Camping Le Grand Bois

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Le Pontet (Vaucluse)

7.6Goed

Meer camping info

18 reviews over Camping Le Grand Bois

• 8Johan08-02-2020

Voor je rust en gezelligheid een top camping zonde

We gaan al jaren naar deze camping, eerst met de kinderen nu met z'n tweetjes. Prima camping met een geweldige eigenaar. Veel vaste gasten. Alles eenvoudig en jawel de douches geven de laatste jaren goed warm water. De camping ligt in de directe omgeving van een bedrijventerrein maar daar merk je niets van. Echt een camping voor rustzoekers, zeker in juni. De camping is een prima startpunt om de diverse bezienswaardigheden in de nabije omgeving te bezoeken. Geweldig zwembadje. Voor kinderen is er niet veel te beleven maar voor ons is het altijd weer een beetje thuiskomen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Martin10-01-2018

Warme deken, klasse

We waren op doorreis en konden, ad-hoc, twee nachten gebruik maken van een safaritent. Wat een klasse en gastvrijheid. De eigenaars werken zich een slag in de rondte om het je naar de zin te maken. Heerlijk gegeten op t terras, superfijne stek ook voor tenten. Het voelde als een warme deken. Dank dat we te gast mochten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Janneke kierkels01-09-2013

Voor wie van een bijzonder plekje houdt

Deze camping is werkelijk perfect. Eenvoudig en super schoon sanitair met de mogelijkheid voor n eigen badkamer. Het personeel zorgt voor een ontspannen sfeer. De aankleding van de auberge en de safaritenten is authentiek. Door de vele bomen eerder te veel dan te weinig schaduw. In ieder geval altijd een plekje voor je hangmat. De opzet van de camping is speels met niet afgebakende plekken. Een zwembad met een prima kinderbadje. De omgeving biedt genoeg om je te vermaken als je daar behoefte aan hebt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Jef Brouwers29-07-2013

Geweldige camping

Natuurlijk heeft de camping min puntjes, maar als je de camping op rijdt heb je vakantie. Als je een perfecte camping zoekt vooral wegblijven. Als je op de camping bent merk je niets van de ligging. Water van de douches en afwas is inderdaad regelmatig koud, maar de sfeer op de camping maakt dit allemaal goed. Wij hebben hier al twee jaar achter elkaar een hele fijne tijd gehad en we gaan normaal gesproken nooit twee maal naar dezelfde camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 8M.17-07-2013

Camping met Franse sfeer

Prima camping, niet te groot. Camping is volledig omheind, met toegangshek. Zwembad met kinderbadje. Gratis Wifi. Sanitair niet luxe maar wel voldoende. Gratis douches. Camping met veel Franse bezoekers. Voor kinderen weinig te doen (geen speeltuin). Prima camping, alleen de omgeving is niet echt boeiend (dichtbij industrie-terrein en snelweg). Vriendelijke beheerders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 5Gonnie Meulenkamp03-09-2012

Gaat snel achteruit.

We komen hier al meer dan 20 jaar, maar zien de camping ieder jaar achteruit gaan. Het sanitair is zeer verouderd, wordt niet goed gepoetst en warm water is er ook met mate. Om af te wassen moet je genoegen nemen met koud/lauw water. De ligging in de Provence, bij Avignon is fijn, maar de camping is omgeven door grote winkels, autoweg en industrie. Erg onrustig dus en met name 's nachts veel herrie van de weg.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8Alexander31-07-2012

fijne camping dicht bij Avignon

Fijne, rustige camping. Sanitair is redelijk proper.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8DrBob6127-07-2012

Toch ook wat minpuntjes...

Mooie ruime plaatsen met veel schaduw, rustig, lekker zwembad. Wat dat betreft zijn we het eens met de eerdere beoordelaars. Maar het sanitair is verouderd en zeker niet altijd schoon. De douches hebben een drukknop, dus daar is niks in te stellen. Naar men zegt komt er ook weleens warm water uit, maar bij ons was het hooguit "niet steenkoud". Op een groot deel van de plaatsen komt de schaduw van mooie oude moerbeibomen, waar tijdens ons verblijf dagelijks honderden moerbeien uit vielen. Gevolg: overal platgetrapte vruchten in caravan en voortent, en vlekken in diverse kledingstukken die er maar moeilijk meer uitgaan.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9B.Verzijde12-08-2011

Heerlijke camping

Geen animatieteam, geen optredens 's avonds, geen poespas Het is een kleine overzichtelijke en rustige camping. Het sanitair is niet luxe maar wel schoon. Zeer vriendelijke campingbaas, heerlijk zwembadje en prima kampeerplaatsen. Voornamelijk Nederlanders, Belgen en Fransen. Een speeltuintje voor de allerkleinsten (2 wipkip en een wipwap).

Voor ons, inclusief de kinderen, is dit een heerlijke camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Suzan 12-07-2010

Super fijne camping

Ook wij gaan al enkele jaren naar deze camping. Heerlijk rustig. Hier is het voor ons echt vakantie vieren!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Camping Le Grand Bois info