Hotel l'Orée du Bois

16 reviews over Hotel l'Orée du Bois in het Nederlands

Aardig hotelletje

rinus
10-10-2011

Hotel l'Orée du Bois in Le Muy is een aardig hotelletje ongeveer 30km van de Cote d'azure. De provence en de Gorges du Verdon liggen op rijdbare afstand. Het hotel heeft een aardig zwembad. Het personeel was vriendelijk en het eten redelijk. Het ontbijt was meestal voorzien van meerdere soortjes brood en beleg. De kamer was wat aan de krappe kant, maar als, zoals wij, je er alleen komt om te slapen gaat het wel.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een geweldig hotel

j.wools8
15-8-2011

Een heel fijn hotel met zeer vriendelijk personeel die alle moeite doen om het de gasten naar de zin te maken. Het ontbijt en diner niets op aan te merken, ruim voldoende en zeer smakelijk. Kamer zeer schoon en wat ons betreft niet te klein.Airco werkte uitstekend Een mooi zwembad met genoeg ligstoelen en de tennisbaan ziet er ook keurig bij.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

middelmatig verblijf: gen aanrader

willem
26-5-2011

Accommodatie gaat wel, maar het eten haalt geen voldoende. Het ontbijtbuffet verdient die naam niet. Het is niet veel meer dan een Frans ontbijt, dat wil zeggen, koffie en/of thee en een croissantje, broodjes en jam. Geen kaas, geen vleeswaren, wel yoghurt met cornflakes. Bij het avondeten ontbreekt steevast een portie aardappelen of rijst of pasta. In plaats daarvan worden broodjes geserveerd. Alle porties zijn klein en maar af en toe smakelijk.

De hoofdkussens waren te lang in gebruik, want ze geurden onaangenaam, ondanks de vers gewassen slopen.

Leiding en bediening weten geen gastvrije sfeer te scheppen.

Gereisd met partner in januari 2011

één keer,niet meer

Verberck
13-6-2010

Het ontbijt was perfect.Maar het diner getuigde van een kok met weinig fantasie.We kregen driemaal hetzelfde en zeer kleine porties.Het is ook gelegen aan een zéér drukke baan,wat een minpunt is.Het personeel was zeer vriendelijk. Dus algemeen genomen was het wel een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in Sun Jun 13 2010 11:07:53 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader

Leo en Marianne
21-10-2009

Receptie :Spreekt nauwelijks een woord engels en komt evenals het overige personeel onvriendelijk over. Uit eigen beweging komen ze hun verplichting niet na. Kamer: Erg klein voor twee personen en erg gehorig. Slechts een stoel aanwezig. Zeer enge WC met slechte afzuiging. Badkamer redelijk. Tuindeuren slechts met enig geweld te sluiten. Badlinnen: Ruim voldoende aanwezig.Ontbijt:In het weekend eerst vanaf 8.00 uur. Ontbijt bestaat uit koffie,fris,melk. cornflakes, brood,jam en honing. En dat iedere dag.Croisantjes op, jammer pech gehad . Morgen weer nieuwe. Buitenzwembad bij aankomst rommelig en vies.In de loop van de week enigzins gereinigd. Reiniging kamers:Dit gebeurt veel te laat. Saunaruimte: Is aan een grondige renovatie toe en zou minimaal fatsoenlijk schoon moeten zijn. Het hotel ligt gunstig ten opzichte van de kust en het achterland. Voldoende parkeerruimte. Niet geschikt voor verblijf van meerdere dagen.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

wilma
3-10-2009

Het hotel is een verwaarloosd oud hotel, de electriciteitsdraden kwamen uit de muur lampje niet aanwezig, op de badkamer ook geen lampje aanwezig alleen maar draden. Je kon de douchekop niet ophangen en geen dochegordijn aanwezig. Het bed is 1.90x1.40 mtr. mijn man is 1.93 mtr. De kamers zijn 3x3 mtr. Wordt slecht gepoetst. Jammer we hadden ons er echt op verheugd en dan deze tegenvaller. Het zwembad slecht onderhoud, er dreef van alles in (inlegkruisjes) werd s'avonds pas schoongemaakt. Spreken geen engels aan de receptie. Jacuzzie niet in gebruik.

Gereisd met partner in september 2009

Voor de rustzoeker

Patrick Vandeputte
15-3-2009

Rustig hotel met mooi en voldoende ruim zwembad met groene omkadering. Ruime beveiligde parking. Niet te grote maar wel nette kamers met individueel terras. Ontbijtbuffet voldoende - redelijk wat keuzemogelijkheden. Avondmaal met bediening op het terras. Gevarieerd aanbod doch eerder kleine porties. Af en toe niet al te vriendelijk. Het 1° onthaal was niet erg dienstvaardig.

Gereisd met vrienden in maart 2009
2008

schitterend kwaliteit-prijs

Lesage Dany
11-12-2008

Ben er al 2 maal geweest. Weg van alle drukte en toch op 15 minuten van Fréjus en 60 minuten van de Verdon. Ong 2 km van de autosnelweg. Zwembad is zeer groot en er is gratis tennis. De airco is niet super, maar toch efficiënt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

dit nooit meer

jan jelle
26-9-2008

eten duur en niet lekker sauna gesloten jaccusi werkte niet en erg slordig. zwembad rommelig

Gereisd met partner in september 2008

De Wit 27-06-2008

De Wit Johny
9-7-2008

Eigenaardig gelegen hotel, aan een rotonde op een drukke weg. In het hotel zelf is weinig van de verkeersdrukte te merken. Uitstekende regionale keuken met 3-gangen diner in half-pension. Mooi zwembad met voldoende ligzetels en parasols; rustig. Kleine verouderde kamers, maar volgens de eigenaar zouden ze volgend jaar (2009) allemaal vernieuwd worden. Kamers werden iedere dag gepoetst en, indien nodig, van vers badlinnen voorzien. Centraal gelegen, zowel de kust als de Gorges du Verdon zijn in minder dan een uur bereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2008

We hebben een aantal aanbieders voor l'Orée du Bois voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel l'Orée du Bois in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel l'Orée du Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.