Hotel Campanile Avignon Le Pontet

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Avignon Le Pontet voor je op een rij gezet:

Laatste review

Net hotel

beer,
11-8-2016

Zeer net hotel met erg vriendelijk personeel

Van te voren netjes door het hotel gebeld dat het hotel overgenomen is en onder een andere naam verder gaat. Kyriad Avignon Nord - Le Pontet

Nette kamers en badkamers

Bed was groot en super comfortabel.

Een goed ontbijt.

beer
11-8-2016

Zeer net hotel met erg vriendelijk personeel

Nette kamers en badkamers

Bed was groot en super comfortabel.

Een goed ontbijt.

Genoeg parkeermogelijkheden

geweldige service na vergeten knuffel

marcokaats
28-8-2014

Wij vonden de familie kamer, ruim. Het bed lag heerlijk en we vonden het heel fijn dat wij, maar ook de kinderen airco hadden. Het personeel sprak goed engels. En wij kwamen er later achter dat het personeel echt geweldig behulpzaam was. Wij waren de knuffel van onze zoon vergeten en ze hebben hem via de post terug gestuurd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Avignon Le Pontet in Le Pontet (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Avignon Le Pontet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.