Camping Du Pin de Galle

1 review over Camping Du Pin de Galle in het Nederlands

Dubbel gevoel

J.Souwman
22-9-2014

Een kleine camping, die vlakbij zee ligt. Besef wel dat je heel veel trappen moet nemen om bij de strandjes te komen, dus niet teveel mee sjouwen. Wel leuke strandjes trouwens. Wij hadden een chaletje geboekt op deze camping. Dit was schrikken bij aankomst, oud en vies. Toch veel bezet, vnl. fransen die hier ws. al jaren komen. Maar wij wilden hier beslist niet blijven. Daar kregen we alle medewerking in, de baas en zijn medewerkster waren behulpzaam en vriendelijk, zelfs de borg kregen we terug en een lijst met adressen van campings in de buurt. Dus voor een staanplaats geloof ik dat deze camping leuk is, sfeervolle zeer simpele camping. Maar boek a.u.b. geen chaletje. Er zijn twee gerenoveerde chalets , maar ik weet niet hoe die er uit zien.

Gereisd Met partner in september 2014

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Pin de Galle in Le Pradet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Pin de Galle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.