Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière
7,8

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Domaine de la Noguière voor je op een rij gezet:

442 reviews over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in het Nederlands

Fantastisch!

M., 18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Accommodatie schoon, compleet en verzorgd. Als de avonden korter worden zou een tv wel een toevoeging kunnen zijn.

Fantastisch.

Anna, 13-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fantastische camping met vriendelijk personeel. Goed sanitair. Lekker dicht bij een stadje met markt en dichtbij de zee. Mensen komen steeds terug. Wij ook al 3x. Goed zwembad en zeker voor kinderen een leuk zwembad. TOP.

Redelijk, maar voor ons niet meer.

Kersten, 11-2-2018
  • Activiteiten5

De vakantie begon voor ons niet zoals we hadden verwacht. Bij aankomst bleek dat de plaats die wij hadden gehuurd voor onze tent helemaal niet beschikbaar was. Daar stond een ' vaste' tent van een touroperator. Deze plaats hadden wij bewust van te voren uitgekozen, omdat hier voldoende schaduw was de hele dag door en in samenspraak met RCN in januari vastgelegd. Nu werd ons bij de receptie medegedeeld dat we nog konden kiezen uit drie plaatsen op een ander stuk van de camping. Een flinke tegenvaller. Twee van de drie plaatsen waren te klein voor onze tent en hadden net als de uiteindelijke plek totaal geen schaduw.

Hierover zowel bij de receptie als bij thuiskomst (tot twee keer toe) een klacht over ingediend. Na ruim een half jaar wachten nog steeds geen reactie. Slechte zaak dus!

Het sanitair kan beter. Wanneer het wat drukker is heb je al snel bij het douche een mindere straal. De toiletten mogen vaker schoongemaakt worden. Alleen in de ochtend hebben wij schoonmaakpersoneel gezien.

Bij de afwas was het water meestal koud.

Zwembad vonden wij te klein voor het hoogseizoen. Te veel gasten voor dit formaat zwembad. Glijbaantjes zijn leuk, maar vrij kort.

Animatiepersoneel was goed, vooral de twee Nederlandse jongens van het animatieteam waren hiervoor gemaakt. Het animatieprogramma viel tegen. Een keer per week was er een minidisco voor de kleinere kinderen en die bestond dan vooral uit een stoelendans. Vergeleken met andere campings waar wij zijn geweest viel dit erg tegen.

In de ochtend voldoende keuze bij de receptie uit croissants, stokbrood, broodjes en brood.

De camping ligt aan een drukke weg, maar hier hebben wij niets van gehoord op de camping. Is echter geen weg waar je gezellig met je gezin gaat fietsen, veel te druk en er wordt hard gereden. Vanaf de campinglocatie zijn er voldoende mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Frejus is goed met de auto bereikbaar net als Sainte-Maxime en Saint-Tropez.

in september saaie treurige camping

GJ Zonnevekd, 3-2-2018

Buiten het hoogseizoen niets te beleven , wordt niets georganiseerd , restaurant snackbar niveau en vaak gesloten.

Gasten die in de avond rond 19:00 uur arriveerden konden niet meer in het restaurant terecht terwijl er 5 tafeltjes bezet waren , te kort personeel dus.

Weing bruikbare info receptie medewerkers, zwembad steenkoud en vuil.

Wel aardige camping gasten.

In de omgeving genoeg te zien.

Niet verstandig om vanaf de camping te gaan fietsen , fietsen op de auto en naar de kust rijden.

Voordelige camping , echter wij betalen liever iets meer voor b.v verwarmd zwembad en in de avond de bar open

met een gezellig muziekje.

Komen zeker terug!

Carla Schotte, 19-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie camping en mooie plaats vriendelijk personeel schone toiletgebouwen'het restaurant redelijk en wat meer gezellige avonden in het weekend zou leuk zijn maar dat is persoonlijke mening! Verders komen wij er zeker nog terug!

Jorien andries, 10-1-2018
  • Activiteiten9

Aardige mensen, alles top

Steeds voor herhaling vatbaar!

Fam. R. de Kat, 6-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Perfecte camping en goede ligging m.b.t. winkels en uitstapjes.

Wel is het nodig dat nieuwkomers weten dat aan het eind van de oprit deze erg stijl is voor een auto met caravan.

Veel campings al gezien echter de volmaakte camping bestaat nog niet, dat moet nog uitgevonden worden.

Fantastische Hollandse Camping

Fam.Meijer, 25-9-2017
  • Onderkomen10

Het ontvangst van het gastechtpaar(Wieger en Jopie) was zeer hartelijk.

Deze mensen weten waar het om gaat en stonden altijd klaar voor een bakkie een praatje of een reparatie.

De caravan was bij aankomst zeer schoon en stond op een mooie plek.

De camping zelf is Nederlands georiënteerd wat wij wel gezellig vonden.

Verder heeft de camping zelf wel een beetje achterstallig onderhoud...veel lampen kapot en heel veel keien maar de geasfalteerde wegen waren wel goed.

Het restaurant is goed maar wel een beperkte kaart en dit geld ook voor de afhaal.

Het zwembad was goed maar heeft ook wel losse tegeltjes op de bodem en wat ik miste waren de verplaatsbare parasols.

Het water was lekker fris en soms wel erg koud.

Verder zou een kampwinkeltje waar je s"morgens lekker vers brood kunt halen i.p.v. het er een dag van te voren bestellen en wat andere zaken b.v. een krant of gewoon wat boodschappen

Verder een uitstekende camping voor uitstapjes naar b.v. Frejus,Nice,Monaco,Grimaud(het Venetië van Frankrijk).

Wij hebben een top vakantie gehad.

Niets voor ons

W. Sepers, 22-9-2017
  • Activiteiten7

Camping met goede voorzieningen aan drukke verkeersweg tussen Le Muy en Frejus. Ruime standplaatsen, echter zonder veel privacy. Gasten zijn voor 95% jeu de boulende en veel bij elkaar klittende Nederlanders. Hoog "we zijn er bijna.."gehalte. Vakantie vieren door liefst zo veel mogelijk te doen alsof je thuis bent. Voor wie daar van houdt: prima! Voor ons veel te beklemmend.

Een fijn verblijf gehad

de Bie, 21-9-2017
  • Onderkomen10

We hadden geboekt op een andere rcn camping maar wegens het slechte weer in de dordogne hebben we de tweede week kunnen omboeken naar deze camping.

De medewerkers zijn vriendelijk. Het chalet was super schoon en van alle gemakken voorzien.

De camping zelf is wel aan onderhoud toe. We hebben genoten van het mooie weer en dus ook van het zwembad maar dit is wel wat gedateerd en het zwembad werd ook niet zo goed schoongemaakt.

Op de andere rcn camping waar we de eerste week verbleven waren elke dag medewerkers bezig aan onderhoud op de camping dat hebben we hier niet echt gezien.

Ondanks dat we genoten hebben weten we niet of we deze camping een volgende keer zullen boeken.

Voor ons is animatie geen must en maken hier geen gebruik van. Wel vonden wij het raar dat er niets meer was te doen op deze camping terwijl het volgeboekt was. Dit was op de andere rcn camping met minder bezetting wel gewoon nog aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière scoort een 7.75 uit 10 op basis van 449 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: