Géén boekingskosten

Hotel La Bastide Rose

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLe Thor

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Bastide Rose voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over La Bastide Rose

• 9Michel & Sandra29-10-2009

Charme, luxe en gastvrijheid in een prachtregio

Dit is werkelijk een heerlijke accommodatie voor een verblijf van eenpaar dagen, maar zeker ook voor een week of langer. Super charmant en zeer gastvrij. Top om tot rust te komen of om heerlijk te golfen en de wijngaarden van de zuiderlijke Rhone te ontdekken!

Wij gaan hier zeker weer terug

• 9sandra hopstaken29-10-2009

Heerlijke plek vol charme en luxe!!

In juni 2009 zijn we hier geweest tijdens een rond tour door Frankrijk. Bastide Rose is een heerlijke plek waar je echt tot rust komt. Mooi zwembad met fijne ligstoelen, kamers zeer verzorgd, vooral de badkamers zijn mooi. Het eten wordt persoonlijk klaargemaakt door Emmanuel, je mag gerust met hem meekijken in de keuken. We zijn ook een keertje mee geweest naar de markt om verse inkopen te doen, dat was echt hartstikke leuk! We hebben hier echt het franse gevoel opgedaan. In de omgeving is trouwens genoeg te doen en te bezoeken!

• 10Michel & Sandra23-09-2009

Super charmante accommodatie!

Dit is werkelijk een heerlijke accommodatie om te verblijven voor een paar dagen maar zeker ook voor een week! Veel dingen te doen, waaronder bijvoorbeeld golfen en de heerlijke wijnen proeven uit Chateau Neuf du Pape en de rest van de zuiderlijke rhonestreek. De werknemers zijn erg vriendelijk en de eigenaar kookt geweldig met superverse produkten van de markt. Echt een aanrader!

• 9Anné Anne-Marie04-07-2008

Wij hebben gelogeerd in de bruidssuite van La Bastide Rose in 08/2007. Het was gewoonweg fantastisch. Dit is een héél speciaal adres, en we zouden er graag nog eens terug naartoe gaan. Niet echt geschikt voor kinderen. De prachtige tuin staat vol kunst, er is 'n museum gewijd aan de (inmiddels overleden) eigenaar, Pierre Salinger. Z'n echtgenote Poppy runt de zaak samen met haar zoon. Hij kookt op een eigenzinnige manier, maar wel heel lekker. Je kan er buiten tafelen, heerlijk ontbijten, ... Wat 'n sfeer ! Het zwembad omringd door witte oleanders is ook echt de moeite waard. Probeer het eens !

Hotel La Bastide Rose info

• WasseretteBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)