Reviews over Le Sauze du Lac

Mooie ligging

Cobie Dekker,
    17-8-2016

De camping ligt mooi aan het meer (klein stukje lopen) met talloze mogelijkheden. De omgeving is prachtig! In Embrun grote supermarkt en gezellige markt en winkeltjes. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Dat uitzicht!

Mark en Rian Boerrigter,
    13-8-2016

Kleinemaar super mooie camping g. Geweldig voor kleine kinderen. De huisjes waren netjes. De speeltuin en het zwembad waren leuk voor de kids. Het personeel vriendelijk. Maar dat uitzicht was het allermooiste. Vanaf elk huisje te zien!

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima plek (in wording)

Fam van Vlilet,
    26-8-2013

Prima vakantie gehad op een prachtige locatie. De caravans zijn nieuw en in prima staat. De opstelling is wel wat op elkaar en je kunt het relatief slecht treffen (wij niet). Het personeel is franstalig maar zeer behulpzaam. Met handen en voeten was alles te regelen. Ook de animatie was volop aanwezig met voor iedere leeftijd wat en ze waren zeer toegankelijk. Het zwembad is niet spectaculair maar wel lekker dat het er was. In de omgeving is van alles te doen, zeker op watersport gebied en in de bergen (fietsen, wandelen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
    Odalys Vacances, Gestionnaire, 30-8-2013

Goededag fam. Van Vlilet

Fijn om te horen dat jullie een leuk verblijf hebben doorgebracht in onze camping. De nabije ligging aan het meer en de nautische club zijn inderdaad heel geapprecieerd door onze vakantiegangers. Evenals de gratis aangeboden animatie in de dag en avond voor de hele familie.

Natuurlijk geven we jullie voldoening door aan ons team ter plaatse en we hopen jullie snel terug te ontvangen in één van onze vakantiedomeinen.

Het Odalys Vacances team

volgend jaar terug!

Familie Moreau,
    12-8-2013

Domaine Les Berges Du Lac was voor ons de mooiste vakantie in Frankrijk en zeker zijn sterren waard voor een camping die maar 2 jaar geopend is! Soms vergeten mensen dat het geen hotel is. Wij waren daar met Onze zoon van 12 en opa van 65 en hadden al snel spijt dat we er maar een week zaten. Volgend jaar gaan we terug, want zowel camping als omgeving lonen de moeite. Voor ontbijt is er een lekkere warme bakker in de buurt waar je met de wagen naartoe kan op een 15minuten rijden. Eveneens is er in Barcelonette een supermarkt waar je voldoende dan rantsoeneren als je het domein niet graag verlaat. Het stoorde ons echter niet elke ochtend lekker verse koeken te halen bij de bakker want ernaar toe rijden was steeds zalig gezien de omgeving er zo mooi is. Echt een aanrader en de commentaren even achter u laten. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fijne camping met prachtig uitzicht

Frits Cornelisse,
    8-7-2013

Door de ligging boven het Lac de Serre Poncon biedt deze kleine camping een fantastisch mooi uitzicht op het meer en de bergen, en kan s'avonds lang genoten worden van de ondergaande zon. Het water van het dit jaar vernieuwde zwembad is erg lekker, warm en schoon, en er is een mooi verzorgd terras vlak naast het zwembad. De camping wordt vooral bezocht door Fransen...we kwamen gedurende de week dat wij er waren maar 1 Nederlandse familie tegen. Het echtpaar dat de camping runt is erg vriendelijk. Kortom een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2013
Le Sauze du Lac scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews