Hotel Les Agassinssterstersterster

7.5Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Le Pontet (Vaucluse)

7.5Goed

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Les Agassins

• 7Eric13-09-2013

Onze verwachtingen werden niet ingelost!

Touroperator vermeldt o.m.: driegangenmenu én kaas; wifi op de kamer (mits betaling). Geen enkele gast heeft ooit kaas gekregen; volgens de receptie zou in de brochure moeten staan: kaas mits supplement! Wifi is er niet op de kamers, alleen aan de receptie. Op onze "superieure" kamer stond geen stoel of zetel. Het bureautje diende enkel om iets op te leggen, zei men ons. Vijf dagen was er in het hele hotel geen airco. Advies: 's nachts terrasdeur openzetten. Resultaat: muggenbeten! Het personeel liep zich de benen onder het lijf uit, maar zonder enige samenwerking. Resultaat: vergissingen in de drank, laattijdig bezorgen van wijn, brood. Bij het afrekenen was er een meerprijs van 18 € omdat we één avond een ander voor- en nagerecht vroegen. Na aandringen, werd dit wel kwijtgescholden. Al bij al zijn we tevreden: de gerechten zijn lekker en vernieuwend, de wijnen zijn betaalbaar en het personeel doet zijn best. Het hotel en de tuin zijn netjes; er is voldoende parkeermogelijkheid. .

Gereisd met partner in september 2013

• 9David Francine06-09-2012

fantastische plek

Was eigenlijk over alles tevreden.Klein minpuntje:kaas aan ontbijtbuffet werd bijna nooit aangevuld tenzij men het vroeg. Vlees werd wel aangevuld.Het eten in halfpension was TOP. Vriendelijk personeel. We verbleven er 8 nachten. Zou het iedereen aanraden

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Edwin08-04-2012

Prachtig hotel

Mooi gezellig hotel, leuke propere kamers, voldoende parking, vriendelijk onthaal/bediening, goed ontbijt en vooral TOP-keuken, echte gastronomie, voor de fijnproever, een aanrader. Niet voor mensen die graag veel eten of steak met frieten willen. Ligging van het hotel in een minder aantrekkelijke buurt maar wel goed als uitvalbasis voor de excursies.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8fam. petit11-09-2011

schitterend hotel met toprestaurant

Het hotel is gelegen in Le Pontet een gehucht op 3km van het centrum van Avignon. In de omgeving van het hotel is niet veel te beleven, maar de mooie tuin met zwembad, topservice en restaurant maken je verblijf na een dagje sightseeing echt goed. Kamers zijn zeer ruim ( we verbleven in een luxekamer) met mooie badkamer en apart toilet. Het overdekte kamerteras geeft uit op de mooie tuin met zwembad. Wat het restaurant betreft , ( verbleven hier in halfpension) dit is echt top. Zowel de geserveerde gerechten als de service is van sup. niveau. Prijs van de wijnen zijn misschien wel wat hoog maar dit is typisch voor de Franse Tophotels. Zeker een aanrader - komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8familie Vandervelden09-08-2011

Charmant hotel met excellente keuken

Gelegen aan de drukke weg naar Avignon, maar eens de toegangspoort voorbij toch zeer rustig ! Zeer vriendelijk en attent personeel. Kamers zijn te klein en hebben weinig kasten.Bij het ontbijt mocht er meer variatie zijn. Het 3-gangenmenu vermeld in de brochure is echter een superlekker, gastronomisch 5-gangenmenu! Wijnkaart is prijzig, maar de betaalbare wijnen zijn van zeer goede kwaliteit. Bij goed weer kan je zowel bij het ontbijt,lunch als avondeten buiten eten op het gezellige terras! Een hotel voor fijnproevers!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Peter Espeel19-06-2011

Rustig hotel bij Avignon, een ideale uitvalsbasis

Toen we na onze boeking de recensies hier nakeken, zijn we vertrokken met het idee er toch maar het beste van te maken. De kennismaking viel dadelijk mee: goeie ontvangst aan de receptie, propere kamers in een herschilderd hotel. Het eten is heel lekker, een verzorgde service. De wijnen zijn inderdaad niet goedkoop (rekening houdend dat men toch een aantal democratische wijngebieden in de omtrek heeft). Volgend jaar plant men nog een aantal werkzaamheden rond het zwembad en de restaurantinrichting. Voor ons is dit een aanrader voor wie het graag rustig heeft, en een goede uitvalsbasis wil op slechts 3km van Avignon.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Frank Van de Putte19-09-2010

Leuke bestemming

Aangenaaam verblijfshotel.

Service is goed. Mooie maar dure wijnkaart. Lekkere en verzorgde maaltijden.

Zeer rustig gelegen en goede uitvalsbasis voor bezoeken aan de Provence en uiteraard Avignon- stad. Tijdens de dag meestal weinig gasten aan het zwembad.

Leuke bestemming.

Gereisd met partner in juli 2010

• 4Familie vertongen13-09-2010

Amper 2 sterren waard ipv 4!!!

Wij verbleven met onze 2 kinderen van 6 en 7 in de zogenaamde familiesuite 'Leornardo Da Vinci' wat tee vergelijke is met een klein appartement. Er is zeer veel ruimte maar dat is dan ook alles. De kamer was 30 jaar oud en enkel wat opgefrist met laagje verf en hier en daar wat nieuw goedkoop designmeubilair. Boxpring van kinderen was compleet versleten, zeer muffe tapijten en de badkamer was een ramp. Vuil, verkalkte kranen en een vieze afdruk van een voegere antislipmat. Op vlak van eten 's avonds viel het mee, geen superieure keuken zoals wordt aangeprezen maar gewoon. De wijnen zijn inderdaad zeer duur en toevallig waren de goedkopere er niet meer, raar toch? Ontbijt was zeer karig, fruitsap moest men speciaal vragen, koffie moest men zelf aan het buffet gaan tappen en zeer weinig keuze op vlak van brood, koffiekoeken en vers fruit! Bediening was zeer vriendelijk maar helaas te weinig bekwaam personeel, er was totaal geen leiding...Zwembad was niet netjes opgekuist! Dus nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Koppel veertigers uit Ieper14-09-2009

Aanrader

In Les Agassins kun je volop genieten van de stilte, ondanks de ligging bij een drukke invalsweg naar Avignon. De kamers zijn smaakvol en kraaknet, het eten is heel lekker en het personeel is vriendelijk. Enig minpuntje is de nogal dure wijnkaart. Toch een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

• 5Luc Verhelst20-08-2008

véél te duur

We verbleven in "Les Agassins" van 4 tot 14 augustus. Bij aankomst bleek de kluis op de kamer niet te openen. Na 3X vragen had ik begrepen dat men geen zin had om er iets aan te doen. Dit is eigenlijk typisch voor dit hotel : vriendelijke ontvangstbalie, maar onbekwaam personeel. De maître d'hôtel maakt veel wind, maar is niet efficiënt. Wijnkaart met prijzen om achterover te vallen. Champagne = aankoopprijs X 7 !! Kamers worden niet proper onderhouden : dweilen van de WC is geen enkele keer gebeurd op 11 dagen. Ontbijt te karig voor een 4 sterren: 1 glas fruitsap wordt je bediend, geen kok te zien in het restaurant 's morgens : een eitje maken duurt 20 minuten ! Méér dan "j'arrive ! " heb ik niet gehoord 's morgens. Veel jonge tafelmeisjes in opleiding die met moeite een bord kunnen rechthouden en gemiddeld drie keer per avond informeren naar je kamernummer. Gelukkige uitzondering : juffrouw "Mali", die haar stiel op en top kent. Ga er nooit meer terug : veel te duur !

Gereisd met familie in augustus 2008

1 tip over Hotel Les Agassins

• Eric, 13-09-2013

Hoewel er in de buurt van het hotel NIETS te beleven valt, is het wel goed gelegen om Avignon te bezoeken (3 km verwijderd van de gratis parking en gratis pendelbus) en in een straal van 50 km. zijner heel wat Provençaalse trekpleisters.m.

0 vragen over Hotel Les Agassins

• VerzorgingHalfpension, Volpension