Camping Capfun Domaine Le Jantou

Camping Capfun Domaine Le Jantou
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Domaine Le Jantou voor je op een rij gezet:

5 tips over Camping Capfun Domaine Le Jantou

Angelique, 26-7-2014
grotten op ongeveer 15 min rijden afstand, le thor zelf gezellig dorpje om wat te eten. grote supermarkt op ongeveer 500 meter (brug over). l'isle sur la gorgue dorpje op ongeveer 10 km afstand. gezellig dorpje om te winkel. vaison de la romain is leuk om te bezichtigen, neem goede schoenen mee is daar ook een rivier om te kunnen spelen met kleine kinderen.
Judith, 27-7-2013
Wat altijd handig is, is een lidl in le thor. 5min met de auto.
Seys, 16-7-2013
lekkere ijsjes in naburig dorpje

nwdebree@hotmail.com, 15-2-2013
    De mark in Apt, Isle (broccante), Avignon, Mont Ventoux (route via Carpentras is erg mooi) hier kom je langs een Nederlandse Biologische wijnboerderij. genaamd Le Grande Marotte. Hier krijg je een (speur) tocht met mp3 over het bedrijf en je kunt er picknicken. Ook fonteinen zoeken in Les Fontaines is leuk. En natuurlijk een ritje naar Chateaux les Baux is ee aanrader. Leuke route er naartoe!
    Anita, 13-6-2012

In Avignon kan je een combikaart kopen voor de brug en het paleis deze kaart is twee dagen geldig, hond mag het paleis niet in maar wel op de brug. Wij hebben eerst een treintje genomen.

Orange heeft een mooie arena, de hond mag mee naar binnen.

Chateau les Baux is heel mooi, hond mag ook mee naar binnen.

Gordes is heel gezellig heeft een mooie stop voor het dorp om een foto te maken. De plaatselijke marktjes zijn altijd wel gezellig, bij de receptie liggen folders wat je allemaal kan doen.

Onze bezoekers bekeken ook: