Camping Capfun Domaine Le Jantou

Meer camping info

115 reviews over Camping Capfun Domaine Le Jantou

• 9Esther Jochems10-08-2020

Prachtige kampeerplaats

wat een geweldige camping! Vriendelijk personeel, leuk zwembad, leuke animatie, praktisch ingedeeld, schoon sanitair!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Smit09-08-2020

Leuke camping

Het verblijf was netjes, alleen de veranda was erg oud, waardoor de kinderen veel splinters hadden. Ook hadden wij een baby die aan het tijgeren was, dat is niet echt handig. Daarom hadden wij een picknick kleed neergelegd. Afzuigsysteem maakt veel lawaai, hier hadden wij verder geen last van. Zwembaden waren prima/ glijbanen erg leuk. Animatie wat wij zagen erg leuk, maar Frans. Leuke avonden.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Fam vlemminx06-08-2020

Leuke camping

1 week in mobile home sun 4/6 pers gezeten. Ruime caravan met airco. 2 zwembaden op de camping, op foto zien ze er spectaculair uit maar in praktijk niet heel erg uitdagend. Camping heeft gezellige uitstraling en er is veel gezellige bedrijvigheid. Personeel vriendelijk! Camping met name zeer geschikt voor uitstapjes in de nabije omgeving, Avignon, pont du gard, orange, etc. Etc. Iets verder landinwaarts (richting Mont ventoux) is de omgeving wel mooier, en iets meer "echt" Provence. Wij gingen vaker iets verder rijden, richting vaison la romaine bijvoorbeeld.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Wim de Kleuver18-07-2020

Onze favoriete plek om te zijn.

Even leek het er op dat we 2020 niet naar ons geliefde plekje konden afreizen,het corona virus leek het even te winnen... Gelukkig werd er 15 juni groen licht gegeven en mochten we de grens over dus vertrokken we ,met ietwat gemengde gevoelens,richting Le Jantou. We werden hartelijk ontvangen door het vriendelijk beheerders echtpaar en kon onze verblijf op Le Jantou beginnen. Dat we dit jaar bewust geen grote trips hebben gemaakt was geen straf,we hebben genoten van het mooie weer en de gemoedelijk sfeer op deze camping!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9de Kleuver22-06-2019

Op naar de vijfde keer!

Voor vierde jaar hier vakantie gehouden.Eigenaars ( nieuwe?) doen veel om de camping te verfraaien. Wij huren de zelfde mobilhome en zien dat er meer aandacht word besteed aan het groen tw. het snoeien van de heggen en planten van nieuwe planten/struiken,top! Ook hebben wij wellicht nog wat puntjes voor verbetering nl.dat ons opviel dat honden eigenaren wel heel gemakkelijk om gaan met " honden toegelaten " en deze dan ook onaangelijnd laten lopen en bij de buren laten buurten met de gevolgen die zich laat raden.....dit gebeurde met onze over buurvrouw met haar twee labradors.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Esther05-08-2018

Gezellige camping, zwembad iets minder!

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Ons mobile home was heel netjes (nummer 119, 4-6 persoons)! Heerlijke airco aanwezig! De faciliteiten op de camping zoals de receptie, speeltuin, restaurantje, zwembad en winkeltje waren vrij primitief. Hier en daar wat onderhoud nodig, maar tegenover de prijs die we hebben betaald voor 2 weken vond ik prijs / kwaliteit prima! Er was een leuke sfeer op de camping! Onze zoon van 9 jaar ging iedere avond op het veldje voetballen met minstens 20 andere jongens en meisjes. Ondanks dit voornamelijk Fransen kinderen waren werd er meteen leuk contact gelegd. De speeltuin vond onze jongste dochter van 3 jaar heel leuk! Animatie was super leuk! Schuimparty, circus musical van viana. Dit was allemaal Franstalig maar dat weet je als je naar Frankrijk gaat. Zwembad was niet altijd schoon water, vrij ondiep en niet zo koud. Dit viel een beetje tegen. Wij hebben een leuke vakantie gehad!!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10van Laar22-07-2018

Geen luxe camping maar prima voor elkaar.

Le Jantou word ieder jaar verbeterd ! Groot pluspunt is nu dat WiFi in de caravan (tegen betaling ) te ontvangen is,bij restaurant is het gratis.

• 10Staat v/h sanitair

• 10Wim30-06-2018

Geweldige gemoedelijke camping.

Fijne rustige camping ,prima gelegen. In het voor seizoen vooral ouderenen gezinnen met kleine kinderen.

• 8Nicole Van Schil26-06-2018

Rustige camping

Een rustige camping in dit seizoen. Met zwembad overdekt en in open lucht. Voor de kinderen waterpark. Gelegen aan de Sorge. In de buurt veel uitstappen te maken.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam.de Kleuver16-06-2018

Voor ons prima!

Voor de derde keer op deze camping en maar liefst drie weken,andere jaren waren we één week op deze camping maar omdat deze camping naar ons zin is nu drie volle weken. Jammer dat we op moment nogal wisselend weer hebben met nogal stevige buien. Op de camping word volop gewerkt om het te verbeteren ,zo word er op dit moment gewerkt aan een nieuwe glijbaan en verbetering van het terras? door de regen geeft dit nogal modder waar wij zelf geen last van hebben maar we kunnen ons voorstellen als je hier voor het eerst komt...... Kortom wij vermaken ons prima op voor ons het mooiste plekje van de camping en dit al drie jaar in de zelfde stacaravan. Zoals het er nu uitziet volgend jaar weer!

Camping Capfun Domaine Le Jantou info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200