Camping La Palatriere

• Jacuzzi

5 reviews over Camping La Palatriere in het Nederlands

• 10Mark en Rian Boerrigter13-08-2016

Dat uitzicht!

Kleinemaar super mooie camping g. Geweldig voor kleine kinderen. De huisjes waren netjes. De speeltuin en het zwembad waren leuk voor de kids. Het personeel vriendelijk. Maar dat uitzicht was het allermooiste. Vanaf elk huisje te zien! Een echte aanrader!

10Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 9Frits Cornelisse08-07-2013

fijne camping met prachtig uitzicht

Door de ligging boven het Lac de Serre Poncon biedt deze kleine camping een fantastisch mooi uitzicht op het meer en de bergen, en kan s'avonds lang genoten worden van de ondergaande zon. Het water van het dit jaar vernieuwde zwembad is erg lekker, warm en schoon, en er is een mooi verzorgd terras vlak naast het zwembad. De camping wordt vooral bezocht door Fransen...we kwamen gedurende de week dat wij er waren maar 1 Nederlandse familie tegen. Het echtpaar dat de camping runt is erg vriendelijk. Kortom een aanrader !

9Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    10Ligging

• 9Bas20-07-2012

Kleine, rustige maar goede camping

Wij (gezin met een kind van 5) hebben 2 weken in een mobile-home gezeten op deze camping. De mobile-homes hebben een mooi uitzicht op het meer! Het zwembad is niet heel groot (maar de camping heeft ook maar 40 plekken) maar is wel heerlijk verkoelend met het warme zomerweer. Voor een strandje aan het meer, moet je wel even de berg af met de auto (paar minuten). Er staat elke dag een heerlijke wind zodat 30 gr. behaaglijk aanvoelt. 's Avonds koelt het wel flink af, maar dat slaapt wel lekker. Het personeel van de camping is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De prijs van de mobile-homes (€ 580,00 per week in het hoogseizoen) is ook goed te doen. Op de camping is een speeltuin, tafeltennistafels, verlichte jeu de boules banen. De mobiles hebben wel smalle (en korte) bedden. 1x een smal 2-persoonsbed en 1 kamer met 2 smalle 1 persoonsbedden. Badkamer heeft een douche en wastafel, toilet is apart. Het strand en de speeltuin bestaan uit steentjes dus iets aan de voeten is aan te raden.

8Staat v/h sanitair

• 9Winy Broeders16-08-2010

Onvergetelijk

Camping La Palatrière is een zeer gemoedelijke plek om je vakantie bij het Lac de Serre-Poncon door te brengen. Heerlijk rustig en met bijzonder vriendelijk personeel. Sanitair wordt prima onderhouden. Zeker een aanrader!

9Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Martin Bolhuis02-08-2009

Een aanrader met uitzicht op Lac de Serre-Ponçon.

Een knusse, rustige en niet al te grote camping. We hebben er een heerlijke zomervakantie doorgebracht. Een aanrader. Wij hadden drie staanplaatsen voor drie gezinnen (met kinderen) met meer dan 100 m2 met uitzicht op de bergen en het meer Lac de Serre-Ponçon. De camping ligt niet aan het meer op 1000 meter hoogte. Mede hierdoor is het lekker rustig op de camping. Er is een mooi, maar klein zwembad aanwezig. Een heerlijke gelegenheid om af te koelen in het water. Het sanitair is goed en wordt regelmatig schoon gemaakt. Niet ver van de camping is er volop gelegenheid om te zwemmen in het meer.

8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping La Palatriere