met vele lege bakken.Matrassen veel te hard.De A.N.W.B. moet zich schamen om in een dergelijk app.een anragement aan te bieden

Gereisd in september 2006

Hotel Hostellerie de l'Abbaye info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer