Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière
7,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Domaine de la Noguière voor je op een rij gezet:

468 reviews over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie op een Top camping !

JP Den Otter
9-9-2018
  • Onderkomen8

Vanuit verleden een gecombineerde Frans -Nederlandse camping, geeft een dynamischvakantiegevoel. Camping en personeel vriendelijk en behulpzaam. Sanitair met de Nederlandse slag prima in orde. Zwembad voor elk wat wils. Top animatie dit jaar, net als vorig jaar.

Minpunten : gevaarljk gladde vloer in kinderzwembad, menig ouder ging er hard onderuit. Op aangeven van het euvel werd niet afdoende gereageerd.

Na 3 weken werd het geluid van de provinciale en peage-snelweg wel erg irritant. Campingplaatsen over het algemeen redelijk klein van formaat. Wij stonden aan de rand op plek 201. Grote plek met een paar prettige bomen voor de schaduw. Ook de plek ernaast tegen het zwembad is een prima plek. Heerlijk aan de rand van de camping met een fijn uitzicht op Rock-Brune .

Twee heerlijke vakanties gehad, tijd voor iets nieuws.

• Activiteiten3
  • Onderkomen10

Fantastische mooie stacaravan aan rand van de camping. Heerlijk gegeten bij restaurant. Nederlands sprekende receptie wat wel erg prettig is als je iets wilt melden. Veel Nederlandse kinderen, mijn kinderen hadden snel vrienden en vriendinnen gemaakt.

Zwembad was verschrikkelijk. Vloer bij babybad liet los. Was erg glibberig. Jong volwassenen die de glijbanen bezetten. Zwembad wordt 1x per week schoongemaakt met stofzuiger. 2e week lag er zoveel zand is dat het niets heeft geholpen. Meerdere pleisters blijven dagen in zwembad dwarrelen. Tegels laten los. Zonnebrandcrème waas op het water. De goten zitten vol met haar. Op bodem van grote bad zijn de kitranden zwart. Er mag met allerlei soorten vallen gegooid worden....kleine vallen, rugbyballen en dat over hele breedte van het zwembad. In 2 weken tijd 1x toezicht gezien.

Eten halen bij lounge bar was verschrikkelijk. Animatieprogramma veel geannulee omdat Ned. Animatie naar huis ging.

Leuke mooie camping

Petra
1-9-2018
  • Onderkomen10

Caravan Supreme lounge, zeer mooie caravan zeer schoon dankzij Toos en Piet alles der op en der aan.

Wij waren van 16/30 augustus aanwezig leuke animatie als je kids er van houden alleen erg jammer dat het eet en drinkt k gedeelte al om 20:00 en 21:00 uur dicht gaat, in de avond na 21:00 uur dus ook geen animatie dus voor vertier moet je of van het park af of in de caravan blijven. Vanaf 26 augustus ging de bar bij het zwembad al dicht.

Zwembad erg leuk.

Restaurant bied erg goed en lekker eten voor een leuke prijs personeel zeer vriendelijk.

Lidl op 5 min rijden en casino supermarkt andere kant 5 min rijden.

Zeer mooie omgeving.

Koko Holidays

Fijne vakantie in een mooie omgeving

José
31-8-2018
  • Onderkomen8

Prima camping, voornamelijk gericht op Nederlanders. Stacaravan was netjes en schoon. Stonden wel wat dicht op elkaar en onze caravan had onduidelijk zichtbare parkeerplek waardoor overige gasten zich stoorden aan waar wij stonden, maar deze plek door de receptie aangegeven was.

De caravan lag rondom een speeltuin gelegen wat leuk was voor de kinderen. Zwembad is niet heel groot en maar een klein gedeelte diep, dat is met kleine kinderen fijn, met grotere kinderen jammer. Er is geen winkel op de camping maar tig supermarkten in de buurt waaronder Lidl, Casino en intermarche. Veel te doen in de nabije omgeving en ook wat verder weg, alleen moet je tijdens het hoogseizoen rekening houden met drukte. Wil je naar het strand, dan moet je er al vroeg bij zijn, anders heb je geen parkeerplek meer. Dit is overigens betaald parkeren. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Super verblijf

Joene
28-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie en schone accomodaties.

De lodge tent grimond zeker een aanrader.

Overdag weinig schaduw waardoor het erg warm is voor de tent. Maar daarvoor kom je hier ook naar toe!

Leuke camping dichtbij Côte d'Azur

Dorine van der Meij
26-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Overzichtelijke en gemoedelijke Nederlandse camping. We hebben hier twee heerlijke weken gehad! We hadden via de camping een luxe stacaravan gehuurd die langs de rand van de camping stond. Vanuit onze accommodatie mooi uitzicht op de roodbruine rots van Roquebrune.

Geen campingwinkel maar Casino op 5 minuten rijden.

Veel te doen op de camping voor onze kids van 8 en 10 jaar: voetbal, spooktocht, schuimparty, poolparty, knutselen, armbandjes maken, etc

Zwembad soms druk maar prima. Vriendelijke campingmedewerkers.

Vlakbij Grasse (parfumfabrieken), Nice (mooi voetbalstadion, tip: bezoek een voetbalwedstrijd), Monaco (leuke stad met zwembad middenin centrum), Saint Tropez en Port Grimaud (kun je met de boot heen vanuit Saint Maxime) en andere leuke plaatsen langs de Cote d’Azur. Strand op 20 minuten rijden (Fréjus/Saint Aygulf). We waren twee weken en hadden tijd tekort....

• Activiteiten7

Heerlijke ruime plek. Wel wat weinig schaduw.

De negatieve berichten over het sanitair kunnen wij niet bevestigen. Wellicht het andere sanitairgebouw.

Zwembad idd 2 dgn leeg maar als ze het zouden vullen viel de druk weg bij de sanitairgebouwen. Hierdoor werd het buiten de spitsuren opgelost. Maar in de omgeving is genoeg te doen en te zien dus voor ons niet echt een probleem.

Service was ook heel goed. Eten ook. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Wij willen absoluut nog een keer.

Leuk, voor een keer.

Albert
21-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijne schone stacaravan, leuk zwembad.

Er komen op deze camping erg veel "terugkomers", die elk jaar met familie/vrienden de camping bevolken. Dit heeft als nadeel dat de kinderen niet makkelijk kunnen aansluiten. dit geldt voor alle leeftijds categoriën.

Snackbar is ronduit dramatisch, slappe bruine friet en ook nog verkeerde bestelling gekregen. Omgeving is mooi, genoeg te doen en te bekijken, neem er wel de tijd voor, want file rijden is standaard...

Leuke sfeervolle camping

Fam Pos
15-8-2018
  • Onderkomen10

Wij genieten volop hier. Camping leuk en fraai aangelegd.

Kinderen vermaken zich prima

Top vakantie

Cornelia
13-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Schoon sanitair, leuke animatie, vriendelijk personeel.

Omgeving: Gorges du Pennafort, St. Tropez, St. Maxime, Cannes.

Heel veel watersportactiviteiten te doen in de buurt!

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.