Camping L'Artaudois

8,4

9 reviews over Camping L'Artaudois in het Nederlands

Uitstekende camping

Familie S, 30-7-2017

Prima camping om te verblijven. Kidsclub is in het Frans en van 6-12 jaar.

Zwembad is schoon, maar op sommige momenten druk. Sanitair is gedateerd en regelmatig is de afvoer bij de douche verstopt.

Je moet hier een polsbandje om ( mijn vrouw weigerde en heeft hiervan geen hinder ondervonden. Om lopend binnen te komen is zelfs een code nodig.

Wifi € 7 per dag; per week wel goedkoper. Bij het Office de tourisme gratis Wifi.

Strand eigenlijk allen per auto bereikbaar.

Vrij duur voor wat wordt geleverd als je geen gebruik maakt van het zwembad en het restaurant.

Klimmen

Sjoerd, 7-4-2017

Dicht bij mooie klimgebieden. Zeer behulpzame receptie. Sanitair is uitstekend! Veilig terrein.

Prima camping vlakbij zee (1 km)

Nico en Elsemarie Mur, 28-8-2016

Heerlijk rustige camping met prachtige eucalyptus- en pijnbomen. Veel schaduw. Vriendelijk personeel. De campingeigenaar heeft ons geweldig geholpen toen we een probleem hadden. Heerlijk zwembad. Schoon sanitair. Le Pradet is een leuke plaats met vrijdags een grote markt. Supermarkt (Lidl) dichtbij.

Mooie camping

Walter en Gina, 19-8-2016

Schitterende camping. Mooie aanplant. Vriendelijk personeel. Afstand tot strand met gewone fiets lastig. Te voet is te doe, ongeveer 20 minuten (pittige klim).

Mooie rustige camping

Johan Derk, 13-6-2016

Mooie rustige camping. Behulpzaam personeel in de receptie.

We hebben een fijne tijd hier gehad

leo, 1-10-2015

We hebben een fijne tijd hier gehad. Er hangt een ongedwogen sfeer.jammer dat er veel bouwgeluiden zijn momenteel . Heel aardige mensen en goede ligging. Een aanrader!

Kalme camping

Emiel Goossens, 29-7-2014

Verbleven er met 2caravans en 2 koppels.

Vriendelijke ontvangst,maar het duurde meer dan een half uur om ingeschreven te geraken,alleen voor ons 4,nog nooit meegemaakt.

Zeer rustig,gelukkig dat het na 23u stil moet zijn!

Goed onderhouden sanitair.Veel schaduw ,maar dat hadden we in mei niet nodig.Het was dan ook een beetje donker en aan een kant keken we tegen een muur aan,geen uitzicht.Wel vanaf het zwembad en buiten de camping mooi panorama..

Niet al te ver van de zee. Prijs/kwaliteit goed met Acsi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Artaudois in Le Pradet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Artaudois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Artaudois scoort een 8.38 uit 10 op basis van 113 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: