Hotel Le Bailli de Suffren

Hotel Le Bailli de Suffren
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bailli de Suffren voor je op een rij gezet:

Laatste review

We zijn nu voor het 4 e jaar te gast geweest in le Bailli de Suffren. Dit jaar is het hotel overgegaan naar een nieuwe directie. Dit is te merken aan de service. Het ontbijt kost 25 euro pp maar er is geen service meer. Je moet zelf je koffie en servetten zoeken/pakken en een omelet bakken is teveel moeite. Om half 10 was het brood op en wij kregen als antwoord toen wij om bruin brood vroegen dat er nog een stukje stokbrood was. Bij het zwembad is de bediening geminimaliseerd en badhanddoeken ren glazen blijven tot de volgende ochtend staan. Het strand was nog niet schoongemaakt en de tegels om het zwembad zijn in de week dat wij er waren niet een keer schoongemaakt. Ik denk dat de doorgevoerde bezuinigingen op de bediening hun weerslag zullen geven op de bezetting van het hotel. Je gaat niet in de zomer 460 betalen voor een kamer waarbij in het hotel weinig service te vinden is. Daarnaast kun je vragen of je bedden verschoond worden maar dat gebeurde steeds niet.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

9 reviews over Hotel Le Bailli de Suffren in het Nederlands

2008

Luxe hotel in prachtige omgeving

Anneke
27-8-2008

Wij zijn in augustus 2008 met onze 2 kinderen van 3 en 6 jaar 10 dagen in dit geweldige hotel geweest. Kamers zijn super schoon. Mooi terras met zwembad en ligstoelen. Klein privestrandje met ligstoelen. (Beide handdoekenservice) Je hebt de gehele vakantie je eigen plekje, goed geregeld. Voor het diner keuze uit 2 restaurants, 1 aan het strand. Beide zeer goed eten. Met de kinderen wordt goed rekening gehouden. Het is niet goedkoop, maar gezien de ligging en service is het het zeker waard!

2007

Wij moesten voor de laatste nacht naar een andere kamer, ze hebben zonder ons op de hoogte te brengen onze spullen, dus ook privedingen naar een nieuwe kamer gebracht. Toen we op onze kamer kwamen was alles leeg. Toen we ons beklag deden bij de manager kregen we nauwelijks een luisterend oor en zeker geen excuus.

Dat viel ontzettend tegen van zo'n hotel!!!

Neckermann Reizen

Tophotel , prachtige ligging, lekkere keuken die moet betaald worden, klein zwembad, het kan er druk zijn, reserveer uw tafel in het restaurant.

2006

gewoon fantastisch !! personeel super vriendelijk en alles

loots
25-6-2006

gewoon fantastisch !!

personeel super vriendelijk en alles is super verzorgd.

Geweldig fijn hotel! We zijn nu voor de 2e keer geweest, en hebben weer erg genoten. We zullen in de toekomst nog zeker een keertje gaan in voor/najaar om lekker uit te rusten in Rayol!

2005

heerlijke vakantie gehad daar!

willem en tara
5-9-2005

heerlijke vakantie gehad daar!

Dit klasse hotel ligt aan een bijzonder mooi en rustig strandje.Het Restaurant is uitstekend en het diner wordt bereid door een beroemde kok. Verder is het heerlijk dat de kamers 3x per dag door de schoonmaakdienst worden verzorgt.

Een heel mooi hotel! Echt het topklasse segment! Heel veel kwaliteit en service, maar daar betaal je dan ook wel voor. Ontbijt goed. Diner super.

Zwembad met direct uitzicht op zee. Voldoende ligbedden. Absoluut een aanrader.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bailli de Suffren in Le-Rayol-Canadel-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bailli de Suffren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.