Appartement Belambra Lou Pigno

AppartementWeer vandaag29°19°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Belambra Lou Pigno voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Belambra Lou Pigno in het Nederlands

veel geld voor vuil huisje en slechte service

ouder stefanie
1-8-2016

ontbijt matig (op 14 dagen geen enkel eitje) enkel stokbrood en een croissant (geen chocoladekoek of iets anders) avondbuffet matig. Huisje was niet gekuist overal stof en mieren.Zeer versleten meubelair<; Gezien de tafels van het restaurant onder de bomen stonden plakten de tafels van de hars.

Frigo was langs binnenzijde verroest ! slaapzetel versleten dus alle dagen rugpijn. Zonde van de omgeving want die was wondermooi. Dit was onze derde vakantie in een belhambra resort, Maar na deze belevenis zien zij ons nooit meer. Dit was pure oplichting gezien de prijs die wij betaalden. Wij waren daar met 3 koppels en onze kinderen (elk twee)

Mooi park

StefanDW
23-7-2015

Mooi verzorgd park, gelegen op een heuvel en heel vriendelijk personeel. Bungalow was ook goed verzorgd. Als je buiten eet, kan je in de verte de zee zien. Het park is volledig auto vrij, dwz dat je je bagage op een karretje in het park moet vervoeren. Hierdoor kan je wel volledig van de rust genieten.Het ontbijt was niet slecht, maar weinig variatie. Bij het avond- of middagmaal had je voldoende keuze, ook al was het niet het kwaliteitsvlees. Maar voor toch goed in verhouding voor zijn prijs. Ook bij het avondeten was er wijn en water dat je onbeperkt mag nemen.

Wel kropen er overal mieren, dus kregen we de eerste dag al een spuitbus er tegen. De nieuwkomers kon je ook herkennen dat ze nog geen muggenbeten hadden. Maar daar kunnen de uitbaters niet aan doen.

leuke vakantie

Stefanie
23-8-2011

Wij zijn een gezin met 3 kinderen 3.5 maand, 4 en 6 jaar en verbleven er in een bungalow kamer, we hadden 2 kamers en 2 badkamers, Geen airco, wel ventilators, alles was aanwezig voor ons in de kamer. Er was veel animatie maar alles was in het Frans. Het zwembad was ook proper. Er waren geen nederlandstalige belgen. We verbleven er in half pension en het eten was lekker en gevarieerd water en wijn inbegrepen (geen fijne keuken). Om je bagage uit te laden moest je wel nogal ver stappen er waren wel karretjes voor de bagage en op een helling dit is een nadeel maar een ook voordeel dat het een mooi autovrij domein is. Pradet is niet zo mooi, maar met de auto zijn er veel andere mooie dorpen en steden te bezichtigen

DECU

patrickm
20-7-2011

BONJOUR

nous sommes allez prolonger nos vacances en derniere minutes suite mais quel deception pour ce club de vacance ou la piscine est sale et les gens se baignent en tee shirt sans aucunes remarque du club!! animations pas adapté aux enfants et les logements identiques car ce n'est pas possible de manger a l'interieur il faut deplié le canapé toujours et des fourmis pleins la douche!! a ne pas allez c'est tres cher et pas de qualité.je suis surpris de voir que cette année les commentaires ne sont pas mieux c'est qu'il n'ont pas tenue compte de nos remarque pourtant la direction nous avait promis de faire le necessaire!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belambra Lou Pigno in Le Pradet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belambra Lou Pigno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Belambra Lou Pigno scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.