Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière
7,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Domaine de la Noguière voor je op een rij gezet:

447 reviews over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in het Nederlands

Verblijf prima gezelligheid voorseizoen

Mc koetsier
12-7-2018
  • Activiteiten1

Het blijft een mooie plek alleen jammer dat je de camping in het voorseizoen verder achteruit ziet gaan qua gezelligheid dit jaar geen animatie of het ging niet door was alleen voetbal het restaurant 2 dagen dicht dat is jammer en dat ze in juni nog aan het verbouwen zijn bij het zwembad. Verder blijft het prima vertoeven.

Heerlijk plekje aan de Cote d'Azur / Provence

Jan Hartman
9-7-2018
  • Activiteiten7

Voor de 4e keer hebben wij hier gekampeerd op ons inmiddels vertrouwde plekje. Er bleken nieuwe huurtenten naast onze kampeerplek te staan (welke overigens erg mooi zijn) helaas hadden wij de laatste week een asociaal gezin naast ons waardoor wij met een kater en slechte nachtrust naar huis zijn gegaan. Gelukkig maakte het mooie weer dat wij weer heerlijk hebben genoten op deze leuke camping. Het eten in het restaurant was dit jaar gelukkig weer prima in orde, evenals de service en het sanitair (keurig onderhouden). Grote verbetering is de automatische slagboom. Het animatieteam was weinig gemotiveerd, een heel verschil met vorig jaar! Richting Frejus elke dag file ivm wegwerkzaamheden, dit zal in het hoogseizoen voor grote problemen zorgen helaas. Nice en Antibe zijn prachtige steden voor een dagje uit en s'avonds is het heerlijk gezellig eten in de haven van Frejus of StMaxime. Verbeterpunt is het rookbeleid. Wifi gratis en prima!

Niet voor herhaling vatbaar

C
28-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Zwembad was echt ijskoud, de zee was nig warmer om in te zwemmen

Kinderen kwamen er na een paar minuten met hele blauwe lippen uit.

Ook is het zwembad echt flink verouderd en zit er vies beslag op de randen omdat het los is geraakt.

Overdag stond de zwembadstofzuiger gewoon aan in het zwembad terwijl er gezwommen werd echt levensgevaarlijk voor kinderen.

Sanitair bij het zwembad werd slecht schoongemaakt.

Restaurant moest je ruim een dag van te voren reserveren aangezien en maar een zeer beperkt aantal bezet mochten zijn.

Antwoord hierop “anders kan de keuken het niet aan” maar diezelfde keuken maakt wel het zelfde eten voor de afhaal ???

Er staat overal aangegeven dat er animatie zou zijn echter was er helemaal niets meer te doen en dat is wel het geen waarvoor we deze camping haden geboekt.

Was voor de kinderen erg teleurstellend.

Speeltuin is oud en veel is kapot.

Verder op de caping weinig te doen

Fijne gemoedelijke camping

Bosma
9-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het was een fijne gemoedelijke camping met heel veel Nederlanders. Wij zaten hier in de tweede week van mei en het weer was een beetje wisselvallig. De temperatuur goed maar vaak bewolkt en een paar buitjes gehad. Wij hadden een heerlijke stacaravan van touroperator gehuurd de suprême lounge die staan ook op mooie plekken. Het enige min puntje was dat het water niet verwarmd was in het zwembad. En omdat het weer wisselvallig was waren de kids na een kwartier klaar in het zwembad. Verder heerlijk en we komen zeker is terug!

Heel goede camping!

IJ. Visser
24-5-2018
  • Activiteiten7

Een goede camping. Wij waren hier in mei nadat we vanuit een ander deel van Frankrijk voor het weer waren vertrokken. Ook hier was het weer niet om over naar huis te schrijven maar daar kan de campingleiding niets aan doen. Waar ze wel wat aan kunnen doen is zorgen dat de plekken niet overstromen bij een onweersbui, hetgeen wel regelmatig gebeurde. Het sanitair was voldoende en werd ook in onze rustige tijd minstens 2 x per dag schoongemaakt. Het zwembad is ruim voldoende gebleken en wat voor ons een pre was "het restaurant annex cafetaria. Bij de receptie was men uiterst vriendelijk.

Fantastisch!

M.
18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Accommodatie schoon, compleet en verzorgd. Als de avonden korter worden zou een tv wel een toevoeging kunnen zijn.

Fantastisch.

Anna
13-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fantastische camping met vriendelijk personeel. Goed sanitair. Lekker dicht bij een stadje met markt en dichtbij de zee. Mensen komen steeds terug. Wij ook al 3x. Goed zwembad en zeker voor kinderen een leuk zwembad. TOP.

Redelijk, maar voor ons niet meer.

Kersten
11-2-2018
  • Activiteiten5

De vakantie begon voor ons niet zoals we hadden verwacht. Bij aankomst bleek dat de plaats die wij hadden gehuurd voor onze tent helemaal niet beschikbaar was. Daar stond een ' vaste' tent van een touroperator. Deze plaats hadden wij bewust van te voren uitgekozen, omdat hier voldoende schaduw was de hele dag door en in samenspraak met RCN in januari vastgelegd. Nu werd ons bij de receptie medegedeeld dat we nog konden kiezen uit drie plaatsen op een ander stuk van de camping. Een flinke tegenvaller. Twee van de drie plaatsen waren te klein voor onze tent en hadden net als de uiteindelijke plek totaal geen schaduw.

Hierover zowel bij de receptie als bij thuiskomst (tot twee keer toe) een klacht over ingediend. Na ruim een half jaar wachten nog steeds geen reactie. Slechte zaak dus!

Het sanitair kan beter. Wanneer het wat drukker is heb je al snel bij het douche een mindere straal. De toiletten mogen vaker schoongemaakt worden. Alleen in de ochtend hebben wij schoonmaakpersoneel gezien.

Bij de afwas was het water meestal koud.

Zwembad vonden wij te klein voor het hoogseizoen. Te veel gasten voor dit formaat zwembad. Glijbaantjes zijn leuk, maar vrij kort.

Animatiepersoneel was goed, vooral de twee Nederlandse jongens van het animatieteam waren hiervoor gemaakt. Het animatieprogramma viel tegen. Een keer per week was er een minidisco voor de kleinere kinderen en die bestond dan vooral uit een stoelendans. Vergeleken met andere campings waar wij zijn geweest viel dit erg tegen.

In de ochtend voldoende keuze bij de receptie uit croissants, stokbrood, broodjes en brood.

De camping ligt aan een drukke weg, maar hier hebben wij niets van gehoord op de camping. Is echter geen weg waar je gezellig met je gezin gaat fietsen, veel te druk en er wordt hard gereden. Vanaf de campinglocatie zijn er voldoende mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Frejus is goed met de auto bereikbaar net als Sainte-Maxime en Saint-Tropez.

in september saaie treurige camping

GJ Zonnevekd
3-2-2018

Buiten het hoogseizoen niets te beleven , wordt niets georganiseerd , restaurant snackbar niveau en vaak gesloten.

Gasten die in de avond rond 19:00 uur arriveerden konden niet meer in het restaurant terecht terwijl er 5 tafeltjes bezet waren , te kort personeel dus.

Weing bruikbare info receptie medewerkers, zwembad steenkoud en vuil.

Wel aardige camping gasten.

In de omgeving genoeg te zien.

Niet verstandig om vanaf de camping te gaan fietsen , fietsen op de auto en naar de kust rijden.

Voordelige camping , echter wij betalen liever iets meer voor b.v verwarmd zwembad en in de avond de bar open

met een gezellig muziekje.

Komen zeker terug!

Carla Schotte
19-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie camping en mooie plaats vriendelijk personeel schone toiletgebouwen'het restaurant redelijk en wat meer gezellige avonden in het weekend zou leuk zijn maar dat is persoonlijke mening! Verders komen wij er zeker nog terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière scoort een 7.73 uit 10 op basis van 454 reviews.