Camping Capfun Domaine Le Jantou

7,5

13 reacties Camping Capfun Domaine Le Jantou

hond zwemmen

Rin, 14-1-2017

er loopt een rivier langs de camping?

mag de hond daar ook zwemmen?

Pubers

Marjolein, 21-9-2016

Is er ook voor pubers, leeftijd 15-17 jarigen, iets te doen? Zoals een voetbalveld, disco-avond of zo?

aantal staanplaatsen

j_luitjes, 25-1-2016
Hoe is de verhouding tussen het aantal staanplaatsen en verhuuraccomodaties? Hoe zijn de staanplaatsen verdeeld over de camping.
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Domaine Le Jantou voor je op een rij gezet:

Resort top prestatie mobilhome

Jan, 7-8-2015

Is er iemand die een plattegrond heeft waarop je kan zien waar de bovengenoemde mobilhomes staan.

Zo nee, Wie kan een nummer aanbevelen. (Liefst rustig gelegen, mooi uitzicht)

niet onder de bomen

Liza Koenen, 9-1-2015
Wij willen in mei een caravan huren op deze camping. Maar we willen geen caravan onder de bomen toegewezen kregen. Weet iemand welke caravan's (Type/nr) het minst onder de bomen staan?

Vissen

Marc, 9-11-2014
Kan er in de rivier fatsoenlijk gevist worden,en wat word er zoal gevangen?Of is het meer een beetje vissen voor de kids?

pubers / loopafstand dorp

Marielle, 5-11-2013

Kan iemand me vertellen of de camping ook leuk is voor pubers?

Kun je vanaf de camping lopend naar een dorpje, om bijvoorbeeld 's avonds een ijsje daar te gaan eten? Of heb je altijd de auto nodig?

Info

Andy, 1-11-2013

Zijn de kampeerplaatsen groot genoeg voor een caravan + voortent + luifel en nog 2 bijzettentjes?

Last van muggen 's avonds?

Info

Andy, 25-10-2013

Heb je 's avonds last van muggen?

Grote kampeerplaatsen ???

Stephanie, 19-8-2013

Hoi, ik kom er via de verschillende foto's en reacties niet helemaal achter hoe het nou precies met de zwembaden zit. Er is een overdekt gedeelte met de glijbanen. En nog een gedeelte met oa. kinderbadjes. Zit er bij het Niet-overdekte gedeelte nu ook een (nieuwe) glijbaan? (buiten de peuter glijbaan?)

het lijkt mij nl. zo lastig met kinderen in verschillende leeftijdscategorieën. De ene wil bij het overdekte gedeelte met de glijbanen, maar de kleintjes mogen daar nog niet.

Alvast bedankt voor een reactie