Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Bailli de Suffren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Bailli de Suffren voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 9 reviews

8.8FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Le Bailli de Suffren

• 5lisa12-05-2013

Service is achteruit gegaan met nieuwe directie.

We zijn nu voor het 4 e jaar te gast geweest in le Bailli de Suffren. Dit jaar is het hotel overgegaan naar een nieuwe directie. Dit is te merken aan de service. Het ontbijt kost 25 euro pp maar er is geen service meer. Je moet zelf je koffie en servetten zoeken/pakken en een omelet bakken is teveel moeite. Om half 10 was het brood op en wij kregen als antwoord toen wij om bruin brood vroegen dat er nog een stukje stokbrood was. Bij het zwembad is de bediening geminimaliseerd en badhanddoeken ren glazen blijven tot de volgende ochtend staan. Het strand was nog niet schoongemaakt en de tegels om het zwembad zijn in de week dat wij er waren niet een keer schoongemaakt. Ik denk dat de doorgevoerde bezuinigingen op de bediening hun weerslag zullen geven op de bezetting van het hotel. Je gaat niet in de zomer 460 betalen voor een kamer waarbij in het hotel weinig service te vinden is. Daarnaast kun je vragen of je bedden verschoond worden maar dat gebeurde steeds niet.

• 9Anneke27-08-2008

Luxe hotel in prachtige omgeving

Wij zijn in augustus 2008 met onze 2 kinderen van 3 en 6 jaar 10 dagen in dit geweldige hotel geweest. Kamers zijn super schoon. Mooi terras met zwembad en ligstoelen. Klein privestrandje met ligstoelen. (Beide handdoekenservice) Je hebt de gehele vakantie je eigen plekje, goed geregeld. Voor het diner keuze uit 2 restaurants, 1 aan het strand. Beide zeer goed eten. Met de kinderen wordt goed rekening gehouden. Het is niet goedkoop, maar gezien de ligging en service is het het zeker waard!

• 8marlies nelissen02-10-2007

Wij moesten voor de laatste nacht naar een andere kamer, ze hebben zonder ons op de hoogte te brengen onze spullen, dus ook privedingen naar een nieuwe kamer gebracht. Toen we op onze kamer kwamen was alles leeg. Toen we ons beklag deden bij de manager kregen we nauwelijks een luisterend oor en zeker geen excuus. Dat viel ontzettend tegen van zo'n hotel!!!

• 9de wulf08-08-2007

Tophotel , prachtige ligging, lekkere keuken die moet betaald worden, klein zwembad, het kan er druk zijn, reserveer uw tafel in het restaurant.

• 10loots25-06-2006

gewoon fantastisch !! personeel super vriendelijk en alles is super verzorgd.

• 9S Dijkstra12-06-2006

Geweldig fijn hotel! We zijn nu voor de 2e keer geweest, en hebben weer erg genoten. We zullen in de toekomst nog zeker een keertje gaan in voor/najaar om lekker uit te rusten in Rayol!

• 9willem en tara05-09-2005

heerlijke vakantie gehad daar!

• 10A. Schermer05-09-2005

Dit klasse hotel ligt aan een bijzonder mooi en rustig strandje.Het Restaurant is uitstekend en het diner wordt bereid door een beroemde kok. Verder is het heerlijk dat de kamers 3x per dag door de schoonmaakdienst worden verzorgt.

• 10Margot08-06-2005

Een heel mooi hotel! Echt het topklasse segment! Heel veel kwaliteit en service, maar daar betaal je dan ook wel voor. Ontbijt goed. Diner super. Zwembad met direct uitzicht op zee. Voldoende ligbedden. Absoluut een aanrader.

Hotel Le Bailli de Suffren info

• HuisdierenBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenue des Americains, F-83820