Camping Capfun Domaine Le Jantou

Camping Capfun Domaine Le Jantou
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Domaine Le Jantou voor je op een rij gezet:

65 reviews over Camping Capfun Domaine Le Jantou in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellige camping, zwembad iets minder!

Esther
5-8-2018

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Ons mobile home was heel netjes (nummer 119, 4-6 persoons)! Heerlijke airco aanwezig! De faciliteiten op de camping zoals de receptie, speeltuin, restaurantje, zwembad en winkeltje waren vrij primitief. Hier en daar wat onderhoud nodig, maar tegenover de prijs die we hebben betaald voor 2 weken vond ik prijs / kwaliteit prima! Er was een leuke sfeer op de camping! Onze zoon van 9 jaar ging iedere avond op het veldje voetballen met minstens 20 andere jongens en meisjes. Ondanks dit voornamelijk Fransen kinderen waren werd er meteen leuk contact gelegd. De speeltuin vond onze jongste dochter van 3 jaar heel leuk! Animatie was super leuk! Schuimparty, circus musical van viana. Dit was allemaal Franstalig maar dat weet je als je naar Frankrijk gaat. Zwembad was niet altijd schoon water, vrij ondiep en niet zo koud. Dit viel een beetje tegen. Wij hebben een leuke vakantie gehad!!

Geen luxe camping maar prima voor elkaar.

van Laar
22-7-2018

Le Jantou word ieder jaar verbeterd !

Groot pluspunt is nu dat WiFi in de caravan (tegen betaling ) te ontvangen is,bij restaurant is het gratis.

Geweldige gemoedelijke camping.

Wim
30-6-2018

Fijne rustige camping ,prima gelegen.

In het voor seizoen vooral ouderenen gezinnen met kleine kinderen.

Rustige camping

Nicole Van Schil
26-6-2018

Een rustige camping in dit seizoen. Met zwembad overdekt en in open lucht. Voor de kinderen waterpark.

Gelegen aan de Sorge. In de buurt veel uitstappen te maken.

Voor ons prima!

Fam.de Kleuver
16-6-2018

Voor de derde keer op deze camping en maar liefst drie weken,andere jaren waren we één week op deze camping maar omdat deze camping naar ons zin is nu drie volle weken.

Jammer dat we op moment nogal wisselend weer hebben met nogal stevige buien.

Op de camping word volop gewerkt om het te verbeteren ,zo word er op dit moment gewerkt aan een nieuwe glijbaan en verbetering van het terras? door de regen geeft dit nogal modder waar wij zelf geen last van hebben maar we kunnen ons voorstellen als je hier voor het eerst komt......

Kortom wij vermaken ons prima op voor ons het mooiste plekje van de camping en dit al drie jaar in de zelfde stacaravan.

Zoals het er nu uitziet volgend jaar weer!

Prima camping met verbeterpunten

Feijen
6-12-2017

De glijbanen en zwembaden zijn prima, tegels wel wat pijnlijk om op te lopen, maar hierdoor minder geren. Het toiletgebouw bij de staanplaatsen bevat 4 douches met toilet in 1 hok. Mi zouden ze hier een aantal aparte wc's moeten maken. Animatie meertalig maken ipv alleen Frans, ook het programma, was nu alleen in het Frans. Folders van activiteiten in de omgeving met name in het Frans aanwezig. Bij de receptie was wel 1 nederlandstalige dame werkzaam. Meer dan genoeg supermarkten in de omgeving en de hoognodige producten kun je kopen op de camping. Verder prima camping!

Prachtige zwembaden maar het sanitair ....

Marian officier
22-8-2017

Camping met klein gedeelte kampeer plaatsen. Niet gericht op kampeerders. Vooral mobile homes. Camping gevoel daardoor veel minder. Sanitair is belangrijk voor kampeerders. Dat liet zeer te wensen over. Veel te weinig. Slecht schoon en vaak geen warm water. Bovendien het meeste slecht gesitueerd tussen de mobile homes. Bij kampeer plaatsen 4 beschikbaar. Dus ver van je tent. Rivier mag je niet in zwemmen. Erg jammer. In le thor (wel op loopafstand) weinig te beleven. Meer dan voldoende keus aan eten op camping en elke dag wel wat te doen. Leuk marktje op camping en centraal in de Provence. Veel is dichtbij om te bezoeken. We hebben een fijne vakantie gehad in de Provence maar gaan nooit meer naar deze camping.

mooie camping maar..

familie
10-8-2017

Er zijn heel veel stacaravans en weinig kampeerplaatsen waarvan er verschillende behoorlijk geïsoleerd liggen. Miste het campinggevoel, had ook wel te maken met onze ongunstige plaats.

Sanitair wordt wel dagelijks 2 a 3 keer gereinigd of te wel de waterslang wordt er opgezet, geen goede, grondige schoonmaak. Ligging sanitair onlogisch op de camping. 4 invalide wc/douches in de buurt van het camping gedeelte. De ander liggen verder en dan tussen de stacaravans.

De rivier aan de camping mag je niet in zwemmen.

Camping is mooi gelegen ook de camping zelf mooi van opzet. Animatie is allemaal Franstalig, ook het welkomstwoord was volledig in het Frans. Bij de receptie wordt wel NL gesproken.

Voor ons geweldig!

van Laar
6-8-2017

Mooie ligging kunt alle kanten op.

Rustige camping in het voorseizoen,mooi zwembad.

Aardige mensen bij receptie.

Allerlei nationaliteiten,beslist geen Hollandse enclave anders gingen wij er ook niet naar toe.

Fijne camping

Sabine
5-8-2017

Fijne rustige camping, waar voor kinderen tot een jaar of 12 genoeg te doen is, voor oudere kinderen is hier weinig te beleven. Wij hadden een campingplek, deze liggen achteraan de camping bij de rivier (waar je niet in mag zwemmen). Het sanitair is prima, douches zijn goed warm en in te stellen qua temperatuur. De camping oogt overzichtelijk en er is voldoende afscheiding tussen de plaatsen. Wel weinig schaduw op de campingplekken. Het zwembad is in twee delen gesplitst, voor onze kinderen (7 en 10) geen probleem maar met kleine kinderen wellicht niet altijd even handig.

Locatie is goed, er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving op maximaal half uurtje rijden. Supermarkt op een minuut rijden.

Animatie is in het frans. Wel waren er genoeg Nederlandse kinderen om mee te spelen. Om maximaal 23.00 is het echt stil op de camping. Nadeel is de weg en het spoor die achter de camping lopen. Overdag hoor je dit niet, maar in de nacht wel. Voor mensen die echt heel erg de rust opzoeken kan dit storend zijn.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine Le Jantou in Le Thor , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine Le Jantou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.