Reviews over Le Rouret

zalig kalm en vriendelijk klassehotel

piet
    14-9-2010

mooi, klassevol, elegant en redelijk klein hotel, met een fantastisch vriendelijke bediening

ideaal voor wie de cote d'azur en het achterliggende berggebied wil verkennen vzn op een aangename uitvalsbasis

mooie accomodatie, wel veel trapjes op en af op het park

sandra
    8-8-2007

mooie accomodatie, wel veel trapjes op en af op het park. Er valt weinig aan te merken op dit park, het is alleen een beetje saai! Er is veel te doen, moet je wel een hele week willen boogschieten, tennisles volgen enz.. De omgeving is super, er is veel te doen in de ardeche. Nog een minpuntje: de waterrivier is alleen open tussen 15.00 en 18.oo met als gevolg dat je oneindig lang in de rij staat om een ritje te maken. Kortom: als je van rust houdt een goede plek. Met opgroeiende jongens (10 en 13) zou ik voor een stacaravan kiezen in de ardeche.

Erg tevreden, alles in nieuwstaat

Nicole
    14-5-2007

Erg tevreden, alles in nieuwstaat.

Veel Nederlanders terwijl het kennelijk een nieuw vakantiepark is! Veel aan het zwembad gelegen in de drukkende zon. Wat ik kan aanraden zijn de middeleeuws dorpjes in de omgeving. En canyoning, helemaal top met sprongen van meer dan 10 meter!!

Le Rouret scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews