Tijdelijk €25 aanbetaling

Capfun Domaine Le Jantou

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Domaine Le Jantou voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 116 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

116 Reviews over Capfun Domaine Le Jantou

• 8Familie Teraa29-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn fan van capfun campings. Vaak Franstalig gericht naar voor ons geen probleem. Deze camping is iets kleinschaliger dan we gewend zijn. Veel opwaaiend zand met wind. Heerlijke zwembaden en leuke bbq plaatsen. Voor de Kids genoeg te doen. Al zijn onze Kids niet echt van mee met het animatie team gaan. Ook omdat dit Franstalig is. Klein winkeltje, zou wat groter mogen. Elke dag vers stokbrood en diverse croissantjes. Aanrader: eten op de camping... het eten is echt heerlijk en spotgoedkoop! Normaal koken we veel zelf, hier hadden we door de lekkere salades, pizza, burgers en pasta geen zin in. Ook vaak dagmenu met bv paella of bavette. In directe omgeving niet al te veel te doen. Wel kleine dorpjes. Kajakken met de Kids is ook leuk maar niet heel veel speciaals (wel voor de kids) Savonds leuk barretje met muziek... wat soms, mede door ons iets te lang door ging. Renie en team, bedankt voor de heerlijke 2 weken!

• 9Esther Jochems10-08-2020

Prachtige kampeerplaats

wat een geweldige camping! Vriendelijk personeel, leuk zwembad, leuke animatie, praktisch ingedeeld, schoon sanitair!

• 7Smit09-08-2020

Leuke camping

Het verblijf was netjes, alleen de veranda was erg oud, waardoor de kinderen veel splinters hadden. Ook hadden wij een baby die aan het tijgeren was, dat is niet echt handig. Daarom hadden wij een picknick kleed neergelegd. Afzuigsysteem maakt veel lawaai, hier hadden wij verder geen last van. Zwembaden waren prima/ glijbanen erg leuk. Animatie wat wij zagen erg leuk, maar Frans. Leuke avonden.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam vlemminx06-08-2020

Leuke camping

1 week in mobile home sun 4/6 pers gezeten. Ruime caravan met airco. 2 zwembaden op de camping, op foto zien ze er spectaculair uit maar in praktijk niet heel erg uitdagend. Camping heeft gezellige uitstraling en er is veel gezellige bedrijvigheid. Personeel vriendelijk! Camping met name zeer geschikt voor uitstapjes in de nabije omgeving, Avignon, pont du gard, orange, etc. Etc. Iets verder landinwaarts (richting Mont ventoux) is de omgeving wel mooier, en iets meer "echt" Provence. Wij gingen vaker iets verder rijden, richting vaison la romaine bijvoorbeeld.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Wim de Kleuver18-07-2020

Onze favoriete plek om te zijn.

Even leek het er op dat we 2020 niet naar ons geliefde plekje konden afreizen,het corona virus leek het even te winnen... Gelukkig werd er 15 juni groen licht gegeven en mochten we de grens over dus vertrokken we ,met ietwat gemengde gevoelens,richting Le Jantou. We werden hartelijk ontvangen door het vriendelijk beheerders echtpaar en kon onze verblijf op Le Jantou beginnen. Dat we dit jaar bewust geen grote trips hebben gemaakt was geen straf,we hebben genoten van het mooie weer en de gemoedelijk sfeer op deze camping!

• 10Eetgelegenheden
  • 9de Kleuver22-06-2019

Op naar de vijfde keer!

Voor vierde jaar hier vakantie gehouden.Eigenaars ( nieuwe?) doen veel om de camping te verfraaien. Wij huren de zelfde mobilhome en zien dat er meer aandacht word besteed aan het groen tw. het snoeien van de heggen en planten van nieuwe planten/struiken,top! Ook hebben wij wellicht nog wat puntjes voor verbetering nl.dat ons opviel dat honden eigenaren wel heel gemakkelijk om gaan met " honden toegelaten " en deze dan ook onaangelijnd laten lopen en bij de buren laten buurten met de gevolgen die zich laat raden.....dit gebeurde met onze over buurvrouw met haar twee labradors.

• 2Myriam C19-04-2019

Décevant, à éviter

Très décevant : coupures d'électricité à répétition (les gérants avaient même l'idee d'envoyer les vacanciers sur les campings capfun des alentours et pour les moins chanceux leurs vacances auraient été finies dès le lundi), pourtant ce problème était connu depuis plusieurs jours et ils ont laissé malgré tout des familles venir... Autre soucis une journée sans eau, avertis au dernier moment car évidemment des travaux étaient à faire dans l'urgence : pas de distribution de bouteilles d'eau, piscine fermée... bref pas top pour le dernier jour des vacances... Aucun dédommagement proposé : on avait pris une prestation haut de gamme avec TV, lave vaisselle et clim, mais finalement on est bien content d'avoir le minimum vital !!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Esther05-08-2018

Gezellige camping, zwembad iets minder!

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Ons mobile home was heel netjes (nummer 119, 4-6 persoons)! Heerlijke airco aanwezig! De faciliteiten op de camping zoals de receptie, speeltuin, restaurantje, zwembad en winkeltje waren vrij primitief. Hier en daar wat onderhoud nodig, maar tegenover de prijs die we hebben betaald voor 2 weken vond ik prijs / kwaliteit prima! Er was een leuke sfeer op de camping! Onze zoon van 9 jaar ging iedere avond op het veldje voetballen met minstens 20 andere jongens en meisjes. Ondanks dit voornamelijk Fransen kinderen waren werd er meteen leuk contact gelegd. De speeltuin vond onze jongste dochter van 3 jaar heel leuk! Animatie was super leuk! Schuimparty, circus musical van viana. Dit was allemaal Franstalig maar dat weet je als je naar Frankrijk gaat. Zwembad was niet altijd schoon water, vrij ondiep en niet zo koud. Dit viel een beetje tegen. Wij hebben een leuke vakantie gehad!!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Arnaud27-07-2018

Vol de velo

Je me suis fait voler mon velo cette nuit marque Nakamoura (cadre noir et lettres vertes) Vous qui m'avez volé vous pénalisez toute ma famille et c'est insupportable.

Si vous avez vu quelque chose merci d'avertir l'accueil ou moi emplacement 106.

• 10van Laar22-07-2018

Geen luxe camping maar prima voor elkaar.

Le Jantou word ieder jaar verbeterd ! Groot pluspunt is nu dat WiFi in de caravan (tegen betaling ) te ontvangen is,bij restaurant is het gratis.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar