Géén boekingskosten

Camping Les Cigales

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLe Muy

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Cigales voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 172 reviews

Meer camping info

172 Reviews over Les Cigales

• 3Floke22-09-2022

Nooit meer.

Informeer je goed voor je een weekend boekt want de camping wordt verhuurd aan groepen studenten die hun eigen wetten en regels meebrengen! De zwembaden zijn dan zelfs voor een deel niet toegankelijk voor mensen die een eerlijke huurprijs betalen. In normale omstandigheden mag je niet met drank en slippers en shorts het zwembad betreden maar tijdens zo’n weekend mag alles! Zelfs sigaretten peuken op de bodem van het zwembad … Helse muziek tot 3 u ‘S nachts en dan daarna de hele meute die zich onder veel geroep en getier naar hun mobilhome begeeft. Totaal geen aanrader!!! Niemand kan slapen. Heel heel erg.

• 1Eetgelegenheden
  • 1Irene31-08-2022

Nooit meer

Heel slecht en hoe komen ze in vredes naam aan 4 sterren? Elke ochtend werden we wakker van de riool lucht uit de badkamer. Vliegen netten bij de ramen van de caravan waren kapot. Kinderen konden zich nergens amuseren. Speel en sport accommodatie was naast de camping in volle bak zon en ‘S avonds was daar geen eens verlichting. Klimrek is ingebouwd tussen de struiken en volleybal net is 1 grote knoop. Alles behalve uitnodigend om te spelen. Ook zijn we tot 3 keer toe het zwembad uit gezet omdat de gewone zwemshort van mijn man en kinderen om 1 of andere overheids reden niet geaccepteerd door de badmeesters. Die overigens met 2 maten meten, want halve burkini’s en voetbalbroekjes mochten andere badgasten wel weer mee het water in. We voelde ons echt op gesloten bij de caravan, waar we hebben mogen mee luister naar alle Arabische muziek die het en der werd gedraaid. We zijn gevlucht van de camping met dagjes weg en eerder naar huis.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Hilde Wolters21-08-2022

Gezellige familie camping

Leuke camping. Prachtig zwemparadijs! Enige nadeel, alles is Franstalig, zo ook al het entertainment en de kids club.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Henri Smit31-07-2022

Niet bijzonder.

Algemene indruk is gemiddeld. Het grote zwembad is netjes, echter het afsluiten overdag van bepaalde baden is niet acceptabel, zeer ruwe ondergrond om te lopen en slippers zijn niet toegestaan. Glijbaan bijzonder gevaarlijk! Geen Nederlandse animatie, alles op deze camping is gericht op de Franse campinggasten. Het was niet mogelijk om op de dag van vertrek voor 9 uur je cottage te laten inspecteren. Dit is erg vervelend wanneer je op tijd wil vertrekken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Eric21-10-2021

Minder validenhuisje niet doen

Minder validen huisje kraakt verschrikkelijk. Is geen doen, als er s nachts 1 gaat plassen is iedereen wakker vh gekraak. Overdag ook zeer hinderlijk t gekraak. De andere mindervaliden huisjes kraken ook zeiden ze. Zwembaden zijn top.

• 4Staat v/h sanitair
  • 3H Klaassen11-09-2019

Nooit meer deze camping

1 nacht gestaan op doorreis. Nooit meer. Zeer slechte plaats met electra en watervoorziening in slechte staat.Sanitair was vies en niet verlicht in de nacht.

• 4Eetgelegenheden
  • 5Lisa04-09-2019

Wij komen niet terug.

Als kind ging ik hier met mijn ouders al naartoe om te kamperen. Toen ik echter met mijn vriend aankwam op de camping schrok ik me rot. De camping die ooit zo mooi ruim opgezet was bestaat niet meer. Elke, maar dan ook echt elke vierkante meter bestaat uit mobile homes.

Wij hadden een tent bij ons en verbleven dus niet in een stacaravan. Ergens in de hoek van de camping, tussen de kabels en rotzooi van de aanbouw van de huisjes (steen ,stukken beton, planken) mochten we onze tent opzetten. Belachelijk, omdat ik een smak geld betaal voor een vier sterren camping.

Het zwembad was mooi, maar na een paar dagen waren onze voeten kapot door de stenen vloer om het zwembad.

Als je erover nadenkt om hier te gaan kamperen met een caravan of tent: NIET DOEN! Er zijn zeker mooiere campings aan de Cote d'Azur.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Cédric27-08-2018

léger pour un 4 étoiles

accueil assez froid (peu de renseignements donnés). les moins : - propreté du mobilhome (type IDAHO 4 personnes) : toiles d'araignées dans toutes les pièces et ceci n'est pas étonnant car état des lieux de sortie qui a duré 3 minutes….aucun sérieux, pas de contrôle de la femmes de ménage. Lamentable ! - propreté des sanitaires au niveau des piscines. - pas de douches à l'entrée..étonnant ! - entretien des espaces verts...minimum syndical effectué ! les plus : - camping très bien placé pour ceux qui veulent faire du tourisme - les piscines très nombreuses et très agréable. Je pense que c'est le point fort de ce camping - emplacement du mobilhome en ce qui nous concerne - épicerie et la laverie qui restent chers mais bon...c'est un camping ! - animateurs sont sympas

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Pieter15-08-2018

Redelijk

Het restaurant was goed, zwembad was ook goed en vond de hygiene in het park goed. Wat slecht was vond ik de regeltjes, 10 u pas het zwembad open, en tussen 12.00 en 14.00 ging een groot gedeelte van het zwembad dicht. Je moest strakke shorts aan en geen slippers terwijl de grond pijn doet aan je voeten als je daar loopt. De wifi is duur en slecht. De broodjes van het winkeltje waren ook lekker. De zwembaden zelf waren groot en prima. Het was heel irritant dat alle fransen op dat park slecht engels spreken, en het park was voor 90 % frans.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Harm31-07-2018

niet geschikt voor traditionele campeerder

Van oorsprong zal het een gemengde camping zijn geweest, gezien de leeftijd en plaatsen van de sanitairgebouwen op de camping. Maar nu is het niets anders dan een mobile Home park. Niet geschikt voor tourcaravans, tenten of vouwwagens. De mobile Homes staan hutje mutje op elkaar. En daar waar het onmogelijk was een mobile Home te plaatsen,.... je raadt het al..... daar mag jij je caravan tussen frotten. Mits je een schaduwrijke plaats wil. Anders mag je op het in aanbouw zijnde deel van de camping je tent of caravan pal in de zon in het stof op de tot grind gemalen rosten neerzetten. De sanitairblokken zijn gedateerd, redelijk schoon, maar slecht onderhouden. kleding haakjes ontbreken, doucheputjes lopen niet goed af, douchekop kun je niet meer ophangen etc. Het is duidelijk dat de aandacht gevestigd is op de mobile home campeerder! verder is de camping netjes, het restaurant is best goed, het zwembad voortreffelijk! 90% Frans!!!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar