We hebben een aantal aanbieders voor Le Muy voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Muy

Aardig

Dhr.D.de Ridder
    25-8-2016

2x perweek leuke Provencaalse markt paar leuke terrasjes en gr ote kringloopwinkel verder niet ve el bezienswaardigheden maar strand b.v. St Maxime St Aygulf vrij snel bereikbaar.dus leuke verblijfplaats als je drukte van massa toerisme wilt mijden

Gereisd Met partner in juni 2015

Alleen de markt bezocht.

H.C.J. van der Wal
    30-7-2014

Kan weinig over het plaatsje zelf zeggen, omdat we er alleen naar de markt zijn geweest welke twee keer in de week gehouden wordt. De zondagmarkt is het grootst, dus er vroeg heen gaan voor een parkeerplaats.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooi, maar niet heel speciaal.

Emily
    11-9-2013

Wij stonden op een camping in Le Muy, vonden deze fantastisch, maar het stadje zelf stelt niet veel voor. Mijn partner moest rond 8 uur in de avond sigaretten hebben en letterlijk alles in de omgeving was al dicht. Het uitgaansleven heeft daarom een erg laag cijfer, ook omdat er niet echt gezellige eettentjes of cafe's in de buurt zijn. Ook vind je niets cultureels in dit dorpje, daarvoor moet je meer naar Grimaud, Cannes of Marseille, wat grotere steden. Dorpje heeft geen typische Franse sfeer en is dicht gelegen aan een autoweg, met winkeltjes erlangs en wat supermarkten. Voor dit dorpje alleen zou ik hier niet heen gaan, alleen voor de camping en de steden die er dichtbij zijn.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prachtige omgeving

Nicole en Michel
    19-9-2012

Ik was een aantal malen eerder aan de Cote 'A'zur geweest maar nooit eerder in Le Muy en dat bevalt me toch beter vanwege de mooie omgeving en de minder "badplaatsachtige" stadjes en dorpjes. Leuke trips maken in de bergen en naar wijn- en olijfboeren/proeverijen gaan. Elke dag in de omgeving diverse markten te bezoeken, van groot tot klein. Daarbij was het weer, ondanks dat het al september was om een paar dagen regen iedere dag 30 graden of hoger.

Gereisd Met partner in september 2012

Mooie omgeving

saartje71
    19-8-2012

Perfecte uitgangsbasis voor uitjes. Verdon, kustplaatsen goed bereikbaar (hou wel rekening met files in hoogseizoen!). Met carte Isabelle (familiekrt trein 2 volw 2 kids 35 euro) met trein vanaf St. Raphael naar Monaco. Met boot vanuit port grimaud (leuk!) naar St.Tropez, strand bij St. Aygulf, parfumstad Grasse, Cannes en dan langs kust (gebergte Esterelle) mooie route terug naar le Muy. Genoeg leuks te beleven, ook voor kinderen. Al maakten we t soms wat spannender door te vertellen dat lady GaGa ook wel op zo'n giga luxe boot vaart, zo vonden onze meiden het maar wat "vet" om sterren te spotten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Le Muy scoort een 7,2 uit 10, op basis van 104 reviews