Reviews over Le plan d'Aups

Geweldig goed hotel!

Neuts-Sauvillers,
    18-8-2015

Zeer rustig gelegen, een zeer goede keuken en zeer vriendelijke eigenaars(Bruno en Magaly).Ze doen alles om hun gasten om hun wenken te bedienen.

heerlijke keuken

Xristiena en Gie,
    23-8-2014

2 sterrenhotel met 12 kamers, liggen op de eerste verdieping via een houten trap en zijn relatief klein maar met veel bergruimte. Hotel ligt op 700m op een vlakte en vergt wel wat bochtenwerk naar boven maar beloont wel met rustige ligging. Bandol, Cassis en Aix op 30mn. In de nabijheid veel wandelroutes voor de liefhebbers. Typisch eerder karig "frans" ontbijt maar heerlijke semi-culinaire keuken zowel à la carte als bij HP. Bie 2.2€, wijn vanaf €16.5. Restaurant blijkt vaste waarde in de regio