Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

19 Reviews over Le Grand Bois

• 6M. Belaert03-08-2021

Aardige camping maar wel aantal verbeterpunten

Mooi gelegen camping. Recent overgenomen door Fanse eigenaar. Aardige behulpzame mensen. Safaritent zoals door ons gehuurd verouderd (kapotte rits en lekkage). Aanwezige keukenmateriaal was vies en stoffig. Sanitair netjes opgezet maar werd naar mijn idee niet goed onderhouden waardoor het er vies uitzag. Fijn zwembad maar tegelvloer rondom bad is een martelgang om overheen te lopen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Johan08-02-2020

Voor je rust en gezelligheid een top camping zonde

We gaan al jaren naar deze camping, eerst met de kinderen nu met z'n tweetjes. Prima camping met een geweldige eigenaar. Veel vaste gasten. Alles eenvoudig en jawel de douches geven de laatste jaren goed warm water. De camping ligt in de directe omgeving van een bedrijventerrein maar daar merk je niets van. Echt een camping voor rustzoekers, zeker in juni. De camping is een prima startpunt om de diverse bezienswaardigheden in de nabije omgeving te bezoeken. Geweldig zwembadje. Voor kinderen is er niet veel te beleven maar voor ons is het altijd weer een beetje thuiskomen.

• 7Familie11-08-2019

Ouderwetse, vriendelijke camping. Snel bij snelweg

Deze camping ademt het oude campinggevoel van Frankrijk uit. Gevoel van 30 jaar geleden kwam boven.Rust en familiaire sfeer. Veel Fransen, enkele andere nationaliteiten toen wij er waren. Veel vaste staanders. Sanitair sterk verouderd maar wel schoon. Goede beveiliging door hoge poort die alleen opent en sluit met code. Veel moerbei bomen waardoor er een plakkerige laag onder je schoenen blijft hangen. ‘S avonds veel gestoken door muggen.

• 8Martin10-01-2018

Warme deken, klasse

We waren op doorreis en konden, ad-hoc, twee nachten gebruik maken van een safaritent. Wat een klasse en gastvrijheid. De eigenaars werken zich een slag in de rondte om het je naar de zin te maken. Heerlijk gegeten op t terras, superfijne stek ook voor tenten. Het voelde als een warme deken. Dank dat we te gast mochten zijn.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Janneke kierkels01-09-2013

Voor wie van een bijzonder plekje houdt

Deze camping is werkelijk perfect. Eenvoudig en super schoon sanitair met de mogelijkheid voor n eigen badkamer. Het personeel zorgt voor een ontspannen sfeer. De aankleding van de auberge en de safaritenten is authentiek. Door de vele bomen eerder te veel dan te weinig schaduw. In ieder geval altijd een plekje voor je hangmat. De opzet van de camping is speels met niet afgebakende plekken. Een zwembad met een prima kinderbadje. De omgeving biedt genoeg om je te vermaken als je daar behoefte aan hebt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jef Brouwers29-07-2013

Geweldige camping

Natuurlijk heeft de camping min puntjes, maar als je de camping op rijdt heb je vakantie. Als je een perfecte camping zoekt vooral wegblijven. Als je op de camping bent merk je niets van de ligging. Water van de douches en afwas is inderdaad regelmatig koud, maar de sfeer op de camping maakt dit allemaal goed. Wij hebben hier al twee jaar achter elkaar een hele fijne tijd gehad en we gaan normaal gesproken nooit twee maal naar dezelfde camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8M.17-07-2013

Camping met Franse sfeer

Prima camping, niet te groot. Camping is volledig omheind, met toegangshek. Zwembad met kinderbadje. Gratis Wifi. Sanitair niet luxe maar wel voldoende. Gratis douches. Camping met veel Franse bezoekers. Voor kinderen weinig te doen (geen speeltuin). Prima camping, alleen de omgeving is niet echt boeiend (dichtbij industrie-terrein en snelweg). Vriendelijke beheerders.

• 10Siobhan02-05-2013

Best place

I've been going to this campsite since I was a kid, now I have children of my own and they love it just as much as I do. Like a second home, great people, great place.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Gonnie Meulenkamp03-09-2012

Gaat snel achteruit.

We komen hier al meer dan 20 jaar, maar zien de camping ieder jaar achteruit gaan. Het sanitair is zeer verouderd, wordt niet goed gepoetst en warm water is er ook met mate. Om af te wassen moet je genoegen nemen met koud/lauw water. De ligging in de Provence, bij Avignon is fijn, maar de camping is omgeven door grote winkels, autoweg en industrie. Erg onrustig dus en met name 's nachts veel herrie van de weg.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Alexander31-07-2012

fijne camping dicht bij Avignon

Fijne, rustige camping. Sanitair is redelijk proper.

Camping Le Grand Bois info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar