Camping Les Cigales

121 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

Redelijk

Pieter,
15-8-2018

Het restaurant was goed, zwembad was ook goed en vond de hygiene in het park goed. Wat slecht was vond ik de regeltjes, 10 u pas het zwembad open, en tussen 12.00 en 14.00 ging een groot gedeelte van het zwembad dicht. Je moest strakke shorts aan en geen slippers terwijl de grond pijn doet aan je voeten als je daar loopt. De wifi is duur en slecht. De broodjes van het winkeltje waren ook lekker. De zwembaden zelf waren groot en prima. Het was heel irritant dat alle fransen op dat park slecht engels spreken, en het park was voor 90 % frans.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Van oorsprong zal het een gemengde camping zijn geweest, gezien de leeftijd en plaatsen van de sanitairgebouwen op de camping. Maar nu is het niets anders dan een mobile Home park. Niet geschikt voor tourcaravans, tenten of vouwwagens. De mobile Homes staan hutje mutje op elkaar. En daar waar het onmogelijk was een mobile Home te plaatsen,.... je raadt het al..... daar mag jij je caravan tussen frotten. Mits je een schaduwrijke plaats wil. Anders mag je op het in aanbouw zijnde deel van de camping je tent of caravan pal in de zon in het stof op de tot grind gemalen rosten neerzetten. De sanitairblokken zijn gedateerd, redelijk schoon, maar slecht onderhouden. kleding haakjes ontbreken, doucheputjes lopen niet goed af, douchekop kun je niet meer ophangen etc. Het is duidelijk dat de aandacht gevestigd is op de mobile home campeerder! verder is de camping netjes, het restaurant is best goed, het zwembad voortreffelijk! 90% Frans!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Absoluut niet kindvriendelijk

Rokei,
18-9-2017

Zeer mooie caravan,helaas niet goed schoongemaakt. Heel veel caravans dicht op elkaar.Mocht je met 2/3 families gaan dan ben je gegarandeerd dat je lekker dicht bij elkaar kunt staan maar op zich was dit onprettig.Sommige caravans staan met het terras gewoon tegenover elkaar. Het zwembad is mooi maar absoluut niet voor kleine mindere.Het "verwarmde" zwembad is slechts 23 graden wat dus gewoon echt heel erg koud is voor een kleintje.Plus dat het echte kinderbed aan het begin gestort beton met kiezels heeft met als gevolg dat je kleine de knieën elke dag kapot schuurt.Heb je oudere kinderen dan is dit echt mooi,voor ons helaas niet. Je mag geen mannen zwemshort aan en hier wordt op gecontroleerd.

Bijzondere was bij ons dat er een studentenvereniging op de Camping mocht staan met als gevolg een weekend enorme herrie tot laat in de nacht en niemand die er iets mee doet.Zeer slecht te spreken over touroperator en hoe zij met deze zaken omgaan.voor ons nooit meer les cigales en touroperator

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Niet meer

Manoni,
11-9-2017

Op het eerste gezicht is het een prachtige camping met mooie stacaravans, maar alles staat wel heel erg dicht op elkaar. Hierdoor heb je snel geluidsoverlast van je medekampeerders. wat ook vervelend was dat de medewerkers de caravans al winterklaar aan het maken waren. Dat hield in dat ze rondom de caravan waar wij zaten met bladblazers druk bezig waren. We hadden een prachtige caravan maar deze was maar matig schoongemaakt.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke vakantie

Fam. Lakeman,
4-9-2017

Zeer mooie accommodatie (mobile home rechtstreeks bij de camping geboekt), mooi zwembad voor alle leeftijden, lekker brood in de campingwinkel, dichtbij een grote Hyper U, prachtige omgeving (20 min. rijden naar strand en bijvoorbeeld St. Maxime) en heerlijk klimaat. Voornamelijk Franstaligen (toen wij er waren geen Nederlandse tieners), animatie in het Frans (maken wij geen gebruik van) en jammer dat het panna-veld en "hangplek" naar ons gevoel buiten de camping zat, waardoor wij dat minder veilig vonden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Fam. C.,
22-8-2017

Een park voornamelijk met chalets/stacaravans. Ruim opgezet. Zeer goede zwemfaciliteiten. Enige jammere voor onze kids dat de speeltuinen niet echt bij ons in de buurt lagen dus konden ze daar nog niet zelfstandig naar toe. De camping ligt ideaal dicht bij de a8 en redelijk dichtbij zee(25 min). Onze caravan was keurig in orde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Familie5,
18-8-2017

Prachtig zwemparadijs, vriendelijk personeel en prima accommodatie, rechtstreeks bij de camping geboekt. Schoon en opgeruimd park. Heerlijke vakantieplek. Half uurtje vanaf de zee in een levendige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

T,
13-8-2017

Echt vakantie! Heerlijke camping, vriendelijk personeel perfecte zwembaden, schoon, heerlijke omgeving. Echt vakantie vieren zoals het moet! Geen enkel negatief punt te noemen. Vlakbij het mooie strand van Frejus

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke maar strenge camping

Melissa,
28-7-2017

Een week lang op camping Les Cigales geweest. Het toppunt van deze camping is het zwembad, er zijn veel soorten baden en je hebt nooit het gevoel dat het druk is.

Security bij dit zwembad is alleen zwaar irritant. Je mag hier niks: niet eten, niet drinken, geen slippers aan. Ze fluiten je al toe bij het minste geringste. Personeel bij de bar is ook niet erg vriendelijk en spreken amper Engels.

Onze mobil home zat helemaal achterin tegen de snelweg aan. Er waren leukere plekken maar we hadden leuke last minute korting dus dan zeur je niet. Het weer was lekker en dan heb je niks anders nodig dan een zwembad dus dan is deze camping leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer goed

M. Driessen
16-9-2016

Accommedatie was zeer goed, Camping was goed, alleen de regels voor het zwembad zeer overdreven. Niet op slippers lopen en niet eten terwijl 's avonds de poorten open gingen ivm entertainment en iedereen met schoenen rond het zwembad liep. Maar al met al een leuke camping. Snelweg dicht bij maar totaal niet hinderlijk. Ligging voor bezoeken naar o.a. Monaco en Saint Tropez echt ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.